Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.quote:
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.
En dat gaat Danny niet leuk vinden
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.
Okay. In verweer. Ik heb het mar drie keer gedaan volgens mij. En dan denk ik dat men mij moet aanpakken. Niet een forum.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.
Ik haal m wel weer weg. Pffffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik haal m wel weer weg. Pffff
Dat was precies zoals ik mijn OP in elkaar had gezet en zoals ik 'm hersteld heb nadat ie was gewijzigd. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.
Dus, je zou het hele artikel kunnen quoten maar het beste is gewoon een gedeelte en een link naar de pagina. In dat geval heeft de bron er ook nog wat aan.
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mooi, dan is het probleem opgelost.
Hier andersom.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
We zijn allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.
Vreemd. Ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werkt het echt zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier andersom.
Vind het een beetje twijfelachtig allemaal.
Ik zie ook liever het integrale artikel in de OP, maar Tem is admin en die weet wat kan, dus daar leg ik me bij neer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.
Geef de link. Ik gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
En ik heb Edge nog even getest, en ook dat toont het hele artikel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |