Schijnt er aardig los te gaan las ik ook ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertussen gaat het dak eraf in Geldermalsen, begreep ik?
NWS / Fel protest tegen komst azc Geldermalsen #2quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schijnt er aardig los te gaan las ik ook ja.
Zullen ze wel pushberichtjes krijgen... iig VdSteur en Dijkhoff.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een gemeentehuis waar op dat moment een raadsvergadering gaande is bestormen omdat je bang bent dat hordes asielzoekers je dorp komen bestormen, als dat niet het toppunt van ironie is.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verzet kan en moet soms ook ongeciviliseerde vormen aannemen. Fatsoenlijke mensen lachen ze keihard in hun gezicht uit, onze raadsleden.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een gemeentehuis waar op dat moment een raadsvergadering gaande is bestormen omdat je bang bent dat hordes asielzoekers je dorp komen bestormen, als dat niet het toppunt van ironie is.
NPO, geen NOS.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Vallon het volgende:
Ondertussen onze NOS, lekker informatief bezig met op
1) Heel Holland Bakt
2) Wie is de slimste mens
3) Jan is de Beste
Alleen hebben die AZC's vaak weinig te maken met vluchtelingen, maar wel met projectontwikkeling. Zie Oranje, dat alleen maar in the picture kwam omdat een van Dijkhoff's VVD vrienden daar een vakantiepark heeft liggen dat hij voor goed (belasting!)geld aan het COA kan verhuren...quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Verzet kan en moet soms ook ongeciviliseerde vormen aannemen. Fatsoenlijke mensen lachen ze keihard in hun gezicht uit, onze raadsleden.
Dat zou best bijzonder zijn, als D66 met een motie komtquote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Komt wel een motie denk ik. Pechtold was echt pissed dat Rutte Teeven maar bleef ophemelen.
Goddommequote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef danos het volgende:
Echt wel verbazingwekkend hoe Rutte kameraad Teeven als crimefighter blijft bestempelen als een van de koene en beste sherrifs die we ooit gehad hebben.
Als Teeven met 200 per uur een groep kinderen aanrijdt zou die volgens mij nog steeds noemen dat we niet mogen vergeten dat Teeven heel veel bandieten heeft opgesloten.
Whatever .... en idd je hebt gelijk.quote:
Eye of the Tiger was beter geweestquote:Op woensdag 16 december 2015 21:29 schreef Geralt het volgende:
Wat is dit voor inleidend kutmuziekje?
Waar is de tijd gebleven dat een lieflijk aandoende televisiemevrouw met een bos bloemen op tafel zei: "en dan gaan we nu verder met het debat", om vervolgens live over te schakelen naar de kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eye of the Tiger was beter geweest
Dezelfde vrouw die voor de film begon alvast de clou uit begon te leggen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat een lieflijk aandoende televisiemevrouw met een bos bloemen op tafel zei: "en dan gaan we nu verder met het debat", om vervolgens live over te schakelen naar de kamer.
Ik word oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |