Dit dus, het is duidelijk gebleken dat fysiek verzet helpt.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef LXIV het volgende:
De afgelopen maanden is gewoon aangetoond dat fel protesteren helpt. Het scheelt al gauw de helft van de asielzoekers, of het gaat helemaal niet door. Logisch dat mensen dit proberen.
Stel dat je daar een koophuis hebt. Dan kost de komst van zo'n centrum je al snel 50K aan gedaalde woningwaarde. En dan reken ik alle overlast e.d. nog niet eens mee.
Je zult maar uit de grote stad gevlucht zijn omdat de situatie daar onleefbaar werd door de multikul. En dan terecht gekomen in een dorp, de komende 20 jaar nog niks aan de hand denk je dan. En dat je dan in één klap weer middenin de problemen zit!! Ik kan me wel voorstellen dat je dan boos wordt.
Waarom brengen ze die asielzoekers niet gewoon in de grote steden onder?
Ja. De Joden hebben zich ook als lammeren naar de slachtbank laten voeren omdat ze dachten dat als ze braaf mee zouden werken, het allemaal wel goed zou komen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit dus, het is duidelijk gebleken dat fysiek verzet helpt.
twitter:petraOG twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:38:06Politie lost schoten bij gemeentehuis Geldermalsen. Raadszaal ontruimd. #Omroepgld https://t.co/hUrV0HgJH0 reageer retweet
De Nederlanders zijn geen haar beter. Maar ze hebben wel de oudste rechten, want hun voorvaderen hebben dit land opgebouwd.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:47 schreef Odaiba het volgende:
En de Nederlanders vinden zichzelf zoveel beter dan ander minderheden in dit land. Wat een beschamende toestand altijd xD
Klopt. Niets mis met fel demonstreren. Ik juich het toe. De politiek is zo leugenachtig bezig, echt niet normaal.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. De Joden hebben zich ook als lammeren naar de slachtbank laten voeren omdat ze dachten dat als ze braaf mee zouden werken, het allemaal wel goed zou komen.
Miep zal wel vuurwerk gehoord hebben en is meteen in de stress geschoten...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef jcdragon het volgende:
twitter:petraOG twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:38:06Politie lost schoten bij gemeentehuis Geldermalsen. Raadszaal ontruimd. #Omroepgld https://t.co/hUrV0HgJH0 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |