Ja, dat vooral.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ja maar ik vind dat je wel tot op zekere hoogte mag speculeren. En als sommige deelnemers daar wat te ver in gaan moet je dat toch in het topic zelf kunnen oplossen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Als men zich nou gewoon eens kon beperken tot wat er aan de orde is.
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Dasha is een auto en Peter R. de Vries bemoeit zich ermee omdat hij genoeg vrije tijd heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon afmaken, Hitler had er wel raad mee.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / Gelukkig hebben we Noord-Korea nog staat in NWS omdat...?
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Zweden: Migrant vermoordt 7-jarige dochter gastgezin.
Staat fout in de TT. Kan deze verbeterd worden?
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef tralalala het volgende:
NWS / Record jackpot van minimaal $1,3 miljard in de VS
Kan de 675 veranderd worden naar $1,3 miljard?
Gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Militieleden nu vluchtelingen in Nederland'
Mogen er (net als bij het bronbericht) aanhalingstekens om de TT worden geplaatst?
Ik heb net die post verwijderd met de bronnen waar Peter r. de Vries als hoofdverdachte in de moordzaak wordt beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het Dascha topic begint nu wel erg BNW te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |