quote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.
Mag ik even klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder de huid. Ja. Sinds een week of wat. Ineens. Zon pijnquote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik weet ook niet waarom
En heb jij daar nu nog een bloeduitstorting zitten dan
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Estrys het volgende:
Mijn man is trouwens naar de bioscoop.Ik had gezegd dat dat wel kon. Helaas zag ik het kerstdiner en de visite over het hoofd gezien. Pfff Waarom gaat zo'n visite niet gewoon na een bakkie koffie naar huis he?
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.
Mag ik even klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jemig wat naarquote:Op donderdag 17 december 2015 04:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Onder de huid. Ja. Sinds een week of wat. Ineens. Zon pijn.
Maar het litteken zelf is niet rood/gezwollen (behalve dat er een schijf in m'n bil zit) dus ze kunnen niks. Volgende week naar de gyn en tot die tijd pcm. Misschien zitten die onderhuidse hechtingen te klooien.
Oh! Doet me deugd dat je het herkent,quote:Op donderdag 17 december 2015 07:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och jemig wat naarik herken het van mn oudste. Klinkt eerder als de hechtingen ja. Die badjes gaan niets voor je doem, maar.neem maar ibu ipv pcm. Dat werkt nmll ook ontstekingremmend en pcm niet.
Vertel me daar alles over, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
voor Malteser. Je vroeg in het vorige topic hoe het met mij ging. Lief!
Gaat goed, wel nog steeds heel druk. Ik heb besloten om geen introvert meer te zijn. Dat is gewoon te onhandig met twee kinderen.
"Wie z'n eigen nie kietelt, lacht nooit!" Goed Brabants spreekwoord.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Estrys, schoenengoed plan!! Als je jezelf niet af en toe kietelt, doet niemand dat!
Zoiets zegt mijn moeder altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |