abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158298482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.

Mag ik even klagen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158301097
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja die ja. Ik weet ook niet waarom :')

En heb jij daar nu nog een bloeduitstorting zitten dan :?
Onder de huid. Ja. Sinds een week of wat. Ineens. Zon pijn :'(.
Maar het litteken zelf is niet rood/gezwollen (behalve dat er een schijf in m'n bil zit) dus ze kunnen niks. Volgende week naar de gyn en tot die tijd pcm. Misschien zitten die onderhuidse hechtingen te klooien.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158301099
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Estrys het volgende:
Mijn man is trouwens naar de bioscoop. :( Ik had gezegd dat dat wel kon. Helaas zag ik het kerstdiner en de visite over het hoofd gezien. Pfff Waarom gaat zo'n visite niet gewoon na een bakkie koffie naar huis he?
:*. Ze hadden zelf na moeten denken, wat de rest ook zegt. Ik heb trouwens doodleuk mensen weggestuurd laatst. :'). Het werd te druk en toen heb ik ze vriendelijk verzocht te vertrekken :@.

Komend weekend is hier ook weer bezoek gepland. Ik heb er nog niet echt zin in :')
  donderdag 17 december 2015 @ 05:56:27 #79
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158301140
Estrys, je visite had ook kunnen bedenken dat ze teveel waren. Ze hebben toch ook gemerkt dat je het heel druk had met je kinderen! Dus ik vind het nog heel wat dat je ze 2 koppen koffie hebt kunnen geven!!!

Sillie, ik zou toch echt even duidelijk zijn! Je hebt soms ook heel even tijd voor jezelf nodig. En als je vriend dan steeds de weekenden weg vlucht. Even nog een keer een gesprek aan gaan!

Hier was het vandaag weer 5:00.....
Afgelopen maandag zijn N en L weer goedgekeurd in het ziekenhuis. L is nu 69 cm en weegt 8380, N is nu 65 cm en weegt 7545. We zijn ook even langs de neonatologie gelopen. Gek om daar weer even te zijn. Zusters kwamen gelijk even kijken. Ze reageerden heel leuk!
Vandaag zijn ze 9!!!! maanden. Wat gaat de tijd snel.........
pi_158301157
Och Sillie daar zal ik echt kwaad om worden. Vooral die opmerking van hem. Alsof jij niet alleen maar mama bent.

G was gisteren zo ontevreden aan de borst bij de laatste voeding. Hij bleef maar huilen en aanhappen en loslaten. Dus ik heb nog een fles gemaakt en die gegeven. Werd ik net wakker van mijn man, of hij een schone luier moet geven. Hadden we de nachtvoeding gewoon overgeslagen :') maar toch hoop ik dat alleen borst straks voldoende is. We waren zo goed bezig de laatste twee dagen.
pi_158301185
Jij je doodschamen Estrys? Je verdient een medaille dat ze nog 2 bakken koffie hebben gekregen. Ik hoop dat ze slecht tegen de caffeïne kunnen zo laat en zelf slecht hebben kunnen slapen. Op kraamvisite tot half 11. 8)7

Sillie, ook al zo knap dat je rustig kan blijven. Ik zou zijn ontploft. :') Ja, je wordt moe van dat altijd maar vaderen, welcome to the rest of your forseable future. *O* Als jij aangeeft dat je even tijd voor jezelf nodig hebt, zal het je ook wel echt hoog zitten, anders vraag je er niet om.
Ik word er gewoon een beetje plaatsvervangend boos van. :s)

Hier een bewerkelijk nachtje. 2 uur drinken, half 4 werd ik getrakteerd op AMK-waardig schreeuwen en niet willen drinken tot ergens na 4en, half 6 werd ze wakker met krampjes maar wilde ze wel drinken en om 10 voor 6 ging ze slapen. Mijn wekker ging om 6 uur. :') Drie keer raden wie er nu ligt te slapen. :Z

En ik voel boven ook een tandbobbel. :{ Ook een hoektand. 3 tanden in een week vind ik een beetje overdreven eerlijk gezegd. :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158301247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.

Mag ik even klagen?
SPOILER
SPOILER
pi_158301260
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2015 04:58 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Onder de huid. Ja. Sinds een week of wat. Ineens. Zon pijn :'(.
Maar het litteken zelf is niet rood/gezwollen (behalve dat er een schijf in m'n bil zit) dus ze kunnen niks. Volgende week naar de gyn en tot die tijd pcm. Misschien zitten die onderhuidse hechtingen te klooien.
Och jemig wat naar :X ik herken het van mn oudste. Klinkt eerder als de hechtingen ja. Die badjes gaan niets voor je doem, maar.neem maar ibu ipv pcm. Dat werkt nmll ook ontstekingremmend en pcm niet.
:)
pi_158301320
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

Och jemig wat naar :X ik herken het van mn oudste. Klinkt eerder als de hechtingen ja. Die badjes gaan niets voor je doem, maar.neem maar ibu ipv pcm. Dat werkt nmll ook ontstekingremmend en pcm niet.
Oh! Doet me deugd dat je het herkent, :@. Dan moet ik man dat even laten halen vandaag. Ik moest het ook een beetje masseren af en toe, mee stoppen?

Maar het komt goed toch? :+.
Het is wel de domper op de feestvreugde ;(.

Sillie, rap met je man om tafel. Hij is de rest van z'n leven vader. Hij was r ook bij.
pi_158301347
Ik heb er ern nachtje over (niet) geslapen en jullie hebben gelijk :( ze hadden het zelf ook kunnen zien. Maar het waren merendeel mannen :P Ik kreeg wel een Hoppediz fleece draagcover :)

Ik ging te laat naar bed en vannacht was een ramp. A had een fles na de borst maar volgens mij kan hij niet poepen of zo. Gisteren volgens mij niet gepoept ook. En hij laat enorme scheten.
Oudste stond al om 5:30 klaarwakker aan m'n bed. Hij ging om 22 naar bed :o

Vandaag gaan ze naar de opvang. Ik ga even de stad in met mijn moeder same. een truitje ruilen want kreeg van mijn zwager maatje 56 vorige week. Denk dat ik nieuwe schoenen ga kopen voor mijzelf. Dat verdien ik :P O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158301372
Shop en Gevalletje, gefeliciteerd met jullie 9 maanders! Sjaak is natuurlijk ook 9 maanden vandaag O+ wat is het belachelijk hard gegaan!

Estrys, je bent een held dat je ze niet hebt weggestuurd. Ik had ze het huis uit gezet om 21.30u hoor.

Sillie, dit werkt zo niet! Samen zijn jullie ouders, niet alleen de moeder zorgt voor het kind. Doe er alsjeblieft wat aan.

Kris, tanden zijn a bitch en vooral zoveel tegelijk. Sterkte... en de groetjes aan het AMK.

Cassandra, ik begrijp dat het raar voelt, met het flesje. Ik denk echter wel dat het je rust gaat geven en dat heb je nodig in al je getwijfel en getob.

OMG Sjaak sliep vannacht 1.30-7.00u *O* voor het eerst in een week langer dan 2 uur slapen aan een stuk en niet op de bank met mijn nek in een rare hoek *O*
En nu ben ik hebberig, want ik wil meer slaap. Maar dat komt wel.
pi_158301380
Estrys, schoenen *O* goed plan!! Als je jezelf niet af en toe kietelt, doet niemand dat!

Zoiets zegt mijn moeder altijd...
  donderdag 17 december 2015 @ 07:53:44 #88
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158301424
*O* slaap voor Sjaak en MevrC! Dan verlang je gelijk naar meer. Niet hebberig worden hoor ;)

Kris, tanden. Balen dat ze er zo'n last van heeft. Hopelijk is ze er dan voorlopig even vanaf. N heeft er 2 tegelijk gekregen maar geen last van gehad. Komt wel bij de rest. L heeft er nog geen.....

Estrys, schoenen kopen! Altijd goed. Schoenen heb je nooit genoeg. Lekker even ontspannen!
  donderdag 17 december 2015 @ 07:59:53 #89
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158301445
Gefeliciteerd met jullie 9-maanders, gevalletje, Mevrouwcactus en shopaholic! *O*

Ik vind het ook zo snel gaan. Bijna alweer een half jaar geleden dat ik met verlof ging! (En wat een heerlijke tijd was dat zeg O+ ).

Oh ja nog reactie op pinquit: hier vanaf 10 weken ook steeds meer goede dagen tot we op eigenlijk alleen maar goede dagwn zaten. Duim voor je dat dit bij jullie ook zo is.

Ik moet trouwens altijd wel een beetje lachen om je verhalen, estrys. Klinkt precies als de dagboeken van mijn moeder, ook moeder van 3. Al zal het allemaal niet zo leuk zijn om te beleven. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158301529
Hier ook een goede nacht (en dat had ik ook echt even nodig!): voeding om 22, slapen om 22:30, vrolijk wakkere baby (huh, heb jij geen honger?) om 3:30. Verder slapen om 04:00, baby weer wakker om 7:30.

Ik ben zelf ook verkouden inmiddels, hoest me verloren en mijn stem is weg. Heel handig.

En iemand zei over eruit willen dus hoog zitten; nahjah, mijn leven bestaat nu (net als dat van jullie) hele dagen uit voeden en poepluiers, ik zit altijd onder de melk en babyspuug en ik ben blij als ik een keer tijd vind om te douchen. En ik ben gek op W. En hij is het hartstikke waard, maar ik wil graag even een pauze.
Toch maar weer met man rond de tafel..
pi_158301534
Op een paar mooie schoenen Es!
pi_158301560
Oh en schoenen! O+
pi_158301593
Oh maar ik geniet met volle teugen :Y Als het echt heel hectisch is moet ik vaak ineens heel hard lachen. Ze zijn ook te grappig die drie van ons. En man heeft de meest droge humor, dat relativeert op bepaalde momenten. En ik hoef voorlopig nog niet te werken, dat zorgt ook voor veel rust bij mij.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158301622
Estrys, jij held! 3 kids en 4 man visite. You did it! En de visite heeft nog 2x koffie gehad ook.

Sillie, praat!! Echt! Desnoods een (spreekwoordelijke) schop onder zijn hol. Jullie hebben samen een kindje gekregen. Voor altijd. Niet alleen voor als het hem uitkomt. :*
  donderdag 17 december 2015 @ 08:32:51 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158301628
Hoera voor de goede nachten *O*

Estrys veel plezier in de stad en met je nieuwe schoenen :)

Kuukse dat klinkt niet fijn :X

Sillie, heel snel met je man gaan praten! En ik herken ook het niet willen laten oppassen door iemand anders maar nadat ik het een keer geprobeerd had en het hartstikke goed ging, werd het echt makkelijker. Nu blijft O. Soms zelfs een nachtje bij mijn moeder slapen.

O. Is weer helemaal beter gelukkig *O* super vrolijk zoals altijd en slapen en eten gaat ook weer goed. Net tijdens het verschonen zag ik dat er boven ook 2 tandjes aan het doorkomen zijn en volgens mij beneden ook nog 1. (maar die beneden denk ik al 2 maanden) :')

Met mijzelf gaat het iets minder goed. Is een combinatie van alles denk ik. Einde van het jaar blues, overlijden van mijn hond en de zorgen die er toch wel veel om het moppie waren in combinatie met weinig slapen. En ik zie op tegen het stoppen van de borstvoeding maar als we een 2de willen moet het wel. Gelukkig is man thuis tot volgend jaar en is ontzettend lief en behulpzaam en krijg voldoende slaap. (lig er al 2 avonden om 9 uur in) :@
pi_158301745
Ja, jouw man klinkt altijd supertof, Estrys! O+ Misschien kan de man van Sillie eens met hem praten? :+
Mijn man is best veel weg. Voornamelijk veel voor zijn werk en dit is een hele drukke maand wat dat betreft. Maar wij hebben de regel dat áls ik een keer weg wil alleen dat dat dan voorrang heeft op zijn plannen.

:* voor Malteser. Je vroeg in het vorige topic hoe het met mij ging. Lief! O+ Gaat goed, wel nog steeds heel druk. Ik heb besloten om geen introvert meer te zijn. Dat is gewoon te onhandig met twee kinderen. :')
pi_158301756
Nahjah, wat hier ook speelt met oppassen is de voeding. W. drinkt nu uit een flesje, maar dat vraagt nog wel wat geduld en aandacht, zeg maar. Bij man lukt dat, maar bij een ander hebben we het nog niet geprobeerd.. En er zit nog niet zoveel regelmaat in de voedingen dat ik makkelijk tussen 2 even weg kan, zeg maar...

Ik heb me daar trouwens wel heel erg op verkeken. Ik vind borstvoeding geven wel zwaarder dan ik had verwacht..
pi_158301806
Estrys, schoenen. *O* Schoenen kopen is altijd leuk, schoenen laten je er bijna nooit dik uitzien. :7 In tegenstelling tot sommige kledingstukken en verlichting in paskamers. :6

Snoenk :* Goed dat je er lekker op tijd induikt!

Sillie, ik merk dat als ik kribbig word en het gevoel heb dat ik het allemaal alleen doe het gewoon hoog zit. Dat betekent niet dat ik het niet met liefde doe, maar wel dat ik ook even een pauze nodig heb. Wij hebben de afspraak dat we het uitspreken wanneer we dat gevoel hebben (want ja, mijn man heeft dat ook wel eens) en het van elkaar overnemen. Meestal blijkt er achteraf dan helemaal niks aan de hand te zijn geweest.
Ik zou toch eens iemand anders een flesje laten geven. Op de een of andere manier pikken baby's dat vaak beter.

Limone, hoe doe je dat, geen introvert meer zijn?

Ik heb vlak voor ze naar de opvang ging nog eens goed gekeken en gevoeld en zoals het er nu naar uitziet heeft mijn kind straks 4 hoektanden. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 17 december 2015 @ 09:04:11 #99
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158301889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
:* voor Malteser. Je vroeg in het vorige topic hoe het met mij ging. Lief! O+ Gaat goed, wel nog steeds heel druk. Ik heb besloten om geen introvert meer te zijn. Dat is gewoon te onhandig met twee kinderen. :')
Vertel me daar alles over, hoe doe je dat? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158301982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Estrys, schoenen *O* goed plan!! Als je jezelf niet af en toe kietelt, doet niemand dat!

Zoiets zegt mijn moeder altijd...
"Wie z'n eigen nie kietelt, lacht nooit!" Goed Brabants spreekwoord. ^O^

Sillie en Estrys, ik sluit me aan bij de rest.

Hier twee stomme nachten achter elkaar met maximaal 2 uur slaap aan een stuk. Pfff. Gisteravond ben ik maar tegelijk met Ketel naar bed gegaan, zodat ik in elk geval wat meer slaap kreeg. Daardoor trok ik het wel beter. Maar gelukkig bijna kerstvakantie! En volgende week gaat hij ondanks vakantie toch een dagje naar de GO, zodat wij naar de film kunnen. (Nieuwe Star Wars! :D :D :D )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')