Zolderkamerautist hè.quote:Op zondag 13 december 2015 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat iets wat je normaal niet zou doen?
Gaan we weer bitchen? Nee, ik heb het vak al afgesloten.quote:
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?quote:
Ohja, mevrouw was in elkaar gemept door d'r VVD-vriendje. Heftig.quote:Op zondag 13 december 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?
Oh jee.quote:Op zondag 13 december 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?
Handig, kun je d'r gelijk voorstellen aan je ouders.quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb op Eerste Kerstdag een date, overigens.
Lekkere timing.quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Haar familie, of die van jou?quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Uitgebreid kerstmaal?quote:
Extreme outdoor sexing?quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja.Daarna gaan we iets doen in de stad. Maar ik weet nog niet wat.
Hopelijk ken je haar al goed.quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Lucide.quote:Op zondag 13 december 2015 20:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Sigrid Kaag is wel een indrukwekkende vrouw.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 december 2015 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is seksen op extreme plaatsen buitenshuis. Zoals aan een koord boven een ravijn ofzo.
Ik vind een duinpannetje al onhandig, laat staan een koord boven een ravijn.quote:Op zondag 13 december 2015 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is seksen op extreme plaatsen buitenshuis. Zoals aan een koord boven een ravijn ofzo.
Zijn date verkoopt hemquote:Op zondag 13 december 2015 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Zal Nautilus tussen de gerechten door gedichten oplezen voor zijn date?
Klinkt als een mooie avond.quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Net als het leven en romantische relaties uberhaupt.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Samen uit eten op eerste kerstdag. Het heeft iets romantisch maar ook iets tragisch.
O het gaat goed trouwens.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Samen uit eten op eerste kerstdag. Het heeft iets romantisch maar ook iets tragisch.
In een toptent, romantischquote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Kerst breng je doorgaans door met familie of vrienden. Niet met een date.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Net als het leven en romantische relaties uberhaupt.
quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een dubbeltje meer of minder.
Jij hebt iets van een dictator in je.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Kerst breng je doorgaans door met familie of vrienden. Niet met een date.
Ik was vroeger altijd blij te werken met kerst om familie te ontvluchtenquote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze post was leuker voor de correctie.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een toptent, romantisch
Bij de Wok all you can eat, tragisch
True, true.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon lullen. Wat weet ik nou.quote:Op zondag 13 december 2015 20:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij hebt iets van een dictator in je.
Maar nu vier je het toch wel graag met je man denk ik? en wat goede vrienden misschien.quote:Op zondag 13 december 2015 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd blij te werken met kerst om familie te ontvluchten
Net als Eva Braun dat had.quote:Op zondag 13 december 2015 20:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij hebt iets van een dictator in je.
Klopt, lekker absurd perversquote:Op zondag 13 december 2015 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze post was leuker voor de correctie.
Ja, en broers en zussen plus hun kinderen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar nu vier je het toch wel graag met je man denk ik? en wat goede vrienden misschien.
Lekker romantisch in een toptennisster.quote:
Al een vaste relatie mee sinds 98quote:
Opgeslagen. Deze zal af en toe terugkomen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon lullen. Wat weet ik nou.
Ja, laten we gelijk alles maar opdoeken omdat jij het niet leuk vindt.quote:Op zondag 13 december 2015 20:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ach, wat zijn feestdagen nou eigenlijk.
Sommige mensen zijn blij als ze weer voorbij zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 20:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ach, wat zijn feestdagen nou eigenlijk.
'comitted' heet dat in een bepaalde app.quote:Op zondag 13 december 2015 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al een vaste relatie mee sinds 98
Je hoeft niet in alles een bedreiging te zien, ik vroeg slechts wat feestdagen nou eigenlijk zijn. Ter relativering.quote:Op zondag 13 december 2015 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, laten we gelijk alles maar opdoeken omdat jij het niet leuk vindt.
Zo is dat.quote:Op zondag 13 december 2015 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blij als ze weer voorbij zijn.
Dit was een duidelijk gevalletje 'war on Christmas', suikerfeestmannetje.quote:Op zondag 13 december 2015 20:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je hoeft niet in alles een bedreiging te zien, ik vroeg slechts wat feestdagen nou eigenlijk zijn. Ter relativering.
Paar jaar geleden getrouwt en een huis in het groen gekocht, twee honden. Waar het vroeger clubs waren geniet ik nu van een boswandeling met de honden.quote:Op zondag 13 december 2015 20:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
'comitted' heet dat in een bepaalde app.
Maar wel leuk. Jullie houden het dan goed met elkaar vol.
quote:Op zondag 13 december 2015 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was een duidelijk gevalletje 'war on Christmas', suikerfeestmannetje.
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Kaas, je bent homo en ziet er niet verkeerd uit, het komt altijd uit op sexquote:Op zondag 13 december 2015 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik neem dates de eerste keer mee naar de Mac, een loempiakar of een shoarmaria. Als ik daarmee wegkom weet ik direct dat het kans van slagen heeft.
quote:Op zondag 13 december 2015 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was een duidelijk gevalletje 'war on Christmas', suikerfeestmannetje.
Dat klinkt mooi.quote:Op zondag 13 december 2015 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Paar jaar geleden getrouwt en een huis in het groen gekocht, twee honden. Waar het vroeger clubs waren geniet ik nu van een boswandeling met de honden.
Weer een paar PVV'ers erbij nu.quote:Op zondag 13 december 2015 20:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik moet eigenlijk nu mijn bijdrage leveren aan een groepsproject. En ze haten me al omdat ik zo weinig had bijgedragen.
Dus ik ga maar op Fok.
9/10 keer verkies ik shoarmaquote:Op zondag 13 december 2015 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaas, je bent homo en ziet er niet verkeerd uit, het komt altijd uit op sex
Dat waren ze al, waarschijnlijk.quote:
Shoarma is dan ook een smaakorgasme in je mond.quote:
Wij wonen vakantie.quote:
Yesquote:Op zondag 13 december 2015 20:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Shoarma is dan ook een smaakorgasme in je mond.
Wat voor branche werk je eigenlijk in Piet?quote:Op zondag 13 december 2015 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij wonen vakantie.
Heb een kantoor (met open haard) aan huis, werk regelmatig thuis, heerlijk. Rapportage schrijven of zaken uitwerken doe ik lekker thuis
Dat is mooi, maar ik doel ook op je lange stevige relatie.quote:Op zondag 13 december 2015 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij wonen vakantie.
Heb een kantoor (met open haard) aan huis, werk regelmatig thuis, heerlijk. Rapportage schrijven of zaken uitwerken doe ik lekker thuis
Ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat waren ze al, waarschijnlijk.
Dit was hooguit een prettige bevestiging.
Ik doe interim management in IT, telecommunicatie, pharmaquote:Op zondag 13 december 2015 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat voor branche werk je eigenlijk in Piet?
quote:Op zondag 13 december 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Shoarmasaus_(verhaal)
De IT is al lang gesloten.quote:Op zondag 13 december 2015 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe interim management in IT, telecommunicatie, pharma
Zoals GSbrdr zegt, ik ben dan blij dat ik mensen heb geholpen in de zoektocht naar hun ware ik.quote:
"Buitenlandse studenten, altijd gedoe."quote:Op zondag 13 december 2015 20:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zoals GSbrdr zegt, ik ben dan blij dat ik mensen heb geholpen in de zoektocht naar hun ware ik.
Dit zeg je zeker ook altijd als je een heteroman geturned hebt?quote:Op zondag 13 december 2015 20:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik mensen heb geholpen in de zoektocht naar hun ware ik.
Een presentatie houden met Chinezen in je groepje. Horror.quote:Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Buitenlandse studenten, altijd gedoe."
Aldus elke kaaskop ooit.
Chinezen, hilarisch volkje.quote:Op zondag 13 december 2015 20:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een presentatie houden met Chinezen in je groepje. Horror.Niet dat ik presenteer op het niveau van Steve Jobs overigens.
Haha!quote:Op zondag 13 december 2015 20:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een presentatie houden met Chinezen in je groepje. Horror.Niet dat ik presenteer op het niveau van Steve Jobs overigens.
Lekker boeren en smakken.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chinezen, hilarisch volkje.
Maar liever met ze presenteren dan met ze lunchen. Zit je hele dienblaadje onder de spetters.
Is er wat open?quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Verder dan gemompel komen ze inderdaad niet.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha!Zo waar. Vorige week moeten doen, ik begon, hij eindigde. Ik stond er toen nog naast maar heb er werkelijk geen woord van verstaan. Las ook letterlijk elk woord dat hij zegt van een A4'tje op.
Zozo, assertief hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Verder dan gemompel komen ze inderdaad niet.Voor een project moest ik voor mijn cum laude in de master persé een 8 of hoger hebben. Toen heb ik schaamteloos een van de Chinezen die bij ons wilde naar een ander groepje doorverwezen.
Haha, sluuuuurp.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chinezen, hilarisch volkje.
Maar liever met ze presenteren dan met ze lunchen. Zit je hele dienblaadje onder de spetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |