abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2015 @ 19:19:07 #51
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158221285
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Apart ik wilde dat net ook al schrijven...n.a.v diezelfde opmerking.

Wij zouden zo niet reageren in een crisisopvang, dan ben je blij dat je goed opgevangen wordt lijkt me. Iets met fatsoensnormen en waarden.
Dat is het probleem. Sommige mensen willen niet geloven dat die vluchtelingen fundamenteel anders in elkaar zitten dan wij, dat zij totaal anders in het leven staan dan wij.

Die denken dat wij allemaal 1 happy family kunnen worden. Helaas zullen zij er pas achter komen wanneer het te laat is.
pi_158221339
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je 400 Nederlanders langdurig in een tochtige sporthal op een stretcher legt, kun je dezelfde problemen krijgen. Zowel op gebied van gezondheid, als van agressie.

Maar ik snap dat jij het liever ophangt aan asielzoekers, die zijn immers het grote kwaad.
Het is het COA dat mensen van hot haar her sleept. Het is het COA dat kiest voor grootschalige AZC's. Het is de laffe Nederlandse regering die veel meer mensen dit land binnenlaat dan verantwoord is. Het is de Nederlandse regering die faalt in het terugsturen / uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers, waardoor de nood nu zo hoog is.

De huidige toestroom van asielzoekers is inderdaad een groot kwaad.
pi_158221567
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat die matrassen op de grond liggen of tegen de muur aanstaan, is normaal bij die mensen hoor.
Dat je niet denkt oeh wat een armoede. Dat doen ze in eigen land ook...
Sterker nog; het gebeurt wel eens dat asielzoekers hier juist nieuwe bedden het raam uit flikkeren omdat dat overbodige luxe is.
pi_158221631
quote:
Als je 400 Nederlanders langdurig in een tochtige sporthal op een stretcher legt, kun je dezelfde problemen krijgen.
Het is verder ook totaal niet opvallend dat het altijd vechtpartijen tussen verschillende bevolkingsgroepen zijn. Het probleem is multiculturalisme, niet de stretchers of de tocht, die zijn slechts katalysator.
pi_158221899
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 18:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Dat zeggen verschillende onderzoeken.
pi_158221919
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2015 19:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Elke Nederlander draagt namelijk standaard een mes waarmee hij andersdenkenden te lijf gaat.
Elke asielzoeker ook. Oh nee, wacht.
  zondag 13 december 2015 @ 19:48:14 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158221942
quote:
Als je 400 Nederlanders langdurig in een tochtige sporthal op een stretcher legt, kun je dezelfde problemen krijgen.
Wij doen het al als we op een stretcher naast een zwembad in Gran Canaria liggen.
Ik ga naar huis.
pi_158221944
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laat maar zien dan.
  zondag 13 december 2015 @ 19:49:54 #59
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_158221983
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er gaan veel meer vluchtelingen naar Duitsland/Zweden dan naar Estland/Bulgarije. Het lijkt me duidelijk waarom dat zo is.
pi_158222068
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Er gaan veel meer vluchtelingen naar Duitsland/Zweden dan naar Estland/Bulgarije. Het lijkt me duidelijk waarom dat zo is.

Ik denk dat dit doorslaggevend zal zijn, uiteraard naast hoe makkelijk het zal zijn om een verblijfsvergunning te krijgen.
Het comfort tijdens de asielprocedure zal ook wel wat meetellen, maar in iets mindere mate. (Tenzij het tussen 2 relatief vergelijkbare landen op dat punt juist ontzettend verschilt.)
pi_158222097
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 19:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat maar zien dan.
http://www.nrc.nl/next/20(...)ende-werking-1490269

quote:
De belangrijkste overweging, zo blijkt uit onderzoek, is familie (of andere sociale netwerken) en een historische verbondenheid met een westers land, zoals vroegere koloniale banden.
  zondag 13 december 2015 @ 20:05:33 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_158222335
quote:
Ik zou met mijn Syrisch gezinnetje gewoon lekker naar Zweden gaan omdat je daar in de watten wordt gelegd.
pi_158222511
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:14 schreef George_Zina het volgende:
Een dorpje met 25.000 inwoners.......
11.000 de gemeente telt ruim 25.000 inwoners
pi_158222596
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:14 schreef Evertjan het volgende:

[..]

11.000 de gemeente telt ruim 25.000 inwoners
Aha, duidelijk.
pi_158222853
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Grote AZC's zijn niet goed voor het draagvlak en zijn ook niet in het belang van de Nederlandse bevolking; zeker niet in de plaatsen waar deze mega-AZC's uit de grond worden gestampt.

Maar goed... het is allang duidelijk dat de belangen van de Nederlandse bevolking een ondergeschikte rol spelen in de geldingsdrang van het Europa van Frau Merkel. "Wir schaffen das". Belangen van Europeanen doen er niet toe.
Je mag best kritiek uiten, maar stel je in vredesnaam niet zo aan. We hebben het hier nog altijd buitengewoon goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 december 2015 @ 20:26:59 #66
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_158222875
quote:
In dit geval is het zeer belangrijk uit welk jaar de onderzoeken dateren. Een vluchteling met of zonder smartphone is een groot verschil.
Er zijn duidelijke signalen dat vluchtelingen hedendage wel degelijk op de hoogte zijn van de wetgeving in de bestemmingslanden. Vluchtelingen in Denemarken gaven bijvoorbeeld duidelijk aan naar Zweden te willen omdat familieleden sneller over zouden kunnen komen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 13 december 2015 @ 20:53:42 #67
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_158223738
quote:

[..]

Als je 400 Nederlanders langdurig in een tochtige sporthal op een stretcher legt, kun je dezelfde problemen krijgen. Zowel op gebied van gezondheid, als van agressie.
Je kunt van Nederlanders alles zeggen maar niet dat ze uit een land komen waar men elkaar massaal op de meest gruwelijke wijze afslacht. Als dat wel zo was zouden ze elke vorm van veiligheid, voedsel, bed en dak boven hun hoofd ongetwijfeld met beide handen aanpakken.
pi_158229684
Deze man zit wel vol woede, respect hoor. Eindbaas.

pi_158229701
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:03 schreef Wintar het volgende:
Mensen die in 'opstand' komen als er een AZC in hun buurt komt :')
De politiek die de grenzen niet controleert en ongelimiteerd illegalen toelaat :')
pi_158229713
Deze spreker heeft het ook mooi verwoord. Asielzoekers komen, gaan allerlei dingen eisen, oftewel krijg je stank voor dank.

Forum Admin maandag 14 december 2015 @ 00:32:51 #71
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158229716
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je mag best kritiek uiten, maar stel je in vredesnaam niet zo aan. We hebben het hier nog altijd buitengewoon goed.
Het benoemen dat ''we het hier zo goed hebben'' is juist een kut argument om andermans argument te nullificeren. Definieer ''het goed'' hebben namelijk eens? Dat is subjectief.

Ik kan me namelijk voorstellen dat als iemand zijn huis in waarde ziet dalen bij de komst van een groots azc het helemaal niet zo goed heeft. Zeker, als diegene nauwelijks tot geen inspraak in de zaak kan hebben.

Zelfs dan nog, als we het goed hebben mogen we niet tegen de komst van een azc zijn? Ik kan me best voorstellen dat zo'n mega azc voor heel veel mensen te ver gaat. Ik vind het een hautaine en vooral egoïstische houding om te maar voor dat soort mensen te beslissen wat ze moeten denken en vinden. Gewoon je bek houden, je hebt al een mooie koopkeet en een leasebak. Niet zeuren als er een groot azc bij je in de buurt gebouwd word.

De bijbehorende stigmatisering helpt ook niet mee trouwens, ben je voor een azc ben je een linkse hipster, ben je tegen ben je een PVV tokkie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Straatcommando. op 14-12-2015 00:39:37 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158229727
quote:

[..]

Dus moeten wij de hele wereld maar toelaten?
pi_158229753
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dus moeten wij de hele wereld maar toelaten?
Nieuw stemvee voor de pvda.
pi_158229755
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef syndroom het volgende:
Deze spreker heeft het ook mooi verwoord. Asielzoekers komen, gaan allerlei dingen eisen, oftewel krijg je stank voor dank.

Die spreker is echt goed! Maar door de NOS zal hij wel weer neergezet worden als een laagopgeleide tokkie.

De opmerking die hij maakt over de stijging van de raadsvergoeding _O_
  Forum Admin maandag 14 december 2015 @ 00:37:54 #75
pi_158229771
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die spreker is echt goed! Maar door de NOS zal hij wel weer neergezet worden als een laagopgeleide tokkie.
De fucking NOS zou zijn subsidie kwijt moeten raken. Kut omroep.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158229811
quote:

[..]

Ik wens mijn kritiek te uiten voordat de situatie verder uit de hand loopt, niet achteraf pas. Ieder weldenkend mens snapt dat we onszelf enorme problemen op de hals halen, zeker als je bedenkt hoe het hier gesteld is met gebrek aan integratie en toenemende radicalisering van moslims; en dat ook nog eens in een tijd dat hier de werkloosheid hoog ligt en maar moeizaam afneemt.

We hebben het hier nog wel goed ja. Nog wel. Maar de politiek doet er alles aan om ons leefklimaat aanzienlijk te verslechteren. Ik uit kritiek op die keuze, op die moedwillige lafheid.
pi_158229839
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We hebben het hier nog wel goed ja. Nog wel. Maar de politiek doet er alles aan om ons leefklimaat aanzienlijk te verslechteren. Ik uit kritiek op die keuze, op die moedwillige lafheid.
Materieel gezien hebben we het goed, dat zeker.
Immaterieel is Nederland al verloren. Verloedering, totale verdringing van onze cultuur en het verdwijnen van natuur zijn dingen die we nooit meer goed maken, maar die wel het gevolg zijn van de multiculturele samenleving. En voor wie niet snapt waar ik het over heb: Ga eens in Oost-Europa kijken.
pi_158229842
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:30 schreef syndroom het volgende:
Deze man zit wel vol woede, respect hoor. Eindbaas.

Meer respect voor die kerel welke de burgemeester gigantisch onder tafel lult. Ook niet veel voor nodig bij politici natuurlijk.
pi_158229892
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 00:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Meer respect voor die kerel welke de burgemeester gigantisch onder tafel lult. Ook niet veel voor nodig bij politici natuurlijk.

Wel lekker makkelijk van NOS en Pauw om deze mensen af te schilderen als leden van NVU o.i.d die van buiten Steenbergen komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door syndroom op 14-12-2015 01:06:53 ]
pi_158229924
quote:
Ik wens mijn kritiek te uiten voordat de situatie verder uit de hand loopt, niet achteraf pas.
Dit dus. Je ziet nu al integratieproblemen en die ontstaan door de aantallen, de massale instroom. Hoe kunnen mensen integreren als ze wonen in een wijk waar iedereen dezelfde andere taal en cultuur heeft. Hoe kun je integreren als je werkloos thuis zit in een wijk waar 90% allochtoon is? Hoe ga je integreren als je nog steeds vasthoudt aan een paspoort van een land waar je opa vandaan kwam?

Totdat deze zaken een keer op doelmatige wijze worden aangepakt, moet je de instroom flink beperken, anders hebben we over twintig jaar meerdere Molenbeken hier in Nederland.
  Forum Admin maandag 14 december 2015 @ 00:58:39 #81
pi_158229945
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:56 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dit dus. Je ziet nu al integratieproblemen en die ontstaan door de aantallen, de massale instroom. Hoe kunnen mensen integreren als ze wonen in een wijk waar iedereen dezelfde andere taal en cultuur heeft. Hoe kun je integreren als je werkloos thuis zit in een wijk waar 90% allochtoon is? Hoe ga je integreren als je nog steeds vasthoudt aan een paspoort van een land waar je opa vandaan kwam?
Oftewel, de vorige eeuw dunnetjes overdoen. Leren van geschiedenis? Ben je mal.
pi_158229950
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:56 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Totdat deze zaken een keer op doelmatige wijze worden aangepakt, moet je de instroom flink beperken, anders hebben we over twintig jaar meerdere Molenbeken hier in Nederland.
Nog gevaarlijker is hun voortplantingsdrift. Ze nemen Europa niet over met geweld, maar via de baarmoeder.
Integreren is zinloos, want als iemand op de vlucht is voor gevaar dan kan hij toch terug als dat gevaar geweken is? Alle asielzoekers die we hier ooit hebben toegelaten, zoals de Joegoslaven, hadden allang weer terug gekund. Integreren hoeft niet, maar terug gaan wel. En daar ligt het probleem: Ze gaan nooit terug. Oplossing: Opvang in de regio.

Dat zeggen veel van die Steenbergers trouwens ook. De oplossing is zo simpel.
pi_158229970
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zaten ook genoeg tokkies tussen natuurlijk, als een klein kind door het betoog van een ander gaan schreeuwen omdat dit niet strookt met je eigen mening. :')
pi_158229978
quote:
19s.gif Op maandag 14 december 2015 01:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Zaten ook genoeg tokkies tussen natuurlijk, als een klein kind door het betoog van een ander gaan schreeuwen omdat dit niet strookt met je eigen mening. :')
Die mag je terecht bekritiseren met hun domme gedrag. Maar dan moet je ook de links-extremisten die Pegida-demonstraties met geweld verstoren op dezelfde manier neerzetten. En dat gebeurt niet. Sterker nog, die worden als helden neergezet die strijden tegen "haat", "racisme" en "extreem rechts" :')
pi_158229982
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nog gevaarlijker is hun voortplantingsdrift. Ze nemen Europa niet over met geweld, maar via de baarmoeder.
Het is frustrerend dat Merkel die vluchtelingen alleen maar toelaat, omdat ze zo gelovig is. Ze is gehersenspoeld en denkt waarschijnlijk dat ze extreem barmhartig moet zijn om in de hemel te komen. De vluchtelingenstroom is niets meer dan een moderne vorm van aflatenhandel. Hoe kun je anders verklaren dat ze zo stringent vasthoudt aan een beleid dat aan alle kanten rammelt en Europa niets dan ellende brengt.
pi_158230014
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die mag je terecht bekritiseren met hun domme gedrag. Maar dan moet je ook de links-extremisten die Pegida-demonstraties met geweld verstoren op dezelfde manier neerzetten. En dat gebeurt niet. Sterker nog, die worden als helden neergezet die strijden tegen "haat", "racisme" en "extreem rechts" :')
Zowel links als rechts heeft er inderdaad randdebielen bij lopen, dat hoor je mij ook niet ontkennen. Maar ik reageerde nu even puur en alleen op dat filmpje.
pi_158230137
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Integreren is zinloos, want als iemand op de vlucht is voor gevaar dan kan hij toch terug als dat gevaar geweken is? Alle asielzoekers die we hier ooit hebben toegelaten, zoals de Joegoslaven, hadden allang weer terug gekund. Integreren hoeft niet, maar terug gaan wel. En daar ligt het probleem: Ze gaan nooit terug. Oplossing: Opvang in de regio.

Dat zeggen veel van die Steenbergers trouwens ook. De oplossing is zo simpel.
Het maakt niet eens uit of ze integreren, ze mogen toch wel blijven. Er lopen hier nog steeds Turkse mannen en vrouwen rond die hier al 40 jaar zijn, maar nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands spreken. En bij Marokkanen is het vast niet heel anders.

Wat integratie betreft, steek ik de energie liever in de vele allochtonen die hier al jaren zijn en nog steeds onvoldoende zijn geïntegreerd. De asielzoekers die er nu bij komen, moeten niet integreren, maar moeten adequaat worden voorbereid op een zo spoedig mogelijke terugkeer.
pi_158230169
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:04 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het is frustrerend dat Merkel die vluchtelingen alleen maar toelaat, omdat ze zo gelovig is. Ze is gehersenspoeld en denkt waarschijnlijk dat ze extreem barmhartig moet zijn om in de hemel te komen. De vluchtelingenstroom is niets meer dan een moderne vorm van aflatenhandel. Hoe kun je anders verklaren dat ze zo stringent vasthoudt aan een beleid dat aan alle kanten rammelt en Europa niets dan ellende brengt.
Wat ik kwalijk vind aan de opstelling van Merkel, is dat ze doet alsof ze een beslissing neemt namens Duitsland, terwijl ze donders goed weet dat haar opmerkingen op heel Europa effect hebben. Behalve Duitsland zadelt ze ook andere landen met problemen op.

Vanavond was in Brandpunt nog weer een Midden Oosten-deskundige aan het woord die uitlegde dat Turkije gewoon samenspant en samenwerkt met IS. Dankzij de slappe hap in Europa heeft Turkije een machtspositie; een wapen tegen Europa, namelijk het sturen van hele hordes asielzoekers.

En Frau Merkel doet alsof dat een zegen voor Duitsland en de rest van Europa is en alsof het allemaal niks heeft te betekenen. Dat terwijl de problematiek de spuigaten uitloopt. Vanavond was in "Het Duitsland van mijn Moeder" nog te zien hoe de situatie in het dorp Friedland compleet uit de klauwen loopt. Er werden daar 6-8 keer zoveel asielzoekers opgevangen dan het dorp redelijkerwijs aankon.
pi_158230241
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
Vanavond was in Brandpunt nog weer een Midden Oosten-deskundige aan het woord die uitlegde dat Turkije gewoon samenspant en samenwerkt met IS. Dankzij de slappe hap in Europa heeft Turkije een machtspositie; een wapen tegen Europa, namelijk het sturen van hele hordes asielzoekers.
Doet Libië ook nu. Erdogan wil net zo goed van zijn afval af, waarom zou hij überhaupt een poging wagen om ze tegen te houden?

Hetzelfde zie je nu ook een beetje in Europa, dat bepaalde landen bussen regelen om maar zo snel mogelijk van deze mensen af te zijn. Mogen wij het oplossen.
pi_158230276
Daarbij heeft Erdogan al gezegd dat hij Europa wil veroveren via demografische aanvallen. Als je niet tegen AZC's bent, ben je in mijn ogen eigenlijk gewoon medeverantwoordelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158230571
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De politiek die de grenzen niet controleert en ongelimiteerd illegalen toelaat :')
Ik zeg ook niet dat die situatie wenselijk is. Maar daar demonstreren ze toch niet tegen? Ze komen pas in actie als het in hun achtertuin komt.
pi_158230593
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 06:01 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die situatie wenselijk is. Maar daar demonstreren ze toch niet tegen? Ze komen pas in actie als het in hun achtertuin komt.
Dan pas merken ze het en worden ze zich er van bewust.

Daar komt nog bij dat als je als individu wat onderneemt, bijvoorbeeld wat voor de PVV doet, dat je in veel sectoren je baan wel kunt vergeten. Zo zijn heel veel PVV-ers in de problemen gekomen. Het is door de terreur van voorstanders van asielzoekers heel moeilijk om er tegen in protest te gaan. Je ziet al op dit forum hoe pro-immigratie mensen tekeer gaan en hoe vaak moderators in moeten grijpen. In Oost-Europese landen ligt dat een stuk gemakkelijker.

1. Bewustzijn
2. Risico, je baan of klantenkring, geweld van links

Er is nog een factor:
3. Er is geen gelegenheid voor verzet.

Er is simpelweg geen gelegenheid. Zelfs onschuldige Pegida-demonstraties worden onmogelijk gemaakt. Van een normale partij kun je lid worden en actief worden, bij de PVV kan het niet. Dus waar kun je terecht als je wat wil doen? Uitsluitend het internet, om mensen voor te lichten. De bijeenkomst in Steenbergen was een goed moment voor verzet. Dat moment hebben mensen gepakt. Veel sprekers hebben het namelijk niet zozeer over hun eigen gemeente, maar de illegalencrisis in het algemeen. De meeste sprekers spraken nadrukkelijk over 100% opvang in eigen regio.

Dit wordt nog verergerd door Nederlandse media die totaal niet objectief zijn (behalve Elsevier). Er wordt gewezen naar Rusland, maar in Nederland zijn de media net zo eenzijdig.

[ Bericht 29% gewijzigd door JanKorteachternaam op 14-12-2015 06:51:59 ]
pi_158230605
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarbij heeft Erdogan al gezegd dat hij Europa wil veroveren via demografische aanvallen. Als je niet tegen AZC's bent, ben je in mijn ogen eigenlijk gewoon medeverantwoordelijk.
Ik ben niet tegen AZC's maar tegen open grenzen. Geen enkele niet-westerling zonder geldige papieren voor een kort verblijf mag hier nog naar binnen. Die AZC's mogen er zijn. Stel dat er in onze regio wat gebeurt. Uiteraard worden ze snel wegbezuinigd wegens overbodig.

Wij bedoelen natuurlijk beide precies hetzelfde. Wie tegen grenscontroles en het tegenhouden van illegalen is, en wie niet alle huidige asielzoekers onmiddellijk de EU uit wil zetten, is medeverantwoordelijk voor de verovering van Europa via de baarmoeder (en dat heb ik inderdaad niet bedacht maar Erdogan en Khadaffi).
pi_158230981
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:03 schreef Wintar het volgende:
Mensen die in 'opstand' komen als er een AZC in hun buurt komt :')
Laten we even bij jou in de achtertuin zo'n magneet neerzetten. Even kijken hoe lang het gaat duren voor dat jij gaat zeuren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 14 december 2015 @ 08:52:07 #96
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158231155
quote:

[..]

Sorry, maar je huis vergelijken met Aleppo of Kobani, omdat er een snelweg naast wordt aangelegd? Dat is toch echt wel een niveautje hoor :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158231338
quote:

[..]

Ik wens mijn kritiek te uiten voordat de situatie verder uit de hand loopt, niet achteraf pas. Ieder weldenkend mens snapt dat we onszelf enorme problemen op de hals halen, zeker als je bedenkt hoe het hier gesteld is met gebrek aan integratie en toenemende radicalisering van moslims; en dat ook nog eens in een tijd dat hier de werkloosheid hoog ligt en maar moeizaam afneemt.
Het ging mij enkel om jouw gehuil over dat de politiek geen oog heeft voor de belangen van de Nederlander.
  maandag 14 december 2015 @ 09:24:58 #98
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158231498
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 06:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
de verovering van Europa via de baarmoeder
_O- :')_!

Dank je. Dit is écht uplifting maandagochtendvoer. Outbreeding the Enemy.

"Neuk nu, voor het te laat is! Voor volk ende vaderland!" - Postbus 51
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158231567
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2015 09:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

_O- :')_!

Dank je. Dit is écht uplifting maandagochtendvoer. Outbreeding the Enemy.

"Neuk nu, voor het te laat is! Voor volk ende vaderland!" - Postbus 51
Dan moet die 'vijand' wel rond de duizend kinderen per echtpaar krijgen, maar goed.
pi_158231578
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk van NOS en Pauw om deze mensen af te schilderen als leden van NVU o.i.d die van buiten Steenbergen komen.
Het is opvallend om te horen dat veel mensen in hun betoog "de beelden in de media" betrekken. Daar gaat het natuurlijk al fout. Die beelden zijn manipulatief en bovendien is het belachelijk om beleid, wat enorme impact heeft op de toekomst van de Nederlandse samenleving, te baseren op een paar korte beelden. Argumenten die zich niet zo makkelijk in 1 media beeld laten vangen krijgen bovendien hierdoor niet de aandacht die ze verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')