quote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Bleie het volgende:
Boodschappen zijn net bezorgd. Zonder coquilles.![]()
![]()
. Nu is meneer Bleie aan het proberen of de Jumbo ze heeft. Anders moet ik last minute nog iets anders bedenken.
Kun jij überhaupt lelijk eten maken?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik kan natuurlijk niets beloven. Dit was mijn bietjesterrine-in-progress van een tijdje geleden (pré-aansnijden):
[ afbeelding ]
Rood zakt er wel een beetje door maar da's juist leuk!
Zoquote:
Gewoon doen, als het niet op gaat heb je de dag erop lekker etenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik nog een kaasplankje er bij wil doen....
Volledig mee eens!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon doen, als het niet op gaat heb je de dag erop lekker eten
Ja hoor, bijna elke dag. Maar dat zet ik dan meestal niet op de foto.quote:
Ik ga vanavond ook beginnen met mijn panna cottaquote:Op donderdag 24 december 2015 10:00 schreef Bleie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Coquilles gevonden!
Eerst maar eens beginnen met de panna cotta voor het toetje.
Da's echt een eitje om te doen, zolang je de mogelijkheid hebt om het glaasje met de eerste laag erin een beetje stabiel schuin neer te leggen in je koelkast.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook beginnen met mijn panna cottaBen zo nerveus voor beide lagen + diagonaal
Haha
En de panna cotta laag moet ik eerst goed laten afkoelen toch, voor ik het bij die andere laag doe (Die eerste laag is aardbei jelly)quote:Op donderdag 24 december 2015 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's echt een eitje om te doen, zolang je de mogelijkheid hebt om het glaasje met de eerste laag erin een beetje stabiel schuin neer te leggen in je koelkast.
Komt heus goed!
Ja, eerst laten koelen, anders smelt je jelly.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En de panna cotta laag moet ik eerst goed laten afkoelen toch, voor ik het bij die andere laag doe (Die eerste laag is aardbei jelly)
Is er eigenlijk helemaal bij ingeschoten om het uit te testenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, eerst laten koelen, anders smelt je jelly.![]()
Maarreh, niet van tevoren een keer uitgeprobeerd? Is altijd wel erg handig om te doen hoor.Neem het je maar voor voor kerst volgend jaar.
Spannend! Ik maak heel simpele, met ijs en een wafeltje erbij (en als ik eraan denk wat peer, want door verkeerd inkoopbeleid heb ik er daar opeens ontzettend veel van in huis).quote:Op donderdag 24 december 2015 10:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook beginnen met mijn panna cottaBen zo nerveus voor beide lagen + diagonaal
Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |