Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier is ie dan! Diagonale Panna Cotta!Smaakte goed! Lekker licht, niet te zoet!
[ afbeelding ]
En mijn stoofpeertjes met effect!![]()
[ afbeelding ]
En dat was het dan voor mijn kerstdiner![]()
![]()
Morgen gourmetten, ik maak wel het toetje, eens zien of ik daar nog een foto van kan maken!
Al gevondenquote:
Ik heb de geitenkaas gemengd met wat roomkoos, stukjes perzik en wat kruiden. Au-bain marie zacht laten worden, door elkaar mengen en klaar. Verder vond ik de pistachenoten er erg lekker bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef rhubarb het volgende:
Nog even een vraagje over de veelgemaakte bietjesterrine. Ik heb hem ook gemaakt, maar ik vond de combi van bietjes en geitenmousse niet zo spannend. Iemand enig idee om hem lekkerder te maken?
Heb je wel spannende geitenkaas gebruikt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef rhubarb het volgende:
Nog even een vraagje over de veelgemaakte bietjesterrine. Ik heb hem ook gemaakt, maar ik vond de combi van bietjes en geitenmousse niet zo spannend. Iemand enig idee om hem lekkerder te maken?
Homemade geitenkaasmousse van een van de betere kaashandels.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je wel spannende geitenkaas gebruikt?
Ik hou zelf niet van bieten, maar ook de betere kaashandel heeft minder spannende en spannendere geitenkaas liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:47 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Homemade geitenkaasmousse van een van de betere kaashandels.
Zo was ie geworden:
[ afbeelding ]
Goede tip, dat lijkt me lekker erbij!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb hem geserveerd met een rode ui compote, goede combi.
Ik heb vorig jaar een een of ander fancy restaurant in Polen een gerechtje met bieten en geitenkaas gegeten en dat was echt superlekker, maar dit vond ik idd ook wat tegevallen. De geitenkaas was te vlak. Ik had daar van te voren helemaal niet over nagedacht. Mocht ik ooit weer voor die combi gaan dan ga ik wel op zoek naar een wat sterkere geitenkaas.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef rhubarb het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |