Oeh, daar is ook net een 2de van uit volgens mij! Nee toch niet.quote:
Ik ga me schamen (en ze kijken binnenkortquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, daar is ook net een 2de van uit volgens mij!
Enneh, schaam je! 28 Days Later én 28 Weeks Later zijn meesterlijke films
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga me schamen (en ze kijken binnenkort)
Nopequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Ah oke, DM te laat.
Maja. Dat wil je je databunder toch niet aan doen
Heb je Pan al gezien? Ben wel benieuwd eigenlijk naar die film.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Sla ze wel allemaal op in m'n favorieten, en dan de downloads aanslingeren als ziggo me weer aansluit.. Loop ook achter met m'n series
Pan? Als in, Peter Pan? Of de Pan van Pan's Labyrinth ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je Pan al gezien? Ben wel benieuwd eigenlijk naar die film.
Peter Panquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Pan? Als in, Peter Pan? Of de Pan van Pan's Labyrinth ?
Niet gezien dus
Hmmm.... Zie dat Hugh Jackman er in speelt.. Gaat op 't lijstje!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Peter Pan. Maar de film heet "Pan".
. Wisselende reviews, de 1 vind hem heelmaal geweldig, de ander.. niet.
Dat heb ik dus netjes gedaan. Maar dat was al om 16:16.quote:Hallo. Waar kan ik u mee helpen?
Alle medewerkers zijn momenteel bezig.
U kunt uw boodschap voor onze medewerker al schrijven terwijl u wacht.
Dat wordt niksquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik doe zo'n live chat bij een klantenservice:
[..]
Dat heb ik dus netjes gedaan. Maar dat was al om 16:16.
Denken jullie dat ik nog lang moet wachten?
Heh, nee. Screenshotje gemaakt. Aan ze gevraagd op Twitter:quote:
En dan krijg je daar ook geen reactie opquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heh, nee. Screenshotje gemaakt. Aan ze gevraagd op Twitter:
Hallo. Ik wacht inmiddels al 3 uur op de live chat, waarbij er gemeld word dat de medewerkers bezig zijn. Zijn deze nog lang bezig?
met screenshotje.
Die kans is grootquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan krijg je daar ook geen reactie op
Het is mijn internet provider maar ik wou dat ik wat anders had gekozen. Achteraf gezien zijn ze duur. Maar 2 jaar contractquote:
Lekkere klantenservice voor een internet-provider danquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is mijn internet provider maar ik wou dat ik wat anders had gekozen. Achteraf gezien zijn ze duur. Maar 2 jaar contract.
Yep. En als je ze belt sta je tijden in de wachtrij.. maar ja. Maandag weer proberen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkere klantenservice voor een internet-provider dan
Maar, hoezo zijn ze duur ? Ivm snelheid van andere providers ofzo ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. En als je ze belt sta je tijden in de wachtrij.. maar ja. Maandag weer proberen.
50 voor internet tv en bellen (maar ik bel niet, ansjovis dit dat). Ik heb ook dat Fox met alles maar zo vaak kijk ik dat nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar, hoezo zijn ze duur ? Ivm snelheid van andere providers ofzo ?
Ahh, wel snel interwebs dan ? Dat FOX is echt bagger tegenwoordig. Goed internet en gratis streampje, veeeeel beterquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
50 voor internet tv en bellen (maar ik bel niet, ansjovis dit dat). Ik heb ook dat Fox met alles maar zo vaak kijk ik dat niet. Dus 75 in de maand.
Ja, 50mbit, synchroon. Maar als ik test is dat ook niet helemaal top (35 down, 20 up). Hmpf. Maar, zie wel dat ik jaar contract heb ipv 2quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, wel snel interwebs dan ? Dat FOX is echt bagger tegenwoordig. Goed internet en gratis streampje, veeeeel beter
50mbitquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, 50mbit, synchroon. Maar als ik test is dat ook niet helemaal top (35 down, 20 up). Hmpf. Maar, zie wel dat ik jaar contract heb ipv 2.
Is dat ook synchroon?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
50mbit
Heb 120 mbit + tv van ziggo voor 4 euro meer..
Toch weer een jaartje korter! Meevallerrrr
Wat houdt dat synchroon in danquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat ook synchroon?
Maar jij sponsort hunnie, ik niet
Down en up hetzelfdequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat houdt dat synchroon in dan![]()
En ja.. Dat is wel een minpuntje ja. Niet aan denken.
Euh zeuh. Hmmneequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Down en up hetzelfde
Hahaha, nee, inderdaad. Volgend jaar maar 's kijken wat ik doe.
Beter dan hier dusquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Euh zeuh. Hmmnee120 down, 40 up ofzoiets
Een echte degradatiekrakertquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Twente zo kijkenMooie kraker.
Maar hahahahahaha!
https://www.indiegogo.com(...)stomize-your-kicks#/
Neeeeeeee!
Maar toch ook wel bizar vet
Denk je aan het interview met Adele op NPO1 Scrum? Begint zometeen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Speelt nog wel redelijk haha.. En PSV genot nu.
Oeh nee. Dat kijk ik terugquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je aan het interview met Adele op NPO1 Scrum? Begint zometeen.
Ik kan wel alvast verklappen dat ze hartstikke aardig is.Geen kapsones of andere fratsen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies.
Al is PSV nog gelijk, ook lekker, en Twente rood en gelijk, ook lekker
En het is ook nog eens een prachtig exemplaar mooie vrouwquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast verklappen dat ze hartstikke aardig is.Geen kapsones of andere fratsen.
Heel mooi gezicht heeft ze. En die stem, daar smelt je van.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een prachtig exemplaar mooie vrouw
Ik snap Scrum welquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel mooi gezicht heeft ze. En die stem, daar smelt je van.
Ik ook. Niet zo'n aanstelliger grietje die denkt dat ze door heel hard te schreeuwen en idiote gebaartjes een diva is maar een vrouw die écht kan zingen en geen maniertjes nodig heeft om een verpletterende indruk te maken. Gewoon omdat ze kwaliteit heeft.quote:
Precies! Héél cliché om te zeggen maar ze is zo lekker normaal gebleven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Niet zo'n aanstelliger grietje die denkt dat ze door heel hard te schreeuwen en idiote gebaartjes een diva is maar een vrouw die écht kan zingen en geen maniertjes nodig heeft om een verpletterende indruk te maken. Gewoon omdat ze kwaliteit heeft.
Wat een rust op BNW he Div? Iedereen is zeker spannende dingen aan het doen. Ik zit heerlijk thuis te cocoonen met Poezepoes terwijl de wind om het huis giert.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies! Héél cliché om te zeggen maar ze is zo lekker normaal gebleven.
Jij zegt het veel mooier!
Er zijn wat streepjes gezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rust op BNW he Div? Iedereen is zeker spannende dingen aan het doen. Ik zit heerlijk thuis te cocoonen met Poezepoes terwijl de wind om het huis giert.
Hoop dat de schutting het houdt want soms zijn het echt harde stoten en ik woon in een hoekhuis.
Ja, als ik thuis kom is ze nog eerder binnen dan ikquote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis kom is ze nog eerder binnen dan ik![]()
Maar 's avonds als ik naar bed ga wil ze naar buiten. Het blijft toch een buitenkat. Ze heeft een mooi hok waar ze 's nachts in kan slapen. Heel luxe. Ligt een warme deken in en er kan geen regen binnenkomen dus comfort voor het Poezebeest.
Maar inmiddels deelt ze hier de lakens uit
Misschien een overbuurvrouw die je stiekem begluurtquote:Op zondag 13 december 2015 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, niemand kent mij hier in Hardenberg, laat staan dat iemand weet dat dat mijn auto is.
Meh, sportschool kijk ik op uitquote:Op zondag 13 december 2015 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien een overbuurvrouw die je stiekem begluurt
Moet je wel een overbuuf hebben ofcourse.
Sinds ik hier lees en post kan ik me echt alles voorstellen waar mensen van houden of juist niet.quote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
Kan me gewoonweg niet voorstellen dat er mensen zijn die opgewonden raken van smoezelige autoruitendus moet er een andere verklaring zijn!
Potver. Goed punt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds ik hier lees en post kan ik me echt alles voorstellen waar mensen van houden of juist niet.
Hahaha, precies!quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Potver. Goed punt.
Als er mensen zijn die kicken op rolluiken.. Of geld geven aan vrouwen. Of graag half opgerookte peuken van vrouwen oproken.. Ja.. euhhh
God, je komt wat tegen hier op FOK
Die reacties er onderquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Ik las dit en moest aan BNW denken. Heel gek.
http://speld.nl/2015/12/1(...)nieuws-van-facebook/
hahaha wat?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Snap het niet. Vind het een vrij serieus artikel voor de Speldquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Geen Niburu?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Facebook als bron? die censureren een hoop.
Nee ik houd het bij Xandernews , Alex jones en naturalnews.Dan lees je pas echte geloofwaardige waarheid
Klopt er zijn er ZAT.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik zal er vast wel een paar vergeten zijn
Joaaaah gaat zijn gangetje, vandaag nog even werken en dan lekker lang weekend vieren in amsterdamquote:
Ohhh wat schattigquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
voor L:
mama met haar winter jonkiesnr 3 is wat meer op zichzelf.....nu al haha. die vang je nooit in 1 foto.
[ afbeelding ]
Jazeker. Ik heb alles al geprepareerd voor kerst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hebben jullie al versierd?
Ja, ook alles versierd. Mooie tijd vind ik het.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb alles al geprepareerd voor kerst.
Kerstboom staat, lichtjes staan, cadeautjes gekocht.
En qua eten hoeven we zelf niets te doen.
Jij?
Oh je ziet je zusje weer, dat is helemaal geweldig. Familie helemaal compleet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Kerstavond naar mijn oma met mijn familie, en 1e kerstdag bij de schoonfamilie aanschuiven.
Genot.
En morgen komen m'n ouders en zusje deze kant op voor 2 weken dus die zie ik dan ook vaker.
[ afbeelding ]
Hier een leuk kerstfototje van Kate en de familie.
Carpaccioquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je ziet je zusje weer, dat is helemaal geweldig. Familie helemaal compleet.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga koken. Weet wel dat ik een grote pan kippensoep ga maken. Is soort traditie bij ons.
En carpaccio vooraf
En wat ziet de Windsor-family er goed uit
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Allo.
Waar hangt DivMeester uit? Maak me zorgen!
Ik mag toch hopen dat dat niet papa is die daar rechts zitquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat schattig. Ze zeggen altijd wat een mooi kindje maar in dit geval stelen de ouders de show
![]()
En hoi luitjes
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet papa is die daar rechts zit
Zat er ook een beetje bloed bij?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vakantie.
En ik heb deze week beide wangen kapot gebeten per ongeluk en vanmiddag bijt in m'n tong. #hardeleef
Uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zat er ook een beetje bloed bij?
Jij ook fijne dagen gewenst Bedachtzaamquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dagen gewenst, helaas geen wit kleed, wel een prachtige volle maan op 25 December
Och wat sneu!quote:Op maandag 21 december 2015 12:17 schreef theguyver het volgende:
mijn 2e ratje ging zojuist de pijp uit
2 weken ouder dan zijn broer!quote:
2015 is 75% klote jaar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er dan BPN? Of heb je gewoon een hekel aan de feestdagen?
Wat is het probleem BPN? Moeite met de stof op te nemen?quote:Op maandag 21 december 2015 13:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2015 is 75% klote jaar.
*na 3.5 maanden nog steeds geen theorieexamen rijbewijs-B gedaan*
ben al 15 jaar bezigquote:Op maandag 21 december 2015 13:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2015 is 75% klote jaar.
*na 3.5 maanden nog steeds geen theorieexamen rijbewijs-B gedaan*
Ahhhh... Zielig. Ik had vroeger ook ratten. Tammer dan honden worden ze.quote:Op maandag 21 december 2015 12:17 schreef theguyver het volgende:
mijn 2e ratje ging zojuist de pijp uit
haha ja ken het.quote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ahhhh... Zielig. Ik had vroeger ook ratten. Tammer dan honden worden ze.
Nu heb ik pythons trouwens en ratten heb ik alleen nog in de vriezer. Dingen lopen soms raar.
Leuk man.quote:Op maandag 21 december 2015 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ja ken het.
Agh ja ze zijn erg inteligent en krijg er binnen kort een nieuwe dame bij
hahaha ja nou ik vind een slang niet echt wat, die liggen een beetje in een bak en doen verder niet zo veel.quote:Op maandag 21 december 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Leuk man.
Ik zou er ook wel weer een willen, maar da's een beetje lastig in combinatie met de slangen. Die gaan echt flippen dan.
Ik was al op 8 september j.l klaar met theorielessenquote:Op maandag 21 december 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het probleem BPN? Moeite met de stof op te nemen?
Maar je hebt het niet gehaald of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik was al op 8 september j.l klaar met theorielessen
Ik heb er nog geen gezien, al 6 jaar niet..quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik kreeg zojuist een krantenbezorger aan de deur. Pleur op met je krant en je geldvragende onzin man, ik heb niet voor niets zo'n nee nee ding bij de brievenbus. "Prettige feestdagen" zegtie dan, maar zeker alleen als je een paar euro in z'n mik drukt.
#Ikbeneenchagrijnigevervelendeouwezeur
haha wie weet. Zou je geven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gezien, al 6 jaar niet..
Misschien een keer in mijn nieuwe huis?
Zoals altijd een warme chocomelkquote:
Haha, jij bent gek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals altijd een warme chocomelk
staat thermosfles in de hal
Goed leven bij jou voor de krantenbezorgersquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ze krijgen er ook een koekje bij hoor
ja dat kunnen ze krijgen, als ze accepteren krijgen ze een euro!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed leven bij jou voor de krantenbezorgers
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:16 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen broertje jarig. Nu maar hopen dat die Harley Davidson poster optijd aankomt!
Juah. Hopen dat broertje het wat vind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:20 schreef theguyver het volgende:
[..]vet
en gefeliciteerd alvast.
ik kreeg van mijn mams een gigantische
starwars wand poster van de C en A
4 meter bij 2,5 hoog ongeveer
hangt natuurlijk in mijn hobby kamer
vast wel toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah. Hopen dat broertje het wat vind.
Ja nouja vorig jaar krijg die een hoofdtelefoon van een duur merk. Ongeveer 300 paar keer mee gooien. Hij zette hem te hard. Elke keer dat ouders hem niet konden bereiken riepen ze hij gooide die koptelefoon tegen zn bureau aan en zeikte tegen mij dak een kapotte hoofdtelefoon gegeven had.quote:
nou jah, als hij de poster heel krijgt en hij maakt m stuk zijn probleem toch!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja nouja vorig jaar krijg die een hoofdtelefoon van een duur merk. Ongeveer 300 paar keer mee gooien. Hij zette hem te hard. Elke keer dat ouders hem niet konden bereiken riepen ze hij gooide die koptelefoon tegen zn bureau aan en zeikte tegen mij dak een kapotte hoofdtelefoon gegeven had.
Hij krijgt een stressboob xDquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou jah, als hij de poster heel krijgt en hij maakt m stuk zijn probleem toch!
of geef hem een nokia 3310 of Vtech zie dat maar eens stuk te krijgen
nee juist nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
hey tjacka al lekker in de kerst stemming?
jij welquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
hey tjacka al lekker in de kerst stemming?
Hoi lavjequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack. Daar ben je weer eens
zekersquote:
Niet in de kerststemming lees ik? Het is ook helemaal geen kerstweer. Miezerig, 13 graden. Van dat troosteloze aganebbisj weerquote:
Lief.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
zekers
lekker met gezinnetje knus bij elkaar kerstboompje aan en veel lichtjes etc ..
gaat helemaal goed komen
vraag je om een PS4 en geef je die aan mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lief.
Ik heb een moeder die al een week aan mij kop zeurt wat ik voor verjaardag en kerst wil hebben.
Ik hoef echt helemaal niks. Dat wilt ze niet horen dus ze blijft maar doorzeuren.
#firstworldproblems
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
vraag je om een PS4 en geef je die aan mij
Jij bent een kerstkindje. Een geschenk voor je oudersquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lief.
Ik heb een moeder die al een week aan mij kop zeurt wat ik voor verjaardag en kerst wil hebben.
Ik hoef echt helemaal niks. Dat wilt ze niet horen dus ze blijft maar doorzeuren.
#firstworldproblems
mislukt kerstkindje héquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een kerstkindje. Een geschenk voor je ouders
Ja, als dit het enige is is het zeker een luxe probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef Tjacka het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat het heerlijk voelt dat ik mij om dit soort dringen druk kan maken.
Echt abnormaal die warmte. Eigenlijk had er een ijspegel aan je neus moeten hangen na een helletocht door de sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Net met de kinderwagen en hond naar visboer gelopen maar ik moet zweten als een otter
Was grapje schatje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als dit het enige is is het zeker een luxe probleem.
En ja hoor, kerstkindje want in de kerstnacht geboren.
En niks mislukt. Wie dat zegt geef ik een pak rammel
Mijn oksels maken ook overuren ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Net met de kinderwagen en hond naar visboer gelopen maar ik moet zweten als een otter
Whut?quote:
Wat is dat een zielig forum zeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Het zijn nieuwe smileys wegens het (sub)forum BET.
Wilde je liever de 23e geboren worden? Mijn broertje bleef vast zitten godver die kregen ze dr niet uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mislukt kerstkindje hé
24 decembergod
Ik zag dat topic en dacht meteen: dat is HET subforum voor Fogel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Het maakt mij echt geen zak uit. Ik vier het voor vrienden toch op een andere datum samen met mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wilde je liever de 23e geboren worden? Mijn broertje bleef vast zitten godver die kregen ze dr niet uit.
Hier ook een broertje dat niks wil.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen zak uit. Ik vier het voor vrienden toch op een andere datum samen met mijn beste vriend.
Hoi Fogelquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Oh, SHO, daar kom ik dus echt nooitquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag dat topic en dacht meteen: dat is HET subforum voor Fogel.
Wat dat Whut? betreft kijk even hier SHO / Gordon: René Froger heeft een drankprobleem
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Fogel
Heb jij tips voor mij?
TRV / In je eentje op reis gaan (tips?)
Je bent niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Fogel
Heb jij tips voor mij?
TRV / In je eentje op reis gaan (tips?)
Wil je nu alleen of aanspraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Maar hoezo niet?
gewoon naar vliegveld gaan, en daar ter plekke een reis verzinnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Maar hoezo niet?
Ik wil alleen dus zonder vrienden.quote:
Kapot duur joh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
gewoon naar vliegveld gaan, en daar ter plekke een reis verzinnen
Ik vind dit een rare manier om met suggesties om te gaan.quote:
Een goede suggestie is onderbouwdquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare manier om met suggesties om te gaan.
Hij staat wel op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:24 schreef Fogel het volgende:
Opeens heb je het, je vliegt naar Dublin. Lekker goedkoop om heen te vliegen, relatief goedkoop om te verblijven, genoeg te zien en doen.
Kiev is best interessant.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in de topic nog 2 andere suggesties gedaan
Goedkope ticket naar Warschau en daar een bus pakkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Al is Kiev wel erg duur met reizen natuurlijk.
I have a few small problemsquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gehaald of begrijp ik het verkeerd?
En wanneer ga je opnieuw?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
I have a few small problems
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hij zei in TRV dat het inderdaad Dublin is geworden
Ja, dat wordt genieten voor Tjackquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hij zei in TRV dat het inderdaad Dublin is geworden
Ja vanochtend. Nu is het een beetje regenachtig hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Middag Inso. Nog met zusje gewandeld? Het was zulk mooi weer .
Jij bent dus op je Kerstbestquote:Op woensdag 23 december 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vanochtend. Nu is het een beetje regenachtig hier.
En moest in de middag naar de kapperij
Zeker. Liep net door supermarkt om avondeten te halen, was echt viesdrukquote:
Ik moet zo nog. Zie er tegenop.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Liep net door supermarkt om avondeten te halen, was echt viesdruk
Ik moet morgenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet zo nog. Zie er tegenop.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus weer even aan de studie BPN. Over vier weken duimen we voor je
Brookhuizen?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:18 schreef theguyver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)oet-100-worden.dhtml
heb me oom toch weer 2 top keepers getraind![]()
Halldorsson NEC 8 33 80%
Kirsten NEC 5 16 76,2%
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:43 schreef MotherFoker het volgende:
Dat moment wanneer vrienden meer als familie aanvoelen, en kerst veel fijner voelt dat die vrienden komen dan je echte familie.
Had echt al dat kutte geslijm gedaan op broertjes verjaardag want o ik moest zo lief zijn tegen zus die me de hele avond en afgelopen 6 maanden negeerde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]heb ik ook MF op mijn eigen gepeupel na dan
ja toch!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:43 schreef MotherFoker het volgende:
Dat moment wanneer vrienden meer als familie aanvoelen, en kerst veel fijner voelt dat die vrienden komen dan je echte familie.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Echt veel beter joh minder drama.
Jij ook heel fijne dagen gewenst en heel veel liefs en tot snelquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:59 schreef Divje het volgende:
Fijne feestdagen topperts en lieverds!! En alvast een leuke, gezellige jaarwisseling zonder ongelukken voor jullie.
![]()
Tot snel![]()
Heerlijk toch emotie? Niets dat ons menselijker maakt dan dat!quote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Vance het volgende:
Ik ga zo even Freek kijken.. Ik heb begrepen dat het nogal heftig was en ik af en toe een traantje moet gaan weg pinken (:
3 nachten gewerkt net en nu vrij tot 31-12 20.00
en dan nog een paar dagen werken en 24-01 vlieg ik met KLM naar San Francisco!
Take Care!
Succes!quote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey ho*
*
Voor de 3e keer aanmelden voor theorie-examen rijbewijs-B.![]()
Je kan het BPN!quote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey ho*
*
Voor de 3e keer aanmelden voor theorie-examen rijbewijs-B.![]()
quote:
1 uur geleden examen gereserveerd: woensdag 6 januari in Rijswijk in de ochtend!!quote:Op maandag 28 december 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan het BPN!![]()
goedemiddag peeps![]()
Heb nog steeds een kater van zaterdag en mijn stem is pleite
Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
1 uur geleden examen gereserveerd: woensdag 6 januari in Rijswijk in de ochtend!!![]()
Dan heb je slecht opgelet. Dat is niet erg, maar verbind er dan ook geen conclusies aan.quote:Op maandag 28 december 2015 20:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat een onzin
De enige die je echt aanpakt zijn de christenen . Over die andere twee stromingen hoor ik je nooit.
Het is behoorlijk hypocriet om met krokodillentranen te komen als een van die andere twee groepen worden aangepakt
Hoe ongepast , achterlijk en irrationeel je beeld is mbt tot de gelovigen . Ik zal nooit proberen je de mond te snoeren door discriminatie!!!! te roepenquote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet. Dat is niet erg, maar verbind er dan ook geen conclusies aan.
Dat is best wel dom gesteld. Moraliteit is in mijn optiek helemaal geen opgelegde zaak, maar een persoonlijke. Opgelegde 'moraliteit' is geen moraliteit, maar gehoorzaamheid.quote:Op maandag 28 december 2015 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe ongepast , achterlijk en irrationeel je beeld is mbt tot de gelovigen . Ik zal nooit proberen je de mond te snoeren door discriminatie!!!! te roepen
Terwijl jij elke mogelijkheid aangrijpt om andere censuur op te leggen . Je kan je verschuilen achter jodenhaat en antisemitisme maar je bent wel heel doorzichtig wat je hier probeert te bereiken
Nog een laatste ding ik schiet elke keer in de lach wanneer een satanist begint over het moreel. Laat het moreel kompas ook gaan , het doet je geloofwaardigheid geen goed
Misschien moet je Interpol inschakelenquote:Op maandag 28 december 2015 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is best wel dom gesteld. Moraliteit is in mijn optiek helemaal geen opgelegde zaak, maar een persoonlijke. Opgelegde 'moraliteit' is geen moraliteit, maar gehoorzaamheid.
En als het aan mij lag mocht jij joden zo hard en zo publiekelijk uitfoeteren als je maar wil. Niet mijn probleem, want ik mocht jou dan ook zo hard uitlachen en uitfoeteren als ik maar wil. Dat is alleen niet het geval en bovendien is het strijdig met de wet.
De rotte appels onder de joden die het verpesten voor de rest?quote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien moet je Interpol inschakelen![]()
En nee het is niet in strijd met de wet . De enige beperking die we kennen vandaag de dag gaat over een event dat 70 jaar geleden gebeurde. Daar houden we ons keurig aan
Je kan het mentaal niet verteren dat 'ze' van onschuldige slachtoffer naar dader gaan( het zijn de rotte appels niet de groep als geheel) . Dit is de enige reden waarom je ze fel reageert. De trauma based mind control is zeer sterk in deze kwestie
Dan vind ik die hele verheerlijking van Hitler en de Nazi's eigenlijk veel kwalijker...quote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De rotte appels onder de joden die het verpesten voor de rest?
Nou ja, als je het hard kunt maken... Maar ja, dat gaat niet, want anders heette het wel gewoon algemene kennis.
Ja het zijn de rotte appels die het voor de rest verpesten . Zonder die corrupte elementen zou antisemitisme vandaag de dag niet bestaanquote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De rotte appels onder de joden die het verpesten voor de rest?
Je zit nu gewoon opzichtig te trollen . Elke keer dat men een poging heeft gedaan om het uit te leggen moest je er niets van hebben en bestempelde je het als 'onzin' .quote:Op maandag 28 december 2015 21:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, als je het hard kunt maken... Maar ja, dat gaat niet, want anders heette het wel gewoon algemene kennis.
Vandaar die dramatische beelden en constante herhaling tijdens een false flag of hoaxquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien moet je Interpol inschakelen![]()
En nee het is niet in strijd met de wet . De enige beperking die we kennen vandaag de dag gaat over een event dat 70 jaar geleden gebeurde. Daar houden we ons keurig aan
Je kan het mentaal niet verteren dat 'ze' van onschuldige slachtoffer naar dader gaan( het zijn de rotte appels niet de groep als geheel) . Dit is de enige reden waarom je ze fel reageert. De trauma based mind control is zeer sterk in deze kwestie
Preciesquote:Op maandag 28 december 2015 21:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Vandaar die dramatische beelden en constante herhaling tijdens een false flag of hoax
Ik ben nooit te beroerd om te lezen. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op maandag 28 december 2015 21:24 schreef Ali_boo het volgende:
Wanneer je met bronnen werd overladen zei je: ik ga dit niet lezen
Dan houdt het ook heel snel op
Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faaltquote:Op maandag 28 december 2015 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om te lezen. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Ik was die ene die geen zin had in al die urenlange YouTube-filmpjes met al die dramatische effecten. Doe mij maar tekst.
Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.quote:Op maandag 28 december 2015 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je ziet hier op bnw voor de alternatieve kijk op bepaalde onderwerpen . Dan is het wel essentieel dat je in de materie verdiept voor je er een oordeel over velt . Iets waar je keer op keer hopeloos in faalt
In de gender topic werd je ook voorzien van bronnen met de nodige tekst maar ook hier moest je er niets van hebben
Je ging er zelfs grappen over maken: Zionsime>genderagenda> groot Isreal
Dat heb ik dan ook maar dan de geschiedenis takquote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat was niet mijn grap, maar die van lichtkogel.
En ja, ik verdiep me in de materie. Ik ben nota bene al jaren donateur van de stichting Skepsis en ik lees verdomd veel over zaken als kwakzalverij, complottheorieën en dergelijke. Dat ik er zelf niet in geloof (te nuchter, sorry) betekent niet dat ik er geen interesse in heb.
Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?quote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
Iedereen wel een leuke kerst gehad?![]()
Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, prima. Veel gegeten, maar nog meer gedronken. Jij?
Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.quote:Op maandag 28 december 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was weer top feestje, gisteren maar de hele dag met mijn dronken harses in een chewbacca onesie op de bank gelegen nog beroerd te wezen van de avond er voor.
Zoals gewoonlijk weer een legendarisch feestje..
Ik geloof dat ik lavenderr nog een audio clip heb gestuurd van 20 man die Bohemian Rhapsody aan het mee bleren waren!
Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.quote:Op maandag 28 december 2015 22:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Holy fuck... Nee, dan was ik braaf. 23e uit met m'n vriendin, kerstavond eten met ouders en m'n gezin, eerste kerstdag eten met alleen mijn gezin, tweede kerstdag naar andere familie voor nog meer eten en drinken.
Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn feestjes lopen wel vaker uit de hand.
![]()
Mag ook niet meer zo vaak van mijn vrouw..
Iets met puinruimen en zo de volgende dag
Dreumes was bij opa.quote:Op maandag 28 december 2015 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ach... Als we thuis een feestje hebben is mijn vrouw erbij, dus die weet wat er gebeurt.
Kleine op komst? Mooi man. Eerste?quote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dreumes was bij opa.
Prima mijn vrouwtje zwanger en kon niet echt mee doen met de grote lol.
Dus papa ging even ouderwets los..
Iets TE..
Gelukkig de boel al snel weer opgeruimd.
En god dank voor de maandag ochtend schoonmaakdienst in de straat..
voor mij wel, heb nog een reserve peuterquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kleine op komst? Mooi man. Eerste?
Yep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst?
Dat verbaast je toch niet hoop ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Godver, zag ik nou echt een swastika-verheerlijkings topic in de gesloten lijst?
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch niet hoop ik?
Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.
En ja, dat zeg ik in slowchat want transparantie enzo.
Zijn geliefde Hellstorm?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee, in het andere topic wordt nu weer die nazi-propaganda video gepost helaas. Ik ben nog zo stom dat ik er op reageer ook nog.
En ja, dat zeg ik in slowchat want transparantie enzo.
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je wilde toch weten wat de bewijslast is dat de boel hier in de EU en in de VS in een communisme aan het veranderen is? Al het bewijs ervoor zit in die documentaire. Maar ik begrijp dat je wat te teer bent ingesteld om er eens serieus voor te gaan zitten en inhoudelijk op in te gaan?
Noem eens 5 claims die niet op de waarheid zijn berust ? Wel graag binnen de wet houdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.
De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.
Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan heb je niet gelezen wat ik heb gezegd. Ik voer al jaren discussies met mensen die in zowel Blood&Honour als in C18 zitten. Allemaal fervent aanhangers van die docu.
Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.quote:De docu zelf vertelt veel onwaarheden. Met als grootste onzinargument dat de holocaust nooit plaats zou hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk jammer dat het strafbaar is in Nederland want ik heb liever dat mensen openlijk kunnen worden geconfronteerd met hun domheid over de genocide die toen plaatsvond ja.
Heeft niks met "teer" te maken. En als bewijslast is het al helemaal een slappe bende.
Jij bent hier degene die dat ding te pas en te onpas post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
'Geliefde'..... WTF?
Ben je niet helemaal lekker in je schedel ofzo?
Heb je Hellstorm wel gezien dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die dat ding te pas en te onpas post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |