Ik kan wel alvast verklappen dat ze hartstikke aardig is.Geen kapsones of andere fratsen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies.
Al is PSV nog gelijk, ook lekker, en Twente rood en gelijk, ook lekker
En het is ook nog eens een prachtig exemplaar mooie vrouwquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast verklappen dat ze hartstikke aardig is.Geen kapsones of andere fratsen.
Heel mooi gezicht heeft ze. En die stem, daar smelt je van.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een prachtig exemplaar mooie vrouw
Ik snap Scrum welquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel mooi gezicht heeft ze. En die stem, daar smelt je van.
Ik ook. Niet zo'n aanstelliger grietje die denkt dat ze door heel hard te schreeuwen en idiote gebaartjes een diva is maar een vrouw die écht kan zingen en geen maniertjes nodig heeft om een verpletterende indruk te maken. Gewoon omdat ze kwaliteit heeft.quote:
Precies! Héél cliché om te zeggen maar ze is zo lekker normaal gebleven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Niet zo'n aanstelliger grietje die denkt dat ze door heel hard te schreeuwen en idiote gebaartjes een diva is maar een vrouw die écht kan zingen en geen maniertjes nodig heeft om een verpletterende indruk te maken. Gewoon omdat ze kwaliteit heeft.
Wat een rust op BNW he Div? Iedereen is zeker spannende dingen aan het doen. Ik zit heerlijk thuis te cocoonen met Poezepoes terwijl de wind om het huis giert.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies! Héél cliché om te zeggen maar ze is zo lekker normaal gebleven.
Jij zegt het veel mooier!
Er zijn wat streepjes gezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rust op BNW he Div? Iedereen is zeker spannende dingen aan het doen. Ik zit heerlijk thuis te cocoonen met Poezepoes terwijl de wind om het huis giert.
Hoop dat de schutting het houdt want soms zijn het echt harde stoten en ik woon in een hoekhuis.
Ja, als ik thuis kom is ze nog eerder binnen dan ikquote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis kom is ze nog eerder binnen dan ik![]()
Maar 's avonds als ik naar bed ga wil ze naar buiten. Het blijft toch een buitenkat. Ze heeft een mooi hok waar ze 's nachts in kan slapen. Heel luxe. Ligt een warme deken in en er kan geen regen binnenkomen dus comfort voor het Poezebeest.
Maar inmiddels deelt ze hier de lakens uit
Misschien een overbuurvrouw die je stiekem begluurtquote:Op zondag 13 december 2015 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, niemand kent mij hier in Hardenberg, laat staan dat iemand weet dat dat mijn auto is.
Meh, sportschool kijk ik op uitquote:Op zondag 13 december 2015 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien een overbuurvrouw die je stiekem begluurt
Moet je wel een overbuuf hebben ofcourse.
Sinds ik hier lees en post kan ik me echt alles voorstellen waar mensen van houden of juist niet.quote:Op zondag 13 december 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
Kan me gewoonweg niet voorstellen dat er mensen zijn die opgewonden raken van smoezelige autoruitendus moet er een andere verklaring zijn!
Potver. Goed punt.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds ik hier lees en post kan ik me echt alles voorstellen waar mensen van houden of juist niet.
Hahaha, precies!quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Potver. Goed punt.
Als er mensen zijn die kicken op rolluiken.. Of geld geven aan vrouwen. Of graag half opgerookte peuken van vrouwen oproken.. Ja.. euhhh
God, je komt wat tegen hier op FOK
Die reacties er onderquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Ik las dit en moest aan BNW denken. Heel gek.
http://speld.nl/2015/12/1(...)nieuws-van-facebook/
hahaha wat?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Snap het niet. Vind het een vrij serieus artikel voor de Speldquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Geen Niburu?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Facebook als bron? die censureren een hoop.
Nee ik houd het bij Xandernews , Alex jones en naturalnews.Dan lees je pas echte geloofwaardige waarheid
Klopt er zijn er ZAT.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik zal er vast wel een paar vergeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |