Nou, bizar he?quote:Op donderdag 17 december 2015 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik zet vandaag de boel eens lekker open. 16 graden! Nu al 12. Lekker luchten.
Nou, het gaat bij mij vooral om het verwerken van prikkels in mijn eentje. Zo aan het einde van de dag kijk ik uit naar de avond, waarin ik lekker naar het plafond kan staren. Vorige week vrijdag ben ik tot 23:00u bezig geweest de grote in slaap te krijgen en daarna was natuurlijk Pietje aan de beurt. Ik kon niet opladen, maar stond wel onder spanning. Zaterdag probeerde ik onder de douche naar het plafond te staren, maar kon het Nee!Weeh!Auw! - mijn man- niet negeren. Toen heb ik besloten dat in mijn eentje opladen er nu even niet meer in zit. Tegen mijzelf zeggen dat het nu even niet kan, helpt voor mij echt al veel.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vertel me daar alles over, hoe doe je dat?
Nee dat masseren kun je wel doen. Je hoeft er niet voor op je tanden te gaan bijten hoor. Als het enorm pijnlijk is dan gewoon even rustig aan. Een blauwe plek onder een epi-wond zie je wel eens, in veruit de meeste gevallen verschijnt die de dag na de bevalling al. Oorzaak is vaak dat er toch nog wat bloed in de gehechte wond is gelopen. Dat is inderdaad pijnlijk maar verbetert ook redelijk snel weer. Met een week moet het overgrote deel daarvan wel weg zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien dat het op 4 weken na de bevalling ineens verschijnt en ook niet dat je er na 4 weken nog steeds heel erg veel last van hebt.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh! Doet me deugd dat je het herkent,. Dan moet ik man dat even laten halen vandaag. Ik moest het ook een beetje masseren af en toe, mee stoppen?
Maar het komt goed toch?.
Het is wel de domper op de feestvreugde.
Sillie, rap met je man om tafel. Hij is de rest van z'n leven vader. Hij was r ook bij.
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 17 december 2015 09:56 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou, het gaat bij mij vooral om het verwerken van prikkels in mijn eentje. Zo aan het einde van de dag kijk ik uit naar de avond, waarin ik lekker naar het plafond kan staren. Vorige week vrijdag ben ik tot 23:00u bezig geweest de grote in slaap te krijgen en daarna was natuurlijk Pietje aan de beurt. Ik kon niet opladen, maar stond wel onder spanning. Zaterdag probeerde ik onder de douche naar het plafond te staren, maar kon het Nee!Weeh!Auw! - mijn man- niet negeren. Toen heb ik besloten dat in mijn eentje opladen er nu even niet meer in zit. Tegen mijzelf zeggen dat het nu even niet kan, helpt voor mij echt al veel.
hehehequote:Op donderdag 17 december 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Mijn moeder vertelde altijd dat ze vroeger wel eens op de wc ging zitten met t licht uit en deur op slot. Even tien minuutjes, daarna kon ze er weer even tegenaanik snap dat steeds beter
hahaha
Ik ben al 2 X bij de vk geweest idd. Ze zei ook nog dat het genezen van de diepere lagen huid zeer kon doen. Verder kunnen ze niets. Wat ik trouwens snap als het onderhuids zit.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee dat masseren kun je wel doen. Je hoeft er niet voor op je tanden te gaan bijten hoor. Als het enorm pijnlijk is dan gewoon even rustig aan. Een blauwe plek onder een epi-wond zie je wel eens, in veruit de meeste gevallen verschijnt die de dag na de bevalling al. Oorzaak is vaak dat er toch nog wat bloed in de gehechte wond is gelopen. Dat is inderdaad pijnlijk maar verbetert ook redelijk snel weer. Met een week moet het overgrote deel daarvan wel weg zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien dat het op 4 weken na de bevalling ineens verschijnt en ook niet dat je er na 4 weken nog steeds heel erg veel last van hebt.
Zeker de combinatie hard en pijnlijk geeft me meer het idee dat er wat hechtdraad aan het irriteren is en wellicht ook een beginnende ontsteking? Als je koorts krijgt moet je wel even het ziekenhuis bellen en aangeven dat je last van de wond hebt + koorts hoor!
Verder mja, paracetamol helpt tegen de pijn, ibuprofen is ook ontstekingsremmend. In dit geval neem je beter die laatste dus. Als je het nu langer dan een paar dagen nodig hebt qua pijn, bel dan de huisarts eventjes, dan krijg je er een maagbeschermer bij, die ibuprofen is als ej het langer achter elkaar gebruikt niet zo lief voor je maag.
En tuurlijk komt het goed! Ik heb ook een tweede en een derde gekregen daarnade boel doet het gewoon weer naar behoren hoor
maar het domper op de feestvreugde kan ik me goed indenken ja. Sterkte daarmee, en als je het niet vertrouwd of iets dan gewoon de boel even na laten kijken. Je verloskundige is tot 6 weken na je bevalling nog de aangewezen zorgverlener voor dit soort zaken hoor dus die kun je gewoon bellen en langs laten komen evt.
Ik wil ook graag een zachte winter, heerlijk. Krijg jij van mij een kaartje voor Snowworld ofzo voor je foto van Wolk in de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2015 09:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou, bizar he?
Heb ik een heel dure zeer wintergeschikte draagjas gekocht... issie veel te warm.![]()
Ik zou het wel jammer vinden als we helemaal geen sneeuw of iets krijgen dit jaar. Ik wil een schattige babyfoto van een berenpakje in de sneeuw.
Je kunt er inderdaad niets mee, dat is het rotte ervan. En daarom is het zo enorm balen als je er last van krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben al 2 X bij de vk geweest idd. Ze zei ook nog dat het genezen van de diepere lagen huid zeer kon doen. Verder kunnen ze niets. Wat ik trouwens snap als het onderhuids zit.
Volgende week nacontrole bij de gyn. Dan kan ie z'n eigen werk beoordelen. Eerlijk gezegd hoop ik dan maar dat het ontsteekt, dan is het maar duidelijk.
Vraag me wel af wat ik nou verkeerd heb gedaan. Maar goed. Wie weet hoe de wereld er over een week uit ziet.
Haha. Deal.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een zachte winter, heerlijk. Krijg jij van mij een kaartje voor Snowworld ofzo voor je foto van Wolk in de sneeuw
Alleen als je het normaal drinkt, en alleen in combinatie met grote hoeveelheden Tony's Chocolonely's. Vervelend hè?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou maar hopen dat het rap oplost! Cola ofzo helpt vast niet?.
.
Zo zie ik het ook voor me jaquote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Limone het volgende:
[..]
heheheMet je voeten omhoog en dan zachtjes heen en weer wiegen.
Enorm.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Alleen als je het normaal drinkt, en alleen in combinatie met grote hoeveelheden Tony's Chocolonely's. Vervelend hè?
hahaquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Vind deze winter ook prima hoor! Kan gewoon nog lekker dragen met m'n jas open en zonder covers enzo. En geen ingewikkelde toestanden met baby allerlei kleding aanproppen. Zat van de week wel een beetje raar te kijken toen ik op een baby paste, die droeg: maillot, lange mouwen romper fleecetrui, tuinbroek, en voor in de draagzak een skipak en muts. Ik kreeg het al benauwd als ik naar dat kind keek.L draagt :sokjes, lange mouwenromper, shirt met lange mouwen, broekje. En voor buiten een mutsje, gebreide slofjes en een vestje.
Goedquote:Op donderdag 17 december 2015 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Enorm..
Hoe is het met jullie A?
Ik vraag me dan vooral af wat ze in godsnaam nog meer kunnen aantrekken als het echt gaat vriezen!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha![]()
ja hier ook, kind draagt lange mouwen romper, shirt en broek of een jumpsuit. En buiten in de draagdoek doe ik daar nog een vest overheen en een mutsje van wolfleece en slofjes of dikke sokken. Warm zatAls mijn baby groter was dan 6 weken zou ik hem waarschijnlijk die muts ook niet meer op doen mezelf kennende.
Ik las een poosje geleden een post op zo'n wolgroep van iemand die vond het vreselijk zielig als kindjes zo gekleed waren (romper, broek, shirt) en dan ook nog katoen! (schande! pek en veren!!). Haar kind droeg een wollen romper, wollen maillot, dunne longsleeve van wolzijde en er over een wollen vest en er onder een wollen broek. Uiteraard met sokken en sloffen. Needless to say dat die niet van katoen waren. Binnen dus. Als ik een van mijn kinderen zo aankleed dan krijg ik van die overhitte tomatenrode snoetjes te zien
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vooral af wat ze in godsnaam nog meer kunnen aantrekken als het echt gaat vriezen!![]()
![]()
Ah fijn!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Goed![]()
Vandaag krijgen we laatste bloeduitslag van het ziekenhuis nog en dan zijn we er weer even vanaf. Kans is heel klein dat daar iets spannends uit komt dus ik ga er van uit dat het niet zo boeiend is allemaal.
Pas op voor betweterige bejaarden!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha![]()
ja hier ook, kind draagt lange mouwen romper, shirt en broek of een jumpsuit. En buiten in de draagdoek doe ik daar nog een vest overheen en een mutsje van wolfleece en slofjes of dikke sokken. Warm zatAls mijn baby groter was dan 6 weken zou ik hem waarschijnlijk die muts ook niet meer op doen mezelf kennende.
Ik las een poosje geleden een post op zo'n wolgroep van iemand die vond het vreselijk zielig als kindjes zo gekleed waren (romper, broek, shirt) en dan ook nog katoen! (schande! pek en veren!!). Haar kind droeg een wollen romper, wollen maillot, dunne longsleeve van wolzijde en er over een wollen vest en er onder een wollen broek. Uiteraard met sokken en sloffen. Needless to say dat die niet van katoen waren. Binnen dus. Als ik een van mijn kinderen zo aankleed dan krijg ik van die overhitte tomatenrode snoetjes te zien
Been there!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Pas op voor betweterige bejaarden!
Laatst werd ik dus aangesproken door zo'n know-it-all. 'Hij hep geen muts op.' Uitleggen wat hij wel allemaal aanhad, had geen zin. Ze liep al tss-end door.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Been there!bij mijn oudste aantal keer gehad
mijn hemel... Die is van augustus ook nog. Haske warm toen, 3 kilo haar op dat hoofd en vervolgens meuten over geen muts
Die van mij reageert er niet eens van. Dan denk ik: Dat moet toch pijn doen? En zij maar lachen naar me.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef lunapuella het volgende:
Noh, Sarah. Dat is zo sneu dat ik er onbedaarlijk van moet lachen. Sorry!
Maar dit hoort erbij toch? Soms maak je je kind een beetje stuk. Ik heb Ketel ook weleens bij het omdraaien op de grond laten bonken met zijn hoofd. Houden ze uiteindelijk niks aan over volgens mij.
Waarom moet je stoppen met borstvoeding wanneer je voor de tweede wil gaan?quote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef snoenk het volgende:
Hoera voor de goede nachten![]()
Estrys veel plezier in de stad en met je nieuwe schoenen![]()
Kuukse dat klinkt niet fijn![]()
Sillie, heel snel met je man gaan praten! En ik herken ook het niet willen laten oppassen door iemand anders maar nadat ik het een keer geprobeerd had en het hartstikke goed ging, werd het echt makkelijker. Nu blijft O. Soms zelfs een nachtje bij mijn moeder slapen.
O. Is weer helemaal beter gelukkigsuper vrolijk zoals altijd en slapen en eten gaat ook weer goed. Net tijdens het verschonen zag ik dat er boven ook 2 tandjes aan het doorkomen zijn en volgens mij beneden ook nog 1. (maar die beneden denk ik al 2 maanden)
Met mijzelf gaat het iets minder goed. Is een combinatie van alles denk ik. Einde van het jaar blues, overlijden van mijn hond en de zorgen die er toch wel veel om het moppie waren in combinatie met weinig slapen. En ik zie op tegen het stoppen van de borstvoeding maar als we een 2de willen moet het wel. Gelukkig is man thuis tot volgend jaar en is ontzettend lief en behulpzaam en krijg voldoende slaap. (lig er al 2 avonden om 9 uur in)
Precies, Sarah..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef lunapuella het volgende:
Noh, Sarah. Dat is zo sneu dat ik er onbedaarlijk van moet lachen. Sorry!
Maar dit hoort erbij toch? Soms maak je je kind een beetje stuk. Ik heb Ketel ook weleens bij het omdraaien op de grond laten bonken met zijn hoofd. Houden ze uiteindelijk niks aan over volgens mij.
Ja. Die koude handjes had Dexter vorige week toen hij sliep in de box. M'n ouders: goh.. Wat zijn die handjes koud. Voelen ze aan z'n wangen. Ja hoor: kind weer wakker. Sliep net. Blijf er gewoon van af gvdquote:Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef kazy het volgende:
Whehe herkenbaar. Wij waren zondag naar mijn oma wezen wandelen. Da's iets van 45 minuten lopen (in de wandelwagen want nav jullie verhalen ben ik toch nog maar eens gaan passen en het ging nog net) De hele familie over de zeik. 'Ze heeft koude handen!' 'Het regent, moet je geen plastic zak ofzo om over haar heen te leggen?' 'Waarom heeft ze geen muts op?' (Omdat moeders een hysterisch gekleurde winterjas heeft gekocht die ook nog eens zo dik is dat ze het nevernooitkoud kan hebben met +10 graden en het miezerde hooguit, pfff..)
Edit jongens niet zo snel! Ik had het nog over de mutsen, zijn jullie alweer 3 onderwerpen verder
Die had ik ook gezien, ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:
oh nee dat weten we nog niet. Wel of geen coeliakie dat moet de tijd uitwijzen. Hij heeft wel de genetische aanleg, dus t kan maar t hoeft niet ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Limone het volgende:
Fijn Mignonne!Heeft hij dan geen coeliakie?
Ach Saar. We doen geen waardelozemoederwisseltrofee, hoor!![]()
Ik had hem laatst op z'n buik op de grond gelegd. Hij lag zo lekker dat ik nog heel even snel een mailtje ging tikken.. Tot ik *Boink* hoorde. Was de zwaartekracht hem te veel geworden en lag hij op zijn zij te spartelen.![]()
Hahahaha dat je ze bijna zo een pets tegen het achterhoofd wilt gevenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Die koude handjes had Dexter vorige week toen hij sliep in de box. M'n ouders: goh.. Wat zijn die handjes koud. Voelen ze aan z'n wangen. Ja hoor: kind weer wakker. Sliep net. Blijf er gewoon van af gvd.
Hoe dúrf jequote:Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien, ja.![]()
Toen keek ik opzij en zag mijn dochter rondrennen in alleen haar mouwloze romper.. VAN KATOEN NOG WEL!![]()
Ik had ook een ontstoken hechting na mn knip. Zo'n naar gevoel, had echt het gevoel alsof ik een verzakking had ofzo. Uiteindelijk had ik toen na ongv 6 weken ineens een stukje draad in mn onderbroek liggen en daarna was het heel snel over. Al heb ik nog zeker wel een jaar last gehad van het litteken maar volgens mij is dat niet ongewoon.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Nou maar hopen dat het rap oplost! Cola ofzo helpt vast niet?.
.
ow ok! Dat hij die code niet heeft, is natuurlijk ook fijn!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh nee dat weten we nog niet. Wel of geen coeliakie dat moet de tijd uitwijzen. Hij heeft wel de genetische aanleg, dus t kan maar t hoeft niet ofzo.![]()
Dit was een test ivm zn geelzucht in de kraamtijd. Hij werd nu getest op g6pd. Maar dat is dus gelukkig allemaal okay.
Omdat kinderen maken bij ons niet vanzelf gaat en daarvoor dus naar het ziekenhuis moeten en die willen dat je gestopt bent met borstvoeding.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef faptist het volgende:
[..]
Waarom moet je stoppen met borstvoeding wanneer je voor de tweede wil gaan?
Dat hoeft echt niet hoor.
Wij willen ook graag een tweede <3. Kriebelt al vanaf dat Ro een maandje of 6 is ofzo, haha.
Maar goed.. dat zou wel een Mega wonder zijn (PCOS en nooit een menstruatie).
En het is toch ook logisch dat je verdrietig bent omdat je geliefde hond is overleden? Dat lijkt mij ook traumatisch hoor. Ik heb 5 katten en zie ze allemaal toch wel als lid van het gezin.
Geef jezelf tijd om daarover te rouwen. Echt..Sterkte.
Ik hoop dat je even wat tijd hebt voor jezelf de aankomende tijd.
Estrys,
Wat een horroravond, maar wat ben jij sterk geweest!
Ik snap alleen niet zo goed hoe je visite niet door had dat je even geen tijd had voor hen..
Hebben zij geen kinderen?
Oh.. enne NIEUWE SCHOENNENENENENNENENENEn <3
luna,
Jaaaaaa. wij hadden ook oppas voor vanavond, zodat we naar Star Wars konden gaan.. maar door mijn oorontsteking lijkt het mij helemaal niks. Ik denk dat ik man gewoon met een vriend er naar toe stuur ofzo. Mijn tijd komt wel een ander keertje.
[..]
Precies, Sarah..
Toen Ro 4 weken oud was, naast me op de bank lag en ik zat te forummen.. heb ik een volle waterfles (1 liter) op haar hoofd laten vallen. huilen natuurlijk, maar ik huilde harder. Wat vond ik dat zielig. Oh en gisteren heeft man haar laten omvallen in de douche.. Ook brullen..
Hoort erbij hoor. Kusje erop en het gaat wel weer over!
Ro heeft dus een lichte oorontsteking en hoest slijm op. Arm kindeke.
daar gaan de 'mooie' kerstfoto's die ik vandaag had willen maken. Ze ziet er echt ziek uit, haha.
Dus ik ga maar even zoeken in het archief en dan photoshop ik die wel kerstig. :d
Nee tegenwoordig niet meer, zeker die wolzijde mixen.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Sara82 het volgende:
Wol kriebelt toch heel erg...? Mijn kind heeft altijd katoen aan. En as we speak zelfs een broekje met 30% polyester! POLYESTER!
*houdt de wfm-trofee nog eens in de lucht*
Fijn dat de uitslagen goed zijn Mignonne!
En leuk weer wat van je te lezen Limone!
Cassandra, die is ook fijn, knippen in je kind! (Heb die van T nog niet hoeven doen, en heb er ook geen zin in, wat een gevaaarrrrr...)
Like, wie heeft die 'experts' in godsnaam een Phd gegeven.quote:Parents naturally find crying agonizing to listen to, but just keep reminding yourself that the end result -- sleep! -- will be good for the whole family. "Get over the worry that ignoring your baby while he cries will do psychological harm," emphasizes Dr. Schaefer. If you've been meeting his every need in other ways, this situation certainly won't lessen his sense of security.
Nor should you worry about letting a very young baby cry. In fact, the younger the infant, the easier the process will be. "Babies older than 5 or 6 months are naturally going to be more upset because you've changed the rules on them," Dr. Schaefer says. A 3-month-old, on the other hand, knows only the routine that you create. "With younger babies, parents always think the crying is going to go on longer than it usually does," agrees Pamela High, M.D., medical director of the infant development unit at Women & Infants' Hospital, in Providence. "Infants under 5 months often last only for 15 or 20 minutes."
Op een gegeven moment wil je dat ze niet meer zeggen dan dat. "Ik wil zooo niet naar bed mama". Heel irritante klank is datquote:Op donderdag 17 december 2015 17:03 schreef SaskiaR het volgende:
Trouwesn, hebben jullie kindern ook ineens zo'n verdandering van klanken? Het was de hele tijd ey ey ey en nu kan ze ineens veel meer; veel meer klanken (awe awe awe, eya eya eya) en ook veel meer variatie in hard en zacht. En ze gromt als ze iets in dr mond doet. Soms is het wel lastig te begrijpen, tot nu toe was hard schreeuwen altijd boos, maar nu doet ze dat ook als ze blij is
Nee. Hij kwam thuis van werk en is meteen gaan sporten dus het ging zo "hoi, hallo W! *knuffelt met baby*, doei!"quote:Op donderdag 17 december 2015 16:13 schreef Malteser het volgende:
Oeh Selvaria, dat is dubbel. Maar fijn dat je man thuis is voor N. Hopelijk lukt het je om te genieten!
Sillie, fijn dat W. netjes op tijd komt vandaag. Heb je je man al gesproken?
Nee. Kon niks naar m'n zin vinden. Maar wel gezellig geshopt met m'n moeder. Voor de kinderen natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 17:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee. Hij kwam thuis van werk en is meteen gaan sporten dus het ging zo "hoi, hallo W! *knuffelt met baby*, doei!"![]()
Straks maar doen dus. Ik heb wel mijn moeder gevraagd om morgen even op W. te passen, vond ze alleen maar leuk, dus ik ga morgen wel even de stad in.![]()
Beterschap voor Twix!
Estrys, heb je nog schoenen gescoord?
Erg he. Ik dacht dat dit soort ideeen eigenlijk een beetje in de ban waren, maar niet dus.quote:
ooooh dat haat ik zo aan het kruidvat,quote:Op donderdag 17 december 2015 18:16 schreef Sara82 het volgende:
Ah, lekker knuffelen met Twix!
Estrys, the horror!![]()
Vandaag heel stoer de stad in geweest. Kom je natuurlijk allemaal bekenden tegen. Ain't nobody got time for that, verdulleme! Ik moet doorrrrr! Anders is het hongerbruls!
De foute kersttruitjes bij de Primark waren uitverkocht, 't Kruidvat een groot wandelwagenlabyrinth dus de helft maar laten zitten, en toen ik thuiskwam en de boodschappen op 't aanrecht gooide, viel de doos met zoogcompressen in de afwasbak.
Smooth.
Jij poept toch ook beter op een schone wcquote:Op donderdag 17 december 2015 19:31 schreef Bloesem. het volgende:
LuDannwat erg!!
Ahh Cassandra, beterschap voor je jongetje![]()
En Malteser, beterschap aan je mannen (en goed voor jezelf blijven zorgen)
MevrCauw auw!
Ik kom er steeds meer achter dat ik nu al een verwende luxebaby heb! Mevrouw poept alleen maar in kakelverse schone luiersZodra ze een schone om krijgt, zie je dat bekkie vertrekken en poept ze 'm vol
Elke verschoonbeurt kost hier dus minstens twee luiers
Herkenning! Geen luier poept fijner dan een schone is Twix' motto!quote:Op donderdag 17 december 2015 19:31 schreef Bloesem. het volgende:
LuDannwat erg!!
Ahh Cassandra, beterschap voor je jongetje![]()
En Malteser, beterschap aan je mannen (en goed voor jezelf blijven zorgen)
MevrCauw auw!
Ik kom er steeds meer achter dat ik nu al een verwende luxebaby heb! Mevrouw poept alleen maar in kakelverse schone luiersZodra ze een schone om krijgt, zie je dat bekkie vertrekken en poept ze 'm vol
Man ligt in bed, baby op man, Malteser heeft een vrije avondquote:Op donderdag 17 december 2015 19:14 schreef Malteser het volgende:
Soms heb je van die dagen...
Man stapt om 18.15 uur het huis binnen, veel vroeger dan normaal. Ik blij! "Fijn, dan kan jij even voor matras spelen en kan ik even plassen en wat eten." Zegt 'ie: "Ik ga naar bed, ben zo beroerd."
Toen had ik twee mannen om voor te zorgen.
Nope. Bovendien hoest man de longen uit zijn lijf en 'dan kan Twix niet slapen' volgens man.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Man ligt in bed, baby op man, Malteser heeft een vrije avond
Zo werkt het nooit he...
heeeej... hoe noemde gij mij?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
Herkenning! Geen luier poept fijner dan een schone is Twix' motto!
Maar ik poep ook graag op een schone wc.
Mosterd, wat die prikplant zegt dus![]()
Liet jij Twix alleen spelen in de box? Wat ben jij een slechte moeder zegquote:Op donderdag 17 december 2015 19:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nope. Bovendien hoest man de longen uit zijn lijf en 'dan kan Twix niet slapen' volgens man.
Dus bracht ik net thee met honing boven voor man en ga ik nu mijn kind redden van het leed dat spelen in de box heet.
Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:31 schreef Bloesem. het volgende:
Waarom dan? Vinden ze 't leuk om ons aan 't werk te zetten?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.
Liever dat dan fonteinpoepquote:Op donderdag 17 december 2015 20:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waarom dan? Vinden ze 't leuk om ons aan 't werk te zetten?
W. Doet dit dus ook.. Compleet met fontein-plas bij verschonen van de 2e luier![]()
Ah, die ken ik! Over de luier tegen de tegeltjes van de badkamermuur droop het naar beneden, zo tussen de muur en de plank die over mijn wasmachine ligt (waar we op verschonen).quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Liever dat dan fonteinpoep
Gisterennacht hoorde ik ineens WOW!! uit de babykamer. Ik ga kijken, hele commode onder de poep! Lief had de luier ervoor gehouden, maar ze had ER OVERHEEN GEPOEPT!! Mijn baby
Oh wow... dat hebben wij gelukkig nog niet gehad! Lijkt me verschrikkelijk, dan weet je toch niet waar je moet beginnen?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Liever dat dan fonteinpoep
Gisterennacht hoorde ik ineens WOW!! uit de babykamer. Ik ga kijken, hele commode onder de poep! Lief had de luier ervoor gehouden, maar ze had ER OVERHEEN GEPOEPT!! Mijn baby
Dat doet alles en iedereen. Zelfs onze kat zit op de bak als t grind er ingegoten wordtquote:Op donderdag 17 december 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.
O ja dat fonteinplassen heb ik dus nooit. Mijn kind heeft geen fonteintje.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Hoe doen jullie baby's dat? Hier zijn tot nu toe de vieze poeprompers op 1 hand te tellen (bij 2 kinderen dus hè!). Spuitpoep doen mijn kinderen niet aan, alleen fonteinplassen, da's tha bomb!
Nou gewoon, bij oewe naamquote:Op donderdag 17 december 2015 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
heeeej... hoe noemde gij mij?
[..]
Liet jij Twix alleen spelen in de box? Wat ben jij een slechte moeder zeg
Mijn baby reageert ook heel enthousiast op z'n vader met grote lach inclusief geluid en trappelende voetjes, en ik krijg enkel een lach. Maar dat zal wel te maken hebben met dat hij mij veel meer ziet. Brabbelen doet hij wel vooral met mij, papa is meer om mee te spelen (vooral vliegen doet het goed) en op te slapen.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn baby heeft gemopperd, gehuild en geslapen bij mij. En nu is mijn man thuis, en zijn ze gezellig aan het kletsen met elkaar![]()
Volgens mij vindt mijn baby mij niet zo leuk. Mama is voor melk, papa is voor fun (hij kletst en lacht bij mij ook wel maar dat lijkt maar zo kort op een lange dag, en heel lang bij dat uurtje dat mijn man thuis is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |