abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158302138
Wow, 4 hoektanden Kris, wat grappig. Kleine vampier. O+

Ohhhhh schoenen kopen Estrys, wat fijn! Ik krijg nieuwe schoenen voor mijn verjaardag van mijn moeder maar ik heb geen tijd om ze te kopen. :')

Gefeliciteerd gevalletje, Shop en MC (wat fijn dat Sjaak goed sliep!) met de 9 maanden uit de buik. *O*

Zeg, ben ik nu de enige extravert hier? :D Hier is het sinds de baby juist een tandje minder (mocht ook wel hoor, daar niet van :@ ). Het is lastig het hoogste woord te hebben als je scheelkijkt van slaapgebrek.
pi_158302139
Ik zet vandaag de boel eens lekker open. 16 graden! Nu al 12. Lekker luchten. :7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158302158
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik zet vandaag de boel eens lekker open. 16 graden! Nu al 12. Lekker luchten. :7
Nou, bizar he?

Heb ik een heel dure zeer wintergeschikte draagjas gekocht... issie veel te warm. :(

Ik zou het wel jammer vinden als we helemaal geen sneeuw of iets krijgen dit jaar. Ik wil een schattige babyfoto van een berenpakje in de sneeuw. O+
pi_158302483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:04 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Vertel me daar alles over, hoe doe je dat? :D
Nou, het gaat bij mij vooral om het verwerken van prikkels in mijn eentje. Zo aan het einde van de dag kijk ik uit naar de avond, waarin ik lekker naar het plafond kan staren. Vorige week vrijdag ben ik tot 23:00u bezig geweest de grote in slaap te krijgen en daarna was natuurlijk Pietje aan de beurt. Ik kon niet opladen, maar stond wel onder spanning. Zaterdag probeerde ik onder de douche naar het plafond te staren, maar kon het Nee!Weeh!Auw! - mijn man- niet negeren. Toen heb ik besloten dat in mijn eentje opladen er nu even niet meer in zit. Tegen mijzelf zeggen dat het nu even niet kan, helpt voor mij echt al veel. ;)
pi_158302732
quote:
11s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh! Doet me deugd dat je het herkent, :@. Dan moet ik man dat even laten halen vandaag. Ik moest het ook een beetje masseren af en toe, mee stoppen?

Maar het komt goed toch? :+.
Het is wel de domper op de feestvreugde ;(.

Sillie, rap met je man om tafel. Hij is de rest van z'n leven vader. Hij was r ook bij.
Nee dat masseren kun je wel doen. Je hoeft er niet voor op je tanden te gaan bijten hoor. Als het enorm pijnlijk is dan gewoon even rustig aan. Een blauwe plek onder een epi-wond zie je wel eens, in veruit de meeste gevallen verschijnt die de dag na de bevalling al. Oorzaak is vaak dat er toch nog wat bloed in de gehechte wond is gelopen. Dat is inderdaad pijnlijk maar verbetert ook redelijk snel weer. Met een week moet het overgrote deel daarvan wel weg zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien dat het op 4 weken na de bevalling ineens verschijnt en ook niet dat je er na 4 weken nog steeds heel erg veel last van hebt.
Zeker de combinatie hard en pijnlijk geeft me meer het idee dat er wat hechtdraad aan het irriteren is en wellicht ook een beginnende ontsteking? Als je koorts krijgt moet je wel even het ziekenhuis bellen en aangeven dat je last van de wond hebt + koorts hoor!
Verder mja, paracetamol helpt tegen de pijn, ibuprofen is ook ontstekingsremmend. In dit geval neem je beter die laatste dus. Als je het nu langer dan een paar dagen nodig hebt qua pijn, bel dan de huisarts eventjes, dan krijg je er een maagbeschermer bij, die ibuprofen is als ej het langer achter elkaar gebruikt niet zo lief voor je maag.

En tuurlijk komt het goed! Ik heb ook een tweede en een derde gekregen daarna ;) de boel doet het gewoon weer naar behoren hoor :Y) maar het domper op de feestvreugde kan ik me goed indenken ja. Sterkte daarmee, en als je het niet vertrouwd of iets dan gewoon de boel even na laten kijken. Je verloskundige is tot 6 weken na je bevalling nog de aangewezen zorgverlener voor dit soort zaken hoor dus die kun je gewoon bellen en langs laten komen evt.
:)
pi_158302784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:56 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou, het gaat bij mij vooral om het verwerken van prikkels in mijn eentje. Zo aan het einde van de dag kijk ik uit naar de avond, waarin ik lekker naar het plafond kan staren. Vorige week vrijdag ben ik tot 23:00u bezig geweest de grote in slaap te krijgen en daarna was natuurlijk Pietje aan de beurt. Ik kon niet opladen, maar stond wel onder spanning. Zaterdag probeerde ik onder de douche naar het plafond te staren, maar kon het Nee!Weeh!Auw! - mijn man- niet negeren. Toen heb ik besloten dat in mijn eentje opladen er nu even niet meer in zit. Tegen mijzelf zeggen dat het nu even niet kan, helpt voor mij echt al veel. ;)
Heel herkenbaar :D O+
Mijn moeder vertelde altijd dat ze vroeger wel eens op de wc ging zitten met t licht uit en deur op slot. Even tien minuutjes, daarna kon ze er weer even tegenaan :P ik snap dat steeds beter :') hahaha
pi_158302804
Heeft iemand mijn huilende plakbaby gezien? Ik heb hier ineens een heel tevreden exemplaar die nu al een uur een beetje rond ligt te kijken en te trappelen in de box O+ .
pi_158302994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :D O+
Mijn moeder vertelde altijd dat ze vroeger wel eens op de wc ging zitten met t licht uit en deur op slot. Even tien minuutjes, daarna kon ze er weer even tegenaan :P ik snap dat steeds beter :') hahaha
hehehe :D Met je voeten omhoog en dan zachtjes heen en weer wiegen. :')
pi_158303129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee dat masseren kun je wel doen. Je hoeft er niet voor op je tanden te gaan bijten hoor. Als het enorm pijnlijk is dan gewoon even rustig aan. Een blauwe plek onder een epi-wond zie je wel eens, in veruit de meeste gevallen verschijnt die de dag na de bevalling al. Oorzaak is vaak dat er toch nog wat bloed in de gehechte wond is gelopen. Dat is inderdaad pijnlijk maar verbetert ook redelijk snel weer. Met een week moet het overgrote deel daarvan wel weg zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien dat het op 4 weken na de bevalling ineens verschijnt en ook niet dat je er na 4 weken nog steeds heel erg veel last van hebt.
Zeker de combinatie hard en pijnlijk geeft me meer het idee dat er wat hechtdraad aan het irriteren is en wellicht ook een beginnende ontsteking? Als je koorts krijgt moet je wel even het ziekenhuis bellen en aangeven dat je last van de wond hebt + koorts hoor!
Verder mja, paracetamol helpt tegen de pijn, ibuprofen is ook ontstekingsremmend. In dit geval neem je beter die laatste dus. Als je het nu langer dan een paar dagen nodig hebt qua pijn, bel dan de huisarts eventjes, dan krijg je er een maagbeschermer bij, die ibuprofen is als ej het langer achter elkaar gebruikt niet zo lief voor je maag.

En tuurlijk komt het goed! Ik heb ook een tweede en een derde gekregen daarna ;) de boel doet het gewoon weer naar behoren hoor :Y) maar het domper op de feestvreugde kan ik me goed indenken ja. Sterkte daarmee, en als je het niet vertrouwd of iets dan gewoon de boel even na laten kijken. Je verloskundige is tot 6 weken na je bevalling nog de aangewezen zorgverlener voor dit soort zaken hoor dus die kun je gewoon bellen en langs laten komen evt.
Ik ben al 2 X bij de vk geweest idd. Ze zei ook nog dat het genezen van de diepere lagen huid zeer kon doen. Verder kunnen ze niets. Wat ik trouwens snap als het onderhuids zit.

Volgende week nacontrole bij de gyn. Dan kan ie z'n eigen werk beoordelen. Eerlijk gezegd hoop ik dan maar dat het ontsteekt, dan is het maar duidelijk.

Vraag me wel af wat ik nou verkeerd heb gedaan :{. Maar goed. Wie weet hoe de wereld er over een week uit ziet.
pi_158303168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:28 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nou, bizar he?

Heb ik een heel dure zeer wintergeschikte draagjas gekocht... issie veel te warm. :(

Ik zou het wel jammer vinden als we helemaal geen sneeuw of iets krijgen dit jaar. Ik wil een schattige babyfoto van een berenpakje in de sneeuw. O+
Ik wil ook graag een zachte winter, heerlijk. Krijg jij van mij een kaartje voor Snowworld ofzo voor je foto van Wolk in de sneeuw ;)
pi_158303176
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik ben al 2 X bij de vk geweest idd. Ze zei ook nog dat het genezen van de diepere lagen huid zeer kon doen. Verder kunnen ze niets. Wat ik trouwens snap als het onderhuids zit.

Volgende week nacontrole bij de gyn. Dan kan ie z'n eigen werk beoordelen. Eerlijk gezegd hoop ik dan maar dat het ontsteekt, dan is het maar duidelijk.

Vraag me wel af wat ik nou verkeerd heb gedaan :{. Maar goed. Wie weet hoe de wereld er over een week uit ziet.
Je kunt er inderdaad niets mee, dat is het rotte ervan. En daarom is het zo enorm balen als je er last van krijgt.
Jij hebt in ieder geval niets verkeerds gedaan hoor! Het is gewoon dikke pech. Een knip is nu eenmaal een open wond die gehecht is, en soms ontsteekt zoiets gewoon, hoe netjes je de regeltjes ook opvolgt. Daarbij kan het ook zo zijn dat het niet eens per se ontsteekt maar dat je lijf gewoon erg reageert op de aanwezigheid van het hechtdraad. Ook daar kun je niets aan doen, dat had je niet kunnen voorkomen verder. En als t goed is moet het hechtdraad na 6 weken wel opgelost zijn dus dan zou je er minder last van moeten hebben.
pi_158303194
oh en ik heb geen winterjas en ook geen warme schoenen dus ik vind deze temperaturen wel prima zo :P Vooralsnog red ik me prima met een sjaal om en mn zomerjas en mn ballerina's. Ik ben toch niet langer dan een uur ofzo buiten op dit moment.
pi_158303210
Nou maar hopen dat het rap oplost! Cola ofzo helpt vast niet? :+. :').
pi_158303229
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik wil ook graag een zachte winter, heerlijk. Krijg jij van mij een kaartje voor Snowworld ofzo voor je foto van Wolk in de sneeuw ;)
Haha. Deal. :D
pi_158303234
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Alleen als je het normaal drinkt, en alleen in combinatie met grote hoeveelheden Tony's Chocolonely's. Vervelend hè?
pi_158303251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Limone het volgende:

[..]

hehehe :D Met je voeten omhoog en dan zachtjes heen en weer wiegen. :')
Zo zie ik het ook voor me ja :')
  donderdag 17 december 2015 @ 11:12:59 #117
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158303578
Vind deze winter ook prima hoor! Kan gewoon nog lekker dragen met m'n jas open en zonder covers enzo. En geen ingewikkelde toestanden met baby allerlei kleding aanproppen. Zat van de week wel een beetje raar te kijken toen ik op een baby paste, die droeg: maillot, lange mouwen romper fleecetrui, tuinbroek, en voor in de draagzak een skipak en muts. Ik kreeg het al benauwd als ik naar dat kind keek. :') L draagt :sokjes, lange mouwenromper, shirt met lange mouwen, broekje. En voor buiten een mutsje, gebreide slofjes en een vestje.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158303681
quote:
17s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

Alleen als je het normaal drinkt, en alleen in combinatie met grote hoeveelheden Tony's Chocolonely's. Vervelend hè?
Enorm. :7.

Hoe is het met jullie A?
pi_158303696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Vind deze winter ook prima hoor! Kan gewoon nog lekker dragen met m'n jas open en zonder covers enzo. En geen ingewikkelde toestanden met baby allerlei kleding aanproppen. Zat van de week wel een beetje raar te kijken toen ik op een baby paste, die droeg: maillot, lange mouwen romper fleecetrui, tuinbroek, en voor in de draagzak een skipak en muts. Ik kreeg het al benauwd als ik naar dat kind keek. :') L draagt :sokjes, lange mouwenromper, shirt met lange mouwen, broekje. En voor buiten een mutsje, gebreide slofjes en een vestje.
haha :D

ja hier ook, kind draagt lange mouwen romper, shirt en broek of een jumpsuit. En buiten in de draagdoek doe ik daar nog een vest overheen en een mutsje van wolfleece en slofjes of dikke sokken. Warm zat :P Als mijn baby groter was dan 6 weken zou ik hem waarschijnlijk die muts ook niet meer op doen mezelf kennende.

Ik las een poosje geleden een post op zo'n wolgroep van iemand die vond het vreselijk zielig als kindjes zo gekleed waren (romper, broek, shirt) en dan ook nog katoen! (schande! pek en veren!!). Haar kind droeg een wollen romper, wollen maillot, dunne longsleeve van wolzijde en er over een wollen vest en er onder een wollen broek. Uiteraard met sokken en sloffen. Needless to say dat die niet van katoen waren. Binnen dus. Als ik een van mijn kinderen zo aankleed dan krijg ik van die overhitte tomatenrode snoetjes te zien :')
pi_158303713
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:17 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Enorm. :7.

Hoe is het met jullie A?
Goed :)
Vandaag krijgen we laatste bloeduitslag van het ziekenhuis nog en dan zijn we er weer even vanaf. Kans is heel klein dat daar iets spannends uit komt dus ik ga er van uit dat het niet zo boeiend is allemaal.
  donderdag 17 december 2015 @ 11:27:54 #121
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158303926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja hier ook, kind draagt lange mouwen romper, shirt en broek of een jumpsuit. En buiten in de draagdoek doe ik daar nog een vest overheen en een mutsje van wolfleece en slofjes of dikke sokken. Warm zat :P Als mijn baby groter was dan 6 weken zou ik hem waarschijnlijk die muts ook niet meer op doen mezelf kennende.

Ik las een poosje geleden een post op zo'n wolgroep van iemand die vond het vreselijk zielig als kindjes zo gekleed waren (romper, broek, shirt) en dan ook nog katoen! (schande! pek en veren!!). Haar kind droeg een wollen romper, wollen maillot, dunne longsleeve van wolzijde en er over een wollen vest en er onder een wollen broek. Uiteraard met sokken en sloffen. Needless to say dat die niet van katoen waren. Binnen dus. Als ik een van mijn kinderen zo aankleed dan krijg ik van die overhitte tomatenrode snoetjes te zien :')
Ik vraag me dan vooral af wat ze in godsnaam nog meer kunnen aantrekken als het echt gaat vriezen! :D :') 8)7
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158303999
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:27 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik vraag me dan vooral af wat ze in godsnaam nog meer kunnen aantrekken als het echt gaat vriezen! :D :') 8)7

:+
pi_158304066
Ieder zn ding verder hoor maar teh drama :') zolang een kind niet met dit weer in alleen een hemdromper buiten in de wagen ligt zal het wel meevallen. Een baby die het koud heeft gaat daarvan huilen namelijk, dus die trek je vanzelf wel wat warmers aan. Huilen ze niet en lijken ze okay, leven ze nog aan het eind van de dag? Dan zal het wel okay zijn...
pi_158304220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

Goed :)
Vandaag krijgen we laatste bloeduitslag van het ziekenhuis nog en dan zijn we er weer even vanaf. Kans is heel klein dat daar iets spannends uit komt dus ik ga er van uit dat het niet zo boeiend is allemaal.
Ah fijn!
pi_158304235
quote:

[..]

Pas op voor betweterige bejaarden!

Laatst werd ik dus aangesproken door zo'n know-it-all. 'Hij hep geen muts op.' Uitleggen wat hij wel allemaal aanhad, had geen zin. Ze liep al tss-end door. :')
pi_158304295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Limone het volgende:

[..]

Pas op voor betweterige bejaarden!

Laatst werd ik dus aangesproken door zo'n know-it-all. 'Hij hep geen muts op.' Uitleggen wat hij wel allemaal aanhad, had geen zin. Ze liep al tss-end door. :')
Been there! :D bij mijn oudste aantal keer gehad :') mijn hemel... Die is van augustus ook nog. Haske warm toen, 3 kilo haar op dat hoofd en vervolgens meuten over geen muts :D
pi_158304421
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Been there! :D bij mijn oudste aantal keer gehad :') mijn hemel... Die is van augustus ook nog. Haske warm toen, 3 kilo haar op dat hoofd en vervolgens meuten over geen muts :D
:D Gut ja. M. kreeg in de draagzak altijd haar berenpak aan ( :') ) en ik heb in hetzelfde rondje 1 keer de vraag gehad of ze het niet te koud had en 1 keer of ze het niet te warm had. Djiezes. :D
pi_158304442
Ff tussendoor jongens... Wie heeft de waardelozefaalmoeder-wisseltrofee?

Zette T in de wipstoel, en wilde hem netjes vastklikken.

Kliksysteem zei geen klik.

"Uh-oh..." :{

Had T dus zijn vingertje ertussen gekregen. :'( :'( :'(

Arme ding begonnen te gillen in een soort fluittoon, my god, zo zielig....

En na 10 minuten dacht ik: Tiet! Misschien dat dat hem troost! Nou, en dat werkte dus als een tiet. (Pffff)
Totdat hij zich na een paar seconden afschuwelijk verslikte. Met rood-aanloops, hoest en kokhals en kots en krijs. ;(

Bohboh, als ik nog eens een idee heb, stop me dan. En kom maar door met die trofee.
pi_158304514
ah en labuitslag binnen, alles in orde, hoera :) *O*
pi_158304535
Whehe herkenbaar. Wij waren zondag naar mijn oma wezen wandelen. Da's iets van 45 minuten lopen (in de wandelwagen want nav jullie verhalen ben ik toch nog maar eens gaan passen en het ging nog net :+ ) De hele familie over de zeik. 'Ze heeft koude handen!' 'Het regent, moet je geen plastic zak ofzo om over haar heen te leggen?' 'Waarom heeft ze geen muts op?' (Omdat moeders een hysterisch gekleurde winterjas heeft gekocht die ook nog eens zo dik is dat ze het nevernooitkoud kan hebben met +10 graden en het miezerde hooguit, pfff..)

Edit jongens niet zo snel! Ik had het nog over de mutsen, zijn jullie alweer 3 onderwerpen verder :P
pi_158304542
Noh, Sarah. Dat is zo sneu dat ik er onbedaarlijk van moet lachen. Sorry!

Maar dit hoort erbij toch? Soms maak je je kind een beetje stuk. Ik heb Ketel ook weleens bij het omdraaien op de grond laten bonken met zijn hoofd. Houden ze uiteindelijk niks aan over volgens mij.
pi_158304543
En fijn Mignonne *O*
pi_158304590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef lunapuella het volgende:

Maar dit hoort erbij toch? Soms maak je je kind een beetje stuk. Ik heb Ketel ook weleens bij het omdraaien op de grond laten bonken met zijn hoofd. Houden ze uiteindelijk niks aan over volgens mij.
Die van mij reageert er niet eens van. Dan denk ik: Dat moet toch pijn doen? En zij maar lachen naar me. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158304626
Fijn Mignonne! *O* Heeft hij dan geen coeliakie?

Ach Saar. We doen geen waardelozemoederwisseltrofee, hoor! :*

Ik had hem laatst op z'n buik op de grond gelegd. Hij lag zo lekker dat ik nog heel even snel een mailtje ging tikken.. Tot ik *Boink* hoorde. Was de zwaartekracht hem te veel geworden en lag hij op zijn zij te spartelen. :@ :D
pi_158304630
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef snoenk het volgende:
Hoera voor de goede nachten *O*

Estrys veel plezier in de stad en met je nieuwe schoenen :)

Kuukse dat klinkt niet fijn :X

Sillie, heel snel met je man gaan praten! En ik herken ook het niet willen laten oppassen door iemand anders maar nadat ik het een keer geprobeerd had en het hartstikke goed ging, werd het echt makkelijker. Nu blijft O. Soms zelfs een nachtje bij mijn moeder slapen.

O. Is weer helemaal beter gelukkig *O* super vrolijk zoals altijd en slapen en eten gaat ook weer goed. Net tijdens het verschonen zag ik dat er boven ook 2 tandjes aan het doorkomen zijn en volgens mij beneden ook nog 1. (maar die beneden denk ik al 2 maanden) :')

Met mijzelf gaat het iets minder goed. Is een combinatie van alles denk ik. Einde van het jaar blues, overlijden van mijn hond en de zorgen die er toch wel veel om het moppie waren in combinatie met weinig slapen. En ik zie op tegen het stoppen van de borstvoeding maar als we een 2de willen moet het wel. Gelukkig is man thuis tot volgend jaar en is ontzettend lief en behulpzaam en krijg voldoende slaap. (lig er al 2 avonden om 9 uur in) :@
Waarom moet je stoppen met borstvoeding wanneer je voor de tweede wil gaan?
Dat hoeft echt niet hoor.
Wij willen ook graag een tweede <3. Kriebelt al vanaf dat Ro een maandje of 6 is ofzo, haha.
Maar goed.. dat zou wel een Mega wonder zijn (PCOS en nooit een menstruatie).
En het is toch ook logisch dat je verdrietig bent omdat je geliefde hond is overleden? Dat lijkt mij ook traumatisch hoor. Ik heb 5 katten en zie ze allemaal toch wel als lid van het gezin.
Geef jezelf tijd om daarover te rouwen. Echt.. :* Sterkte.
Ik hoop dat je even wat tijd hebt voor jezelf de aankomende tijd.

Estrys,
Wat een horroravond, maar wat ben jij sterk geweest!
Ik snap alleen niet zo goed hoe je visite niet door had dat je even geen tijd had voor hen..
Hebben zij geen kinderen?
Oh.. enne NIEUWE SCHOENNENENENENNENENENEn <3

luna,
Jaaaaaa. wij hadden ook oppas voor vanavond, zodat we naar Star Wars konden gaan.. maar door mijn oorontsteking lijkt het mij helemaal niks. Ik denk dat ik man gewoon met een vriend er naar toe stuur ofzo. Mijn tijd komt wel een ander keertje.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef lunapuella het volgende:

Precies, Sarah..
Toen Ro 4 weken oud was, naast me op de bank lag en ik zat te forummen.. heb ik een volle waterfles (1 liter) op haar hoofd laten vallen. huilen natuurlijk, maar ik huilde harder. Wat vond ik dat zielig. Oh en gisteren heeft man haar laten omvallen in de douche.. Ook brullen..
Hoort erbij hoor. Kusje erop en het gaat wel weer over!

Ro heeft dus een lichte oorontsteking en hoest slijm op. Arm kindeke.
daar gaan de 'mooie' kerstfoto's die ik vandaag had willen maken. Ze ziet er echt ziek uit, haha.
Dus ik ga maar even zoeken in het archief en dan photoshop ik die wel kerstig. :d
pi_158304632
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:57 schreef kazy het volgende:
Whehe herkenbaar. Wij waren zondag naar mijn oma wezen wandelen. Da's iets van 45 minuten lopen (in de wandelwagen want nav jullie verhalen ben ik toch nog maar eens gaan passen en het ging nog net :+ ) De hele familie over de zeik. 'Ze heeft koude handen!' 'Het regent, moet je geen plastic zak ofzo om over haar heen te leggen?' 'Waarom heeft ze geen muts op?' (Omdat moeders een hysterisch gekleurde winterjas heeft gekocht die ook nog eens zo dik is dat ze het nevernooitkoud kan hebben met +10 graden en het miezerde hooguit, pfff..)

Edit jongens niet zo snel! Ik had het nog over de mutsen, zijn jullie alweer 3 onderwerpen verder :P
Ja. Die koude handjes had Dexter vorige week toen hij sliep in de box. M'n ouders: goh.. Wat zijn die handjes koud. Voelen ze aan z'n wangen. Ja hoor: kind weer wakker. Sliep net. Blijf er gewoon van af gvd :').
pi_158304769
quote:
Ik las een poosje geleden een post op zo'n wolgroep van iemand die vond het vreselijk zielig als kindjes zo gekleed waren (romper, broek, shirt) en dan ook nog katoen! (schande! pek en veren!!). Haar kind droeg een wollen romper, wollen maillot, dunne longsleeve van wolzijde en er over een wollen vest en er onder een wollen broek. Uiteraard met sokken en sloffen. Needless to say dat die niet van katoen waren. Binnen dus. Als ik een van mijn kinderen zo aankleed dan krijg ik van die overhitte tomatenrode snoetjes te zien
Die had ik ook gezien, ja. :')
Toen keek ik opzij en zag mijn dochter rondrennen in alleen haar mouwloze romper.. VAN KATOEN NOG WEL! :o _O-
pi_158304860
Ach, mijn baby heeft ZO'N speklaag... zelfs als dr huid koud aanvoelt zal ze er wel geen permanente schade aan overhouden ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158304861
Sara die trofee wil ik ook. Gisteren nageltjes geknipt, en in zijn vingertje geknipt (niet het vingertje van de nagel die ik wilde knippen maar die daarnaast??) och arme..

Ik ben naar de kapper geweest, mijn moeder heeft een uurtje opgepast. Omdat G zo hysterisch dronk had ik een flesje gekolfde melk klaar gezet, die heeft ze hem gegeven. 100cc in vijf minuten :') ja dat was dus niet de bedoeling. En G was huilerig, ze heeft met m rondgelopen, verhaaltjes verteld en voorgelezen, in t wippertje laten spelen. Maar nog steeds huilen. Dus ik zeg ja hij is moe. Oh maar hij heeft net tien minuten geslapen hoor! :')
Maar goed, mijn kind leeft nog, ik ben weer van mijn dode punten af, dus al met al *O* toen op de bank gaan liggen met G en die sliep binnen drie seconde.
pi_158304899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Limone het volgende:
Fijn Mignonne! *O* Heeft hij dan geen coeliakie?

Ach Saar. We doen geen waardelozemoederwisseltrofee, hoor! :*

Ik had hem laatst op z'n buik op de grond gelegd. Hij lag zo lekker dat ik nog heel even snel een mailtje ging tikken.. Tot ik *Boink* hoorde. Was de zwaartekracht hem te veel geworden en lag hij op zijn zij te spartelen. :@ :D
oh nee dat weten we nog niet. Wel of geen coeliakie dat moet de tijd uitwijzen. Hij heeft wel de genetische aanleg, dus t kan maar t hoeft niet ofzo. :')

Dit was een test ivm zn geelzucht in de kraamtijd. Hij werd nu getest op g6pd. Maar dat is dus gelukkig allemaal okay.

Sara! Arme jij :* is mij ook wel eens gebeurd. Sowieso, in vingertjes knippen, bochtje te kort nemen en je niet realiseren dat hoofd van je kind uitsteekt op je arm :'), deur dicht en niet kijken of er vingertjes tussen de deurpost enz zitten. Ze doen het nog :Y) en ze vinden me nog steeds lief.
pi_158304935
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja. Die koude handjes had Dexter vorige week toen hij sliep in de box. M'n ouders: goh.. Wat zijn die handjes koud. Voelen ze aan z'n wangen. Ja hoor: kind weer wakker. Sliep net. Blijf er gewoon van af gvd :').
Hahahaha dat je ze bijna zo een pets tegen het achterhoofd wilt geven :')
Hier wil altijd iedereen dan toch nog even aan het haar zitten, even aaien. Ja fijn maar dus niet als ze na veel moeite net slapen eh }:|

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die had ik ook gezien, ja. :')
Toen keek ik opzij en zag mijn dochter rondrennen in alleen haar mouwloze romper.. VAN KATOEN NOG WEL! :o _O-
Hoe dúrf je :o
pi_158304945
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik had ook een ontstoken hechting na mn knip. Zo'n naar gevoel, had echt het gevoel alsof ik een verzakking had ofzo. Uiteindelijk had ik toen na ongv 6 weken ineens een stukje draad in mn onderbroek liggen en daarna was het heel snel over. Al heb ik nog zeker wel een jaar last gehad van het litteken maar volgens mij is dat niet ongewoon.
pi_158305025
Ik wil overigens wel nog een wolzijde of wol rompertje er bij kopen voor nu. Lijkt me toch wel fijn in de doek, ik doe hem altijd maar een dun vestje er bij aan maar ik heb het zelf eigenlijk altijd warm dus ik vind het heel lastig inschatten wanneer iets te koud is voor mn kinderen. Ja als ze gaan huilen okay, maar wanneer hebben ze t dan comfortabel warm...
pi_158305731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh nee dat weten we nog niet. Wel of geen coeliakie dat moet de tijd uitwijzen. Hij heeft wel de genetische aanleg, dus t kan maar t hoeft niet ofzo. :')

Dit was een test ivm zn geelzucht in de kraamtijd. Hij werd nu getest op g6pd. Maar dat is dus gelukkig allemaal okay.

ow ok! Dat hij die code niet heeft, is natuurlijk ook fijn! *O*
pi_158305832
Sara, ik heb die troffee nog. Ik presteerde het vorige week om een sokje aan te doen waarbij W's kleine teen dubbel kwam te zitten. Hij liep eerst heel rood aan en begon toen echt te gillen. Arm ding.

Mijn baby is van de klok vandaag zeg, keurig om de 3 uur drinken.
pi_158305951
Wol kriebelt toch heel erg...? Mijn kind heeft altijd katoen aan. En as we speak zelfs een broekje met 30% polyester! POLYESTER!

*houdt de wfm-trofee nog eens in de lucht*

Fijn dat de uitslagen goed zijn Mignonne!
En leuk weer wat van je te lezen Limone!
Cassandra, die is ook fijn, knippen in je kind! (Heb die van T nog niet hoeven doen, en heb er ook geen zin in, wat een gevaaarrrrr...)
  donderdag 17 december 2015 @ 13:11:01 #147
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158306022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:01 schreef faptist het volgende:

[..]

Waarom moet je stoppen met borstvoeding wanneer je voor de tweede wil gaan?
Dat hoeft echt niet hoor.
Wij willen ook graag een tweede <3. Kriebelt al vanaf dat Ro een maandje of 6 is ofzo, haha.
Maar goed.. dat zou wel een Mega wonder zijn (PCOS en nooit een menstruatie).
En het is toch ook logisch dat je verdrietig bent omdat je geliefde hond is overleden? Dat lijkt mij ook traumatisch hoor. Ik heb 5 katten en zie ze allemaal toch wel als lid van het gezin.
Geef jezelf tijd om daarover te rouwen. Echt.. :* Sterkte.
Ik hoop dat je even wat tijd hebt voor jezelf de aankomende tijd.

Estrys,
Wat een horroravond, maar wat ben jij sterk geweest!
Ik snap alleen niet zo goed hoe je visite niet door had dat je even geen tijd had voor hen..
Hebben zij geen kinderen?
Oh.. enne NIEUWE SCHOENNENENENENNENENENEn <3

luna,
Jaaaaaa. wij hadden ook oppas voor vanavond, zodat we naar Star Wars konden gaan.. maar door mijn oorontsteking lijkt het mij helemaal niks. Ik denk dat ik man gewoon met een vriend er naar toe stuur ofzo. Mijn tijd komt wel een ander keertje.

[..]

Precies, Sarah..
Toen Ro 4 weken oud was, naast me op de bank lag en ik zat te forummen.. heb ik een volle waterfles (1 liter) op haar hoofd laten vallen. huilen natuurlijk, maar ik huilde harder. Wat vond ik dat zielig. Oh en gisteren heeft man haar laten omvallen in de douche.. Ook brullen..
Hoort erbij hoor. Kusje erop en het gaat wel weer over!

Ro heeft dus een lichte oorontsteking en hoest slijm op. Arm kindeke.
daar gaan de 'mooie' kerstfoto's die ik vandaag had willen maken. Ze ziet er echt ziek uit, haha.
Dus ik ga maar even zoeken in het archief en dan photoshop ik die wel kerstig. :d
Omdat kinderen maken bij ons niet vanzelf gaat en daarvoor dus naar het ziekenhuis moeten en die willen dat je gestopt bent met borstvoeding.

Beterschap voor Ro :*

En *O* voor goede bloeduitslagen voor A.
pi_158306298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef Sara82 het volgende:
Wol kriebelt toch heel erg...? Mijn kind heeft altijd katoen aan. En as we speak zelfs een broekje met 30% polyester! POLYESTER!

*houdt de wfm-trofee nog eens in de lucht*

Fijn dat de uitslagen goed zijn Mignonne!
En leuk weer wat van je te lezen Limone!
Cassandra, die is ook fijn, knippen in je kind! (Heb die van T nog niet hoeven doen, en heb er ook geen zin in, wat een gevaaarrrrr...)
Nee tegenwoordig niet meer, zeker die wolzijde mixen.
Maar ik geef direct toe dat ik niet zo lyrisch ben over de zachtheid als de meeste fanatici. Katoentricot is net zo zacht dus boeiend :P
pi_158308966
Mijn kind draagt eigenlijk alleen katoen en soms zelfs iets syntetisch, kom maar met die pek met veren. :7

Ik ben momenteel mijn laatste proefwerk van het jaar aan het geven (sadistisch much? :D ) en daarna heb ik vanavond kerstgala en morgenochtend kerstontbijt met mijn leerlingen in hetzelfde hotel, ik blijf daar dus slapen met een collega. Daarna vertrekken we met alle collega's naar Münster naar de kerstmarkt en we verwachten om 22.00 weer thuis te zijn. Ik zie mijn lieve kleine N. dus tot morgenavond niet meer. :'( :'( :'( Gelukkig is papa thuis, maar ik vind het echt niet leuk eigenlijk. :@ Hopelijk kan ik me er wat overheen zetten, want het is verder allemaal wel heel gezellig natuurlijk. O+ Ik moet alleen ook elke keer kolven en daar zie ik wel heel heel erg tegenop. -O-
pi_158309281
Mijn kind draagt katoen. Mag ik ook op de lijst van ontaarde moeders?

Twix had vandaag zijn prik. Arm droppie wil sinds we thuis zijn alleen op mij liggen. Niet in de wagen, niet in bed, niet in de doek. Bovenop mij vallen zijn ogen direct dicht. Niet bovenop mij is krijsen. Rotprik! Ik geef er aan over en dien als matras. Gelukkig had ik het verstand om een flesje water uit de koelkast te grissen. Lekker knuffelen met mijn zoon O+. De hele dag O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')