Inderdaad, de dualiteit werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kamerleden van de coalitie zijn niet meer dan de schoothondjes van het kabinet met dubbele agenda's.
Heel even dacht ik dat dit uit ging draaien in een motie van wantrouwen, maar het lijkt weer mee te vallen.quote:
Ron meyer zou het beste zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mij lijkt Ronald van Raak een goede fractieleider voor de SP.
Dat lijkt me niet verrassend te noemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de dualiteit werkt voor geen meter.
Denk het ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mij lijkt Ronald van Raak een goede fractieleider voor de SP.
Dat zeker. Na elke verkiezing hebben we al aan minimaal 76 Kamerleden geen ene fuck als het om de controlerende functie gaat.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de dualiteit werkt voor geen meter.
Maar in het geval van echt oprechte democraten in hart en nieren zou het geen probleem moeten zijn, maar het bestaan daarvan is helaas een utopie.
Partij- en persoonlijke belangen prevaleren over het algemeen.
En vergeten we het.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
]
En anders shredderen we hem gewoon
Niet alleen Ard hoor. Dijkhoff deed precies hetzelfde en Rutte zal dat zo ook wel gaan doen. Het is namelijk een typisch VVD trekje.quote:
Ze gaan hem dadelijk nog waterboardenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef Postbus100 het volgende:
Waar zit ik eigenlijk naar te kijken? Een politieverhoor? Een whodunit?
Met de camera's uit zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze gaan hem dadelijk nog waterboarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |