Niet alleen Ard hoor. Dijkhoff deed precies hetzelfde en Rutte zal dat zo ook wel gaan doen. Het is namelijk een typisch VVD trekje.quote:
Ze gaan hem dadelijk nog waterboardenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:24 schreef Postbus100 het volgende:
Waar zit ik eigenlijk naar te kijken? Een politieverhoor? Een whodunit?
Met de camera's uit zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze gaan hem dadelijk nog waterboarden
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ach, als 'ie aangenomen wordt is het over en uit normaal gesproken.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Als hier geen motie van wantrouwen op volgt namens alle fracties exclusief PvdA en VVD weet ik het ook niet meer.
Niet dat het dan iets uithaalt, maar toch.
Heb je een flinke bak water nodig dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lijkt net de Arena.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nog genoeg vrije plekken zo te zien
Dat is ook één van de dingen die mij en anderen dwars zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef Jane het volgende:
Ja, zo kan je er lekker mee wegkomen. "Ja, het is niet goed gegaan. Ik ben het eens met de conclusies. Klaar"
Hij kan het ook in z'n broek doen want wat heeft Cees verteld inruil voor dat formidabele bedrag.....quote:Op woensdag 16 december 2015 19:34 schreef Stranger het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n Cees H. dit allemaal volgt en bekijkt. Lijkt me smullen voor hem.
Ik denk dat de oppositie bij Rutte de zware wapens tevoorschijn haalt en hem heel erg hard laat bloeden voor alles, ben benieuwd waar dit eindigtquote:Op woensdag 16 december 2015 19:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is ook één van de dingen die mij en anderen dwars zitten.
Het is "te" makkelijk, sorry, foutje bedankt enne ehhh. is er nog koffie.
De oppositie heeft elkaar wel gevonden, Rutte gaat straks het zelfde kunstje vertonen want die wil het proces niet verstoren waarna we weer overgaan tot een volgende zet.
Dat er weer iemand opstapt of zelfs het kabinet valt, schiet inhoudelijk ook niet op.
Ik denk dat al die aandacht voor zijn zaak hem gestolen kan worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:34 schreef Stranger het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n Cees H. dit allemaal volgt en bekijkt. Lijkt me smullen voor hem.
Dat is nogal afhankelijk of 'ie aan wordt genomen of niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Tocadisco het volgende:
Klein vraagje: Wat gebeurt er eigenlijk als er motie van wantrouwen wordt ingediend tegen de premier als persoon (dus niet het hele kabinet)?
Cees H. heeft ook niets te vrezen, VVD kruipt door het stof voor hem.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:34 schreef Stranger het volgende:
Dan wordt er gestemd waarbij het kabinet de meerderheid heeft in de tweede kamer, dus in principe niets.....quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Tocadisco het volgende:
Klein vraagje: Wat gebeurt er eigenlijk als er motie van wantrouwen wordt ingediend tegen de premier als persoon (dus niet het hele kabinet)?
Indienen leidt tot niets. Wordt-ie aangenomen, dan valt het kabinet.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Tocadisco het volgende:
Zijn advocaat zit straks bij PAUWquote:Op woensdag 16 december 2015 19:34 schreef Stranger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |