abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158301646
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:18 schreef J.B. het volgende:

[..]

Daar gaat na Steenbergen geen gemeente meer aan beginnen natuurlijk. De democratie wordt gefnuikt door het soort mensen die menen dat het een goed idee is om de te komen rellen en de boel af te breken. Zo verwordt Nederland uiteindelijk tot een gepolariseerde treurige bende waar alle nuance is verdwenen.
de oorzaak daarvan is gewoon dat het bestuur maar wat aanrommelt en geen enkel belang meer lijkt te geven aan de bevolking. Het bestuur is er voor de burgers, niet andersom.
There are only 151 Pokémon.
pi_158301660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die mensen hebben helemaal geen respect voor westerse vrouwen. Deze mensen vluchten helemaal niet voor oorlog en geweld maar komen hier omdat ze Nederlandse vrouwen willen neuken. Snap dat dan.

Je begrijpt toch ook wel dat deze mensen nog nooit een ongesluierde vrouw hebben gezien en dan ineens in Nederland komen waar alles kan en mag, dat gaat niet goed.
Zelden zo een stupide verhaal gezien als dit.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 08:39:18 #203
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158301678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je het als B&W wat beter speelt (meer open en daarnaast voor minder vluchtelingen gaan) krijg je vast en zeker meer steun van de bevolking en minder dreiging.
Volkskrant schreef onlangs over mijn regio (Amersfoort) hoe door goede voorlichting en inspraak vlekkeloos verliep met asielzoekers. Al denk ik dat als je met dit type relschoppers te maken hebt zij zich daar weinig vam aantrekken, al moet het wel tot een dusdanig 'boiling point' komen
:')
pi_158301692
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Volkskrant schreef onlangs over mijn regio (Amersfoort) hoe door goede voorlichting en inspraak vlekkeloos verliep met asielzoekers. Al denk ik dat als je met dit type relschoppers te maken hebt zij zich daar weinig vam aantrekken, al moet het wel tot een dusdanig 'boiling point' komen
Dat lijkt mij ook gewoon beter werken. En als je zo redelijke steun krijgt van de bevolking hebben dit soort relschoppers ook minder been oom op te staan.
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 08:43:34 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_158301721
Nu op Q-music iemand.

quote:
HET WAREN FEYENOORD HOOLIGANS1!!11!!
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_158301735
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Nu op Q-music iemand.

[..]

_O-
Wonen wel veel feyenoordsupporters in Geldermalsen ja. Verder zei hij dat helemaal niet zo, hij zei er waren geruchten dat er feyenoordfans tussen zaten. Ook een kansloze opmerking natuurlijk, want er zullen ook Ajacieden en nog wat zooitje supporters van andere clubs tussen zitten. Toch denk ik dat het vooral veel extreem rechts was.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 09:09:08 #207
pi_158301948
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:45 schreef Lacoste het volgende:

[..]

Wonen wel veel feyenoordsupporters in Geldermalsen ja. Verder zei hij dat helemaal niet zo, hij zei er waren geruchten dat er feyenoordfans tussen zaten. Ook een kansloze opmerking natuurlijk, want er zullen ook Ajacieden en nog wat zooitje supporters van andere clubs tussen zitten. Toch denk ik dat het vooral veel extreem rechts was.
Extreem-rechts zou goed kunnen. NVU-leider Kusters stuurt zijn mannen ook naar dit soort plekken om te 'protesteren'
pi_158301949
quote:

[..]

Dat is natuurlijk de meest voorkomende linkse leugen. Dat het allemaal hooligans waren of extreemrechts.

Nee, hier zaten gewone Geldermalsens tussen, net zoals dit ter sprake was in Oranje en in Steenbergen.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 09:12:48 #209
pi_158301988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de meest voorkomende linkse leugen. Dat het allemaal hooligans waren of extreemrechts.

Nee, hier zaten gewone Geldermalsens tussen, net zoals dit ter sprake was in Oranje en in Steenbergen.
Ook daar waren NVU-leden ook buiten de regio, dat heeft Kusters gezegd en hij ontkende niet dat 'zijn jongens' de boel verziekte.Ik denk dat extreem-rechts en hooligans een aandeel hebben bij deze rellen al is het natuurlijk maar een gedeelte. Grotendeel zal gewoon de lokale burger zijn.
  donderdag 17 december 2015 @ 09:21:23 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158302075
quote:
De rellen hebben veel indruk gemaakt op de raadsleden. "Een aantal mensen was bang. Het was vooral wrang om te zien hoe de democratie op deze manier heel veel geweld werd aangedaan", zei Van Bruchem.
En dan niet onder ogen willen zien dat juist het gebrek aan democratie dit soort ellende mogelijk maakt. Die mensen willen niet zo vreselijk veel migranten in hun stad. Ze weten dat dit heel moeilijk is tegen te houden want ze hebben geen echte inspraak. Ze krijgen het gewoon van hogerhand opgedrongen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 09:32:56 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_158302193
quote:

[..]

Het gaat hier om de stigma.

Er wordt niet gezegd ; Er zaten ook Opel rijders tussen!! Of : Er liepen veel mensen tussen die bij tandarts Janssen over de vloer komen.

Kansloos gedoe altijd :r
4045
onlogisch
pi_158302230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

"de linkse leugen"? tsja. wellicht naief om te denken dat gewone burgers niet als volslagen malloten lekker rellen, maar ik denk toch echt liever dat normale mensen zich niet zo opstellen. daarnaast kon je je als inwoner gewoon opgeven om bij de vergadering aanwezig te zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_158302286
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:36 schreef simmu het volgende:

[..]

"de linkse leugen"? tsja. wellicht naief om te denken dat gewone burgers niet als volslagen malloten lekker rellen, maar ik denk toch echt liever dat normale mensen zich niet zo opstellen. daarnaast kon je je als inwoner gewoon opgeven om bij de vergadering aanwezig te zijn.
Inderdaad naief. Je weet wat er tussen het hooliganvolk rond loopt?? Artsen, advocaten, heel veel mensen een normaal beroep en dat zal hier niet anders zijn.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_158302293
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er wordt niet gezegd ; Er zaten ook Opel rijders tussen!! Of : Er liepen veel mensen tussen die bij tandarts Janssen over de vloer komen.

Daar heb je een goed punt ja.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
  donderdag 17 december 2015 @ 09:44:04 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158302320
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O- Kansloos inderdaad, dat mensen alles met voetbal associëren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158302612
Vreemde journalistiek.

Wel opmerkelijk asielzoekers slaan het Apeldoornse AZC kort en klein en dat wordt zo beschreven:

Toen andere Syriërs hun landgenoot wilden verdedigen, liep de situatie uit de hand.
http://www.destentor.nl/r(...)noodopvang-1.5519767

In de berichtgeving over Geldermalsen gaat het onveranderd over:
“relschoppers”
http://www.destentor.nl/a(...)-na-rellen-1.5549926

Kort samen gevat:
*Rellende asielzoekers omschrijven ze als: Uit de hand lopen
* Rellende Nederlanders als RELSCHOPPERS
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158302644
Dit is een jammerlijk gevolg van de staat die en masse de multi-culturele samenleving wil opdringen aan de samenleving, op ondemocratische wijze.

Landen als Polen en Hongarije hebben wel een echte volksvertegenwoordiging, die de samenleving gewoon in de basis mono-cultureel wil houden. Niets mis mee. Waarom moet een samenleving per se zo multi-cultureel zijn? Het lijkt wel alsof de Nederlandse regering van heel Nederland een soort New York wil maken. Lijkt net Sim City voor de met name linkse politici. Enige plekken waar geen AZC worden gebouwd zijn in de villa buurten van figuren als Rosenmuller en Jesse Klaver.
pi_158302660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:06 schreef Buster24 het volgende:
Vreemde journalistiek.

Wel opmerkelijk asielzoekers slaan het Apeldoornse AZC kort en klein en dat wordt zo beschreven:

Toen andere Syriërs hun landgenoot wilden verdedigen, liep de situatie uit de hand.
http://www.destentor.nl/r(...)noodopvang-1.5519767

In de berichtgeving over Geldermalsen gaat het onveranderd over:
“relschoppers”
http://www.destentor.nl/a(...)-na-rellen-1.5549926

Kort samen gevat:
*Rellende asielzoekers omschrijven ze als: Uit de hand lopen
* Rellende Nederlanders als RELSCHOPPERS
Er gebeuren hele kwalijke zaken in AZC's, die door de media niet gemeld worden of gebagatelliseerd. Past niet in het straatje van de multi-culti propaganda.
pi_158303101
Zo'n mega AZC zou toch alleen maar voornamelijk uitkeringstoeristen gaan huisvesten. Die lui, allen jonge islamitische mannen, kunnen ook ergens anders buurten. Dat hoeft niet per se Nederland te zijn.

Als Nederland enkel gezinnen zou huisvesten zou het aantal asielzoekers met 90% gereduceerd worden. Dan heb je veel meer draagvlak onder de bevolking, en zijn de aantallen veel beter te behappen.
pi_158303142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:42 schreef Homey het volgende:
Zo'n mega AZC zou toch alleen maar voornamelijk uitkeringstoeristen gaan huisvesten. Die lui, allen jonge islamitische mannen, kunnen ook ergens anders buurten. Dat hoeft niet per se Nederland te zijn.

Als Nederland enkel gezinnen zou huisvesten zou het aantal asielzoekers met 90% gereduceerd worden. Dan heb je veel meer draagvlak onder de bevolking, en zijn de aantallen veel beter te behappen.
Alleen jong en Islamitisch?

Je kan ook alleen vrouwen opvangen.
pi_158303245
Wat ik niet snap is wat de haast was bij Geldermalsen dat het zo op stel en sprong moest allemaal ZONDER inspraak van de burger. Ook deze plaats lijkt geen gehoor te geven aan het dringende advies van het SCP om de burger bij dit soort zaken te betrekken. Zolang gemeenten de burger buitensluiten verwacht ik meer van dit soort escalaties.

Wat het SCP adviseerde aan lokale overheden: http://www.volkskrant.nl/(...)chtelingen~a4145650/
pi_158303248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Alleen jong en Islamitisch?

Je kan ook alleen vrouwen opvangen.
Precies. Waarom de regering bij uitstek jonge moslimmannen importeert is mij een raadsel. Nergens goed voor. Als ze zogenaamd uit een oorlogsgebied komen, waar zijn dan de vrouwen en kinderen? Die laten ze zomaar achter in een gevaarlijk gebied? Wat zijn dit voor types?
pi_158303272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:52 schreef Homey het volgende:

[..]

Precies. Waarom de regering bij uitstek jonge moslimmannen importeert is mij een raadsel. Nergens goed voor. Als ze zogenaamd uit een oorlogsgebied komen, waar zijn dan de vrouwen en kinderen? Die laten ze zomaar achter in een gevaarlijk gebied? Wat zijn dit voor types?
Omdat dat blijkbaar de vluchtelingen zijn. Ik weet niet hoe de % zitten. Volgens mij is men deels christen. Dat maakt men niet meer of minder vluchteling. In het het geval dat men werkelijk vluchteling is.
pi_158303302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:52 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik niet snap is wat de haast was bij Geldermalsen dat het zo op stel en sprong moest allemaal ZONDER inspraak van de burger. Ook deze plaats lijkt geen gehoor te geven aan het dringende advies van het SCP om de burger bij dit soort zaken te betrekken. Zolang gemeenten de burger buitensluiten verwacht ik meer van dit soort escalaties.

Wat het SCP adviseerde aan lokale overheden: http://www.volkskrant.nl/(...)chtelingen~a4145650/
Geldermalsen is door het COA onder druk gezet met de mededeling dat het snel moet of anders niet meer hoeft omdat ze met meerdere gemeenten in gesprek zijn.

Ze hebben er in Geldermalsen nogal een financiële teringbende van gemaakt en dit zou in een klap de financiële problemen oplossen. Dit heeft verder nauwelijks met het belang van de burger en vluchteling te maken maar primair met het schoonvegen van individuele straatjes.
pi_158303349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Geldermalsen is door het COA onder druk gezet met de mededeling dat het snel moet of anders niet meer hoeft omdat ze met meerdere gemeenten in gesprek zijn.

Ze hebben er in Geldermalsen nogal een financiële teringbende van gemaakt en dit zou in een klap de financiële problemen oplossen. Dit heeft verder nauwelijks met het belang van de burger en vluchteling te maken maar primair met het schoonvegen van individuele straatjes.
Bij dat eerste kun je je ook afvragen of er vanuit B&W Geldermalsen geen aanbod is uit gegaan. Het lijkt mij vreemd dat COA zo'n gemeente zoveel vluchtelingen snel in de keel wil duwen.
pi_158303366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij dat eerste kun je je ook afvragen of er vanuit B&W Geldermalsen geen aanbod is uit gegaan. Het lijkt mij vreemd dat COA zo'n gemeente zoveel vluchtelingen snel in de keel wil duwen.
Het COA wil snel uitrollen en heeft zo haar eigen belangen.
pi_158303373
quote:

[..]

Als dat zo zou zijn zou dat echt schandelijk zijn.
  donderdag 17 december 2015 @ 11:02:36 #228
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158303410
quote:

[..]

Die inkomsten had Geldermalsen zo weer over de balk gepleurd hoor, dat doen ze al tientallen jaren :')
pi_158303413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het COA wil snel uitrollen en heeft zo haar eigen belangen.
Zeker. Maar ik denk niet dat men uit zichzelf direct zou denken "Geldermalsen! Daar kunnen we er veel kwijt!"
pi_158303489
De vlotte burgemeester gaat zorgen voor verbinding.

Alle problemen opgelost.
pi_158303518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat dat blijkbaar de vluchtelingen zijn. Ik weet niet hoe de % zitten. Volgens mij is men deels christen. Dat maakt men niet meer of minder vluchteling. In het het geval dat men werkelijk vluchteling is.
Als je tig veilige landen doorkruist ben je niet echt een vluchteling voor gevaar. Per definitie eigenlijk niet. De term vluchteling is nogal subjectief en klopt vaak niet.
pi_158303653
Geen relschoppers van buitenaf dus.

Zal wel balen zijn voor de welkom-in-mijn-land brigade.
pi_158303791
EmileVaessen twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:13:34 Relschoppers #Geldermalsen waren voor 80/90% inwoners uit het dorp. Geen hooligans van buitenaf dus! reageer retweet
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 11:25:27 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_158303854
quote:
Alle 14 relschoppers die gisteren zijn aangehouden bij de rellen in Geldermalsen, zijn inwoners van die gemeente. Dat heeft de politie bekendgemaakt op een persconferentie.

Volgens de districtschef zeiden de politiemensen die ter plekke waren, dat ze veel mensen uit de gemeente hebben herkend. De 14 verdachten die zijn aangehouden, komen allemaal uit Geldermalsen.

Groepsgewijs richting gemeentehuis
"De avond begon goed. We waren in staat om kleine ongeregeldheden te stoppen", zegt de districtschef van de politie. "We hadden de ME paraat, maar buiten het zicht gehouden. Minstens 500 mensen waren voor het gemeentehuis aanwezig.Toen de raadsvergadering om 20:00 uur begon, sloeg de sfeer om. Men ging richting hekken. Dat was een kleine groep van een man of 20, 30. Na een kwartier maakten zich een groep van 70, 80 mensen los. Dat waren geen betogers, maar relschoppers. Die gingen groepsgewijs, direct in de aanval richting het gemeentehuis. Ik ben geschokt door deze brutale aanval."

De districtschef zegt trots te zijn op de beveiligers en politiemensen die stand hielden. "3 collega's voelde zich genoodzaakt om hun wapen te trekken. 2 collega's hebben een schot gelost in de lucht. Ik ben blij en gelukkig dat er 14 mensen zijn aangehouden."
4045
onlogisch
  donderdag 17 december 2015 @ 11:29:43 #235
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_158303963
Waarom is het zo ongelofelijk boeiend waar die idioten vandaan komen :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_158303973
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gemeente Geldermalsen is al een jaar of 10-20 noodlijdend.
Ik refereerde natuurlijk aan het door de strot duwen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_158304030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:52 schreef Homey het volgende:

[..]

Deserteurs + egoïsten die hun zwakkere familieleden onbeschermd achterlaten.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158304056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Inderdaad naief. Je weet wat er tussen het hooliganvolk rond loopt?? Artsen, advocaten, heel veel mensen een normaal beroep en dat zal hier niet anders zijn.
tsja. of iemand nou een normaal beroep heeft of niet, rellend kutvolk is rellend kutvolk. er zijn zat andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_158304065
quote:
Heel Geldermalsen is natuurlijk lid van de NVU (volgens de linkse staatsomroep dan)
Exaudi orationem meam
pi_158304073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:52 schreef Dutchguy het volgende:

:') Men verstoorde notabene de inspraakavond. Idiotie ten top dat dit telkens aangehaald wordt.
Ook blijven mensen volhouden dat de gemeente het azc door de strot ging stouwen, maar uit verschillende bronnen blijkt dat de raad notabene tegen ging stemmen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 17 december 2015 @ 11:35:12 #241
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_158304078
Ah Feyenoord is al genoemd. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_158304107
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ah Feyenoord is al genoemd. :')
Die kut Feyenoorders ook altijd :r
;)
  donderdag 17 december 2015 @ 11:37:07 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158304124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

;)
Die dikke mevrouw in Oranje was zeker ook een Feyenoord hoolie.
  donderdag 17 december 2015 @ 11:37:20 #244
3542 Gia
User under construction
pi_158304127
Ik vind dit van de zotte. Was gisteravond niet thuis, dus zie nu het nieuws pas.
Ben het ermee eens dat de term vluchteling niet klopt als je meerdere veilige landen doorkruist, en als het thuis, schijnbaar, veilig genoeg is voor je vrouw en kinderen.
Smoesjes als 'dit reist handiger en de rest kan dan met het vliegtuig komen' slaan nergens op. Als de situatie zo erg is dat je MOET vluchten, dan neem je je gezin mee.

Maar dan nog ga je niet rellen als een stelletje aangeschoten pubers na een verloren wedstrijd.

Ik schaam me voor dit gedrag. Dit zijn dan mijn medelandgenoten.
Jammer dat we die niet kunnen uitzetten.

Wmb alle schade vergoeden en een maand zitten.
pi_158304149
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:34 schreef tofastTG het volgende:

:') Men verstoorde notabene de inspraakavond. Idiotie ten top dat dit telkens aangehaald wordt.
Ook blijven mensen volhouden dat de gemeente het azc door de strot ging stouwen, maar uit verschillende bronnen blijkt dat de raad notabene tegen ging stemmen.
Zou dat misschien te maken kunnen hebben dat bij de mensen het vertrouwen in de politiek tot 0 is gedaald?
Exaudi orationem meam
  donderdag 17 december 2015 @ 11:39:45 #246
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_158304168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:36 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

;)
Schorriemorrie !
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_158304186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik vind dit van de zotte. Was gisteravond niet thuis, dus zie nu het nieuws pas.
Ben het ermee eens dat de term vluchteling niet klopt als je meerdere veilige landen doorkruist, en als het thuis, schijnbaar, veilig genoeg is voor je vrouw en kinderen.
Smoesjes als 'dit reist handiger en de rest kan dan met het vliegtuig komen' slaan nergens op. Als de situatie zo erg is dat je MOET vluchten, dan neem je je gezin mee.

Maar dan nog ga je niet rellen als een stelletje aangeschoten pubers na een verloren wedstrijd.

Ik schaam me voor dit gedrag. Dit zijn dan mijn medelandgenoten.
Jammer dat we die niet kunnen uitzetten.

Wmb alle schade vergoeden en een maand zitten.
Uiteindelijk is de regering zeer onverantwoordelijk bezig in het hele asielproblematiek. De regering zet de grenzen wagenwijd open en zie hier de problemen nu. Als ze vanaf het begin een normale grensbewaking hadden en selectie deden op wie binnen wil komen, zou er veel meer draagvlak onder de bevolking zijn, alleen maar omdat de aantallen dan flink minder zouden zijn.
pi_158304216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:38 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Zou dat misschien te maken kunnen hebben dat bij de mensen het vertrouwen in de politiek tot 0 is gedaald?
Ten onrechte, blijkt. En volgens mij is het slechts een groep mensen, die het vertrouwen in de politiek verloren zijn.
pi_158304222
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom is het zo ongelofelijk boeiend waar die idioten vandaan komen :')
Omdat de extreem-linkse zelf-hatende idioten doen alsof alleen de extreem-rechtse idioten in het verzet komen.

Nu blijkt dat zelfs de gewone man grijpt naar drastische middelen omdat hij wanhopig is.
pi_158304253
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:34 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Met streng gelecteerd select publiek in een veel en veel te kleine ruimte.
Waarom is er niet voor een grote sportzaal gekozen waar iedereen in kon?

Geweld is in alle gevallen af te keuren maar ik begin steeds meer te geloven dat hier meer dan onkunde speelde van de gemeente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')