Zolderkamerautist hè.quote:Op zondag 13 december 2015 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat iets wat je normaal niet zou doen?
Gaan we weer bitchen? Nee, ik heb het vak al afgesloten.quote:
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?quote:
Ohja, mevrouw was in elkaar gemept door d'r VVD-vriendje. Heftig.quote:Op zondag 13 december 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?
Oh jee.quote:Op zondag 13 december 2015 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als reminder dat een relatie tussen PvdA en VVD altijd tot ellende leidt?
Handig, kun je d'r gelijk voorstellen aan je ouders.quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb op Eerste Kerstdag een date, overigens.
Lekkere timing.quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Haar familie, of die van jou?quote:Op zondag 13 december 2015 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
Uitgebreid kerstmaal?quote:
Extreme outdoor sexing?quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja.Daarna gaan we iets doen in de stad. Maar ik weet nog niet wat.
Hopelijk ken je haar al goed.quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Lucide.quote:Op zondag 13 december 2015 20:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Sigrid Kaag is wel een indrukwekkende vrouw.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 december 2015 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is seksen op extreme plaatsen buitenshuis. Zoals aan een koord boven een ravijn ofzo.
Ik vind een duinpannetje al onhandig, laat staan een koord boven een ravijn.quote:Op zondag 13 december 2015 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee het is seksen op extreme plaatsen buitenshuis. Zoals aan een koord boven een ravijn ofzo.
Zijn date verkoopt hemquote:Op zondag 13 december 2015 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Zal Nautilus tussen de gerechten door gedichten oplezen voor zijn date?
Klinkt als een mooie avond.quote:Op zondag 13 december 2015 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Net als het leven en romantische relaties uberhaupt.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Samen uit eten op eerste kerstdag. Het heeft iets romantisch maar ook iets tragisch.
O het gaat goed trouwens.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Samen uit eten op eerste kerstdag. Het heeft iets romantisch maar ook iets tragisch.
In een toptent, romantischquote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
Kerst breng je doorgaans door met familie of vrienden. Niet met een date.quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Net als het leven en romantische relaties uberhaupt.
quote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een dubbeltje meer of minder.
Jij hebt iets van een dictator in je.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Kerst breng je doorgaans door met familie of vrienden. Niet met een date.
Ik was vroeger altijd blij te werken met kerst om familie te ontvluchtenquote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze post was leuker voor de correctie.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een toptent, romantisch
Bij de Wok all you can eat, tragisch
True, true.quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon lullen. Wat weet ik nou.quote:Op zondag 13 december 2015 20:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij hebt iets van een dictator in je.
Maar nu vier je het toch wel graag met je man denk ik? en wat goede vrienden misschien.quote:Op zondag 13 december 2015 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd blij te werken met kerst om familie te ontvluchten
Net als Eva Braun dat had.quote:Op zondag 13 december 2015 20:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij hebt iets van een dictator in je.
Klopt, lekker absurd perversquote:Op zondag 13 december 2015 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze post was leuker voor de correctie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |