Gokje...quote:
Mee eens.er zijn neppers bij hem gevonden dus................daar schiet je geen olifant en ook geen mug meequote:Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef MSR het volgende:
Het kan ook zijn dat het een fervente airsofter is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
Kan.
Inderdaad. Stom, want veel van ons zitten erin als ik me goed herinner en over het algemeen zoeken we toch wel behoorlijk naar die zaken.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Horsemen het volgende:
Mag ik zeggen dat wij met zijn alle ook wel een beetje gefaald hebben. Heel veel speelde al veel langer….. Zelf heb ik blijkbaar niet op deze meneer gezocht….![]()
En er was tijd zat voor.
Er zijn er 6 gevonden, waarvan 4 neppers.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Mee eens.er zijn neppers bij hem gevonden dus................daar schiet je geen olifant en ook geen mug
Wat een zorgelijk verhaal. Falen vraag ik me af. Als ik nu google kom ik niets tegen, buiten dat verhaal van dinsdag, waar alarmbellen moeten gaan rinkelenquote:Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Horsemen het volgende:
Mag ik zeggen dat wij met zijn alle ook wel een beetje gefaald hebben. Heel veel speelde al veel langer….. Zelf heb ik blijkbaar niet op deze meneer gezocht….![]()
En er was tijd zat voor.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:24 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Gokje...
Het verhaal was te mooi om waar te zijn.
En de premie deed de rest?
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.quote:
Hij heeft de wapens al!quote:Op donderdag 17 december 2015 14:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.
En een goede vlucht auto.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:14 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Hij heeft de wapens al!
En brandstof er kan niks meer misgaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:15 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
En een goede vlucht auto.
Ho, ho, ho,quote:Op donderdag 17 december 2015 14:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens rechtmatig te zijn hoor. Als ie morgen een bank beroofd en ons terugbetaald vind ik het ook best.
Youp niet, denk ikquote:Op donderdag 17 december 2015 14:33 schreef bleyenburg het volgende:
over lol gesproken: wie doet hier de oudejaarsconference?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zal elke koi karper handelaar toch willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |