abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158303161
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:05 schreef MSR het volgende:
http://www.lending-school(...)olge-neuen-maerkten/

Voor de geīnteresseerden een artikel over Twino/Finabay van 21 november 2015, inclusief een balans en winst en verliesrekening.

Edit: Ik zie eigenlijk nu pas dat je die data ook gewoon op de site van Twino zelf kunt raadplegen, onder 'about us'.
Ja ziet er vrij goed uit. Ik heb mijn investering op Twino recent verhoogd.

Ik ben ook ingestapt op Mintos, iemand daar ervaring mee hier? Het lijkt veel op Twino, maar ze halen hun leningen van 3rd party providers, beetje vergelijkbaar met Lendahand. Ook bij Mintos doen ze aan Buyback guarantee, maar niet bij alle leningen. Je kan zelfs investeren in hypotheken, en niet alle leningen zijn payday-leningen.

Het filter systeem voor leningen bij Mintos is beter dan bij Twino, verder werkt ook de auto-invest vergelijkbaar met Twino, maar net iets handiger.

Ik zie Mintos dus, op z'n minst, als nuttige spreiding.

Overigens mooi hoe snel je geld kunt overboeken naar die toko's in het buitenland, bank overboeking staat binnen een paar uur op je account, lang leve IBAN?
pi_158303227
quote:
We hebben Peter geconfronteerd met het artikel. Hij geeft aan dat het verhaal absoluut niet klopt en ook dat er geen wederhoor heeft plaatsgevonden door dvhn. Hij heeft ons toegezegd morgen met een verklaring te komen.
Harm, hebben jullie gisteren iets vernomen van Peter en de toegezegde verklaring ontvangen?
pi_158303488
Nieuw op Collin:

Midden-Brabant Garantiemakelaars
Uitbreidingsfinanciering
¤100.000
| 7,0% rente | 48 maanden | Investeerders: 30 | Reacties: 0

met 5 debiteuren en 4 persoonlijke borgstellingen durf ik er wel wat in te stoppen. Denk ook wel dat deze mensen goed in de regio ingevoerd zijn wat voor een makelaar zeer belangrijk is.

Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Marc Slijper
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Henk Honders
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Kenneth Alting
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Peter Dirks

[ Bericht 55% gewijzigd door NaRegenDeZon op 17-12-2015 11:13:34 ]
pi_158303685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw op Collin:

Midden-Brabant Garantiemakelaars
Uitbreidingsfinanciering
¤100.000
| 7,0% rente | 48 maanden | Investeerders: 30 | Reacties: 0

met 5 debiteuren en 4 persoonlijke borgstellingen durf ik er wel wat in te stoppen. Denk ook wel dat deze mensen goed in de regio ingevoerd zijn wat voor een makelaar zeer belangrijk is.

Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Marc Slijper
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Henk Honders
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Kenneth Alting
Persoonlijke borgstelling van ¤ 25.000,- door Peter Dirks
Mee eens. Ziet er degelijk uit, allemaal verbonden met hun beheer-bv en persoonlijke borgstelling
pi_158303948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:42 schreef HarmAygodutch het volgende:
;) (met een beetje kiespijn)
We hebben Peter geconfronteerd met het artikel. Hij geeft aan dat het verhaal absoluut niet klopt en ook dat er geen wederhoor heeft plaatsgevonden door dvhn. Hij heeft ons toegezegd morgen met een verklaring te komen. Zodra we deze hebben ontvangen zullen we deze publiceren bij de updates van de campagne en per mail versturen aan de investeerders.
Vooralsnog wachten we de verklaring van Peter af en vragen ook aan jullie nog wat geduld tot we Peter zijn reactie hebben ontvangen.
NB: in het voortraject van de pitch hebben wij stadskanaal bezocht en een werkende Bio product processor bezocht.

grtz, Harm
Peter heeft dinsdag en woensdag over zijn verklaring na kunnen denken.

Tja.................................................wat zal ik zeggen.

Mijn mailbox is leeg en bij het project op de site staat ook niets.

AygoDutch/Harm je moet wel beseffen dat zo langzaam het krediet dat er was, verspeeld raakt door beloftes/ afspraken van jezelf/je leningnemers niet na te komen.

Wij horen graag de status op het moment dat het beloofd is. Weet je dan nog niets, wat in een ingewikkelde kwestie kan, laat dan weten dat je nog niets weet, en geef aan wanneer we wel wat kunnen verwachten.
pi_158304003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef Justme7005 het volgende:

[..]

Mee eens. Ziet er degelijk uit, allemaal verbonden met hun beheer-bv en persoonlijke borgstelling
Jammer is wel dat het geld niet in 'harde activa' wordt geīnvesteerd. Maar qua zekerheden ziet het er netjes uit. Doe niet mee overigens.
Pecunia non olet
  donderdag 17 december 2015 @ 11:39:53 #257
62913 Blik
The one and Only!
pi_158304171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

AygoDutch/Harm je moet wel beseffen dat zo langzaam het krediet dat er was, verspeeld raakt door beloftes/ afspraken van jezelf/je leningnemers niet na te komen.

Wij horen graag de status op het moment dat het beloofd is. Weet je dan nog niets, wat in een ingewikkelde kwestie kan, laat dan weten dat je nog niets weet, en geef aan wanneer we wel wat kunnen verwachten.
Nou nou, 1 dagje vertraging is ook niet het einde van de wereld
pi_158304370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Nou nou, 1 dagje vertraging is ook niet het einde van de wereld
Nee, dat is natuurlijk waar, maar dit is natuurlijk niet het enige. Er zijn ook andere toezeggingen gedaan en een keer is het geduld op, hoe aardig en vriendelijk ze ook allemaal zijn bij AgD. Ik begrijp de teleurstelling heel erg goed.
pi_158304607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Beste NaRegenDeZon,

Tot mijn spijt gisteren niet zoals verwacht de verklaring van Peter ontvangen. We hebben zojuist nog contact met hem gehad en hij geeft aan dat er hard aan wordt gewerkt om een zorgvuldige verklaring op te stellen.

Ik vind het vervelend dat ik daarmee niet de belofte van gisteren publiceren kan nakomen.

Omdat ik afhankelijk van anderen ben durf ik nu geen keiharde garantie te geven wanneer ik de verklaring kan publiceren. Ik kan enkel beloven dat we er boven op zitten om deze asap te verkrijgen.

Grtz, Harm
  donderdag 17 december 2015 @ 12:00:22 #260
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_158304609
Hierbij het plus artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nooit .......
  donderdag 17 december 2015 @ 12:11:07 #261
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_158304829
En als ik deze kop lees:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vlak daarna kwam de pitch op AgD.

Ben nu wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de verklaring.
Tot nooit .......
pi_158305007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:00 schreef HarmAygodutch het volgende:

[..]

Beste NaRegenDeZon,

Tot mijn spijt gisteren niet zoals verwacht de verklaring van Peter ontvangen. We hebben zojuist nog contact met hem gehad en hij geeft aan dat er hard aan wordt gewerkt om een zorgvuldige verklaring op te stellen.

Ik vind het vervelend dat ik daarmee niet de belofte van gisteren publiceren kan nakomen.

Omdat ik afhankelijk van anderen ben durf ik nu geen keiharde garantie te geven wanneer ik de verklaring kan publiceren. Ik kan enkel beloven dat we er boven op zitten om deze asap te verkrijgen.

Grtz, Harm
Hallo Harm,

Ik ben ook best begripvol maar zet dan bijvoorbeeld even in de mijn aygodutch omgeving bij het project. Een klein berichtje dat het nog niet gaat lukken en dat je verwacht volgende week.......kies zelf de dag met nadere info komt.
Managen van verwachtingen is denk ik in dit soort zaken zeker zo belangrijk als de info zelf.
pi_158305034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Speekselklier het volgende:
En als ik deze kop lees:

SPOILER
En vlak daarna kwam de pitch op AgD.

Ben nu wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de verklaring.
Ik zit er niet in maar ik ben ook heel benieuwd. Dat zijn wel een hoop aantijgingen allemaal aan het adres van dhr. Van der Kolk.
pi_158305275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Hallo Harm,

Ik ben ook best begripvol maar zet dan bijvoorbeeld even in de mijn aygodutch omgeving bij het project. Een klein berichtje dat het nog niet gaat lukken en dat je verwacht volgende week.......kies zelf de dag met nadere info komt.
Managen van verwachtingen is denk ik in dit soort zaken zeker zo belangrijk als de info zelf.
Done. Bedankt voor de tip.

Ik verwacht de verklaring binnen de komende dagen te ontvangen en wij zullen deze dan direct publiceren.
pi_158305311
Wat een artikel.
Als daar 80% van gelogen dan voel ik me met de overgebleven 20% nog steeds niet heel prettig.
En als ik de laatste alinea lees dan snap ik dat Harm even netjes op de verklaring wacht en niet zelf iets gaat zitten tikken.

SPOILER
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:01:47 #266
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158305896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:31 schreef RavigotteSaus het volgende:
Wat een artikel.
Als daar 80% van gelogen dan voel ik me met de overgebleven 20% nog steeds niet heel prettig.
En als ik de laatste alinea lees dan snap ik dat Harm even netjes op de verklaring wacht en niet zelf iets gaat zitten tikken.

SPOILER
Je bedoelt
SPOILER
pi_158305952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Je bedoelt dit
Mischien is het beter om dit weg te halen. Mijn gevoel zegt me dat het niet bijdraagt tot het innen van onze vordering. Denk dat alles al vervelend genoeg is.
pi_158306001
Wow
Als 100% van het artikel gelogen is en de foto is echt dan voelt het nog niet echt prettig.

SPOILER
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:11:45 #269
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158306035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Mischien is het beter om dit weg te halen. Mijn gevoel zegt me dat het niet bijdraagt tot het innen van onze vordering. Denk dat alles al vervelend genoeg is.
'k Had 'm intussen al in een spoiler gezet. Vond het ook te gek.
SPOILER
Met zo'n voertuig begrijp ik dat je je eigen diesel wilt verbouwen.
pi_158306088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:11 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

'k Had 'm intussen al in een spoiler gezet. Vond het ook te gek.
SPOILER
Met zo'n voertuig begrijp ik dat je je eigen diesel wilt verbouwen.
ok
  donderdag 17 december 2015 @ 13:16:17 #271
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158306111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Mij ontgaat dit een beetje maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat je het hier wel weg kunt halen, maar dat het inmiddels op het wereldwijde riool terecht gekomen is.
pi_158306149
Het kan ook zijn dat het een fervente airsofter is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft

Kan.
pi_158306201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef MSR het volgende:
Het kan ook zijn dat het een fervente airsofter is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft

Kan.
Het kan ook zijn dat er een paar mensen zijn die van een mug een olifant maken.

Kan.

(Sorry, eigenlijk was dit ook mijn idee. Er zijn genoeg hobby jagers daar en het kan een leuke sport zijn)
pi_158306224
Zeker.
pi_158306235
Mag ik zeggen dat wij met zijn alle ook wel een beetje gefaald hebben. Heel veel speelde al veel langer….. Zelf heb ik blijkbaar niet op deze meneer gezocht…. :Z |:(
En er was tijd zat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')