Ja ziet er vrij goed uit. Ik heb mijn investering op Twino recent verhoogd.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef MSR het volgende:
http://www.lending-school(...)olge-neuen-maerkten/
Voor de geīnteresseerden een artikel over Twino/Finabay van 21 november 2015, inclusief een balans en winst en verliesrekening.
Edit: Ik zie eigenlijk nu pas dat je die data ook gewoon op de site van Twino zelf kunt raadplegen, onder 'about us'.
Harm, hebben jullie gisteren iets vernomen van Peter en de toegezegde verklaring ontvangen?quote:We hebben Peter geconfronteerd met het artikel. Hij geeft aan dat het verhaal absoluut niet klopt en ook dat er geen wederhoor heeft plaatsgevonden door dvhn. Hij heeft ons toegezegd morgen met een verklaring te komen.
Mee eens. Ziet er degelijk uit, allemaal verbonden met hun beheer-bv en persoonlijke borgstellingquote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw op Collin:
Midden-Brabant Garantiemakelaars
Uitbreidingsfinanciering
¤100.000
| 7,0% rente | 48 maanden | Investeerders: 30 | Reacties: 0
met 5 debiteuren en 4 persoonlijke borgstellingen durf ik er wel wat in te stoppen. Denk ook wel dat deze mensen goed in de regio ingevoerd zijn wat voor een makelaar zeer belangrijk is.
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Marc Slijper
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Henk Honders
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Kenneth Alting
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Peter Dirks
Peter heeft dinsdag en woensdag over zijn verklaring na kunnen denken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:42 schreef HarmAygodutch het volgende:
(met een beetje kiespijn)
We hebben Peter geconfronteerd met het artikel. Hij geeft aan dat het verhaal absoluut niet klopt en ook dat er geen wederhoor heeft plaatsgevonden door dvhn. Hij heeft ons toegezegd morgen met een verklaring te komen. Zodra we deze hebben ontvangen zullen we deze publiceren bij de updates van de campagne en per mail versturen aan de investeerders.
Vooralsnog wachten we de verklaring van Peter af en vragen ook aan jullie nog wat geduld tot we Peter zijn reactie hebben ontvangen.
NB: in het voortraject van de pitch hebben wij stadskanaal bezocht en een werkende Bio product processor bezocht.
grtz, Harm
Jammer is wel dat het geld niet in 'harde activa' wordt geīnvesteerd. Maar qua zekerheden ziet het er netjes uit. Doe niet mee overigens.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
Mee eens. Ziet er degelijk uit, allemaal verbonden met hun beheer-bv en persoonlijke borgstelling
Nou nou, 1 dagje vertraging is ook niet het einde van de wereldquote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Peter heeft dinsdag en woensdag over zijn verklaring na kunnen denken.
Tja.................................................wat zal ik zeggen.
Mijn mailbox is leeg en bij het project op de site staat ook niets.
AygoDutch/Harm je moet wel beseffen dat zo langzaam het krediet dat er was, verspeeld raakt door beloftes/ afspraken van jezelf/je leningnemers niet na te komen.
Wij horen graag de status op het moment dat het beloofd is. Weet je dan nog niets, wat in een ingewikkelde kwestie kan, laat dan weten dat je nog niets weet, en geef aan wanneer we wel wat kunnen verwachten.
Nee, dat is natuurlijk waar, maar dit is natuurlijk niet het enige. Er zijn ook andere toezeggingen gedaan en een keer is het geduld op, hoe aardig en vriendelijk ze ook allemaal zijn bij AgD. Ik begrijp de teleurstelling heel erg goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Nou nou, 1 dagje vertraging is ook niet het einde van de wereld
Beste NaRegenDeZon,quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Peter heeft dinsdag en woensdag over zijn verklaring na kunnen denken.
Tja.................................................wat zal ik zeggen.
Mijn mailbox is leeg en bij het project op de site staat ook niets.
AygoDutch/Harm je moet wel beseffen dat zo langzaam het krediet dat er was, verspeeld raakt door beloftes/ afspraken van jezelf/je leningnemers niet na te komen.
Wij horen graag de status op het moment dat het beloofd is. Weet je dan nog niets, wat in een ingewikkelde kwestie kan, laat dan weten dat je nog niets weet, en geef aan wanneer we wel wat kunnen verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nooit .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vlak daarna kwam de pitch op AgD.
Ben nu wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de verklaring.Tot nooit .......
Hallo Harm,quote:Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef HarmAygodutch het volgende:
[..]
Beste NaRegenDeZon,
Tot mijn spijt gisteren niet zoals verwacht de verklaring van Peter ontvangen. We hebben zojuist nog contact met hem gehad en hij geeft aan dat er hard aan wordt gewerkt om een zorgvuldige verklaring op te stellen.
Ik vind het vervelend dat ik daarmee niet de belofte van gisteren publiceren kan nakomen.
Omdat ik afhankelijk van anderen ben durf ik nu geen keiharde garantie te geven wanneer ik de verklaring kan publiceren. Ik kan enkel beloven dat we er boven op zitten om deze asap te verkrijgen.
Grtz, Harm
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Speekselklier het volgende:
En als ik deze kop lees:Ik zit er niet in maar ik ben ook heel benieuwd. Dat zijn wel een hoop aantijgingen allemaal aan het adres van dhr. Van der Kolk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vlak daarna kwam de pitch op AgD.
Ben nu wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de verklaring.
Done. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hallo Harm,
Ik ben ook best begripvol maar zet dan bijvoorbeeld even in de mijn aygodutch omgeving bij het project. Een klein berichtje dat het nog niet gaat lukken en dat je verwacht volgende week.......kies zelf de dag met nadere info komt.
Managen van verwachtingen is denk ik in dit soort zaken zeker zo belangrijk als de info zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef RavigotteSaus het volgende:
Wat een artikel.
Als daar 80% van gelogen dan voel ik me met de overgebleven 20% nog steeds niet heel prettig.
En als ik de laatste alinea lees dan snap ik dat Harm even netjes op de verklaring wacht en niet zelf iets gaat zitten tikken.Je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mischien is het beter om dit weg te halen. Mijn gevoel zegt me dat het niet bijdraagt tot het innen van onze vordering. Denk dat alles al vervelend genoeg is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
'k Had 'm intussen al in een spoiler gezet. Vond het ook te gek.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Mischien is het beter om dit weg te halen. Mijn gevoel zegt me dat het niet bijdraagt tot het innen van onze vordering. Denk dat alles al vervelend genoeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n voertuig begrijp ik dat je je eigen diesel wilt verbouwen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:11 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
'k Had 'm intussen al in een spoiler gezet. Vond het ook te gek.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n voertuig begrijp ik dat je je eigen diesel wilt verbouwen.
Dat je het hier wel weg kunt halen, maar dat het inmiddels op het wereldwijde riool terecht gekomen is.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Mij ontgaat dit een beetje maar dat zal wel aan mij liggen.
Het kan ook zijn dat er een paar mensen zijn die van een mug een olifant maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef MSR het volgende:
Het kan ook zijn dat het een fervente airsofter is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
Kan.
Gokje...quote:
Mee eens.er zijn neppers bij hem gevonden dus................daar schiet je geen olifant en ook geen mug meequote:Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef MSR het volgende:
Het kan ook zijn dat het een fervente airsofter is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
Kan.
Inderdaad. Stom, want veel van ons zitten erin als ik me goed herinner en over het algemeen zoeken we toch wel behoorlijk naar die zaken.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Horsemen het volgende:
Mag ik zeggen dat wij met zijn alle ook wel een beetje gefaald hebben. Heel veel speelde al veel langer….. Zelf heb ik blijkbaar niet op deze meneer gezocht….![]()
En er was tijd zat voor.
Er zijn er 6 gevonden, waarvan 4 neppers.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Mee eens.er zijn neppers bij hem gevonden dus................daar schiet je geen olifant en ook geen mug
Wat een zorgelijk verhaal. Falen vraag ik me af. Als ik nu google kom ik niets tegen, buiten dat verhaal van dinsdag, waar alarmbellen moeten gaan rinkelenquote:Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Horsemen het volgende:
Mag ik zeggen dat wij met zijn alle ook wel een beetje gefaald hebben. Heel veel speelde al veel langer….. Zelf heb ik blijkbaar niet op deze meneer gezocht….![]()
En er was tijd zat voor.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:24 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Gokje...
Het verhaal was te mooi om waar te zijn.
En de premie deed de rest?
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.quote:
Hij heeft de wapens al!quote:Op donderdag 17 december 2015 14:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.
En een goede vlucht auto.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:14 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Hij heeft de wapens al!
En brandstof er kan niks meer misgaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:15 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
En een goede vlucht auto.
Ho, ho, ho,quote:Op donderdag 17 december 2015 14:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.
Youp niet, denk ikquote:Op donderdag 17 december 2015 14:33 schreef bleyenburg het volgende:
over lol gesproken: wie doet hier de oudejaarsconference?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zal elke koi karper handelaar toch willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |