Zoals altijd een warme chocomelkquote:
Haha, jij bent gek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals altijd een warme chocomelk
staat thermosfles in de hal
Goed leven bij jou voor de krantenbezorgersquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ze krijgen er ook een koekje bij hoor
ja dat kunnen ze krijgen, als ze accepteren krijgen ze een euro!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed leven bij jou voor de krantenbezorgers
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:16 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen broertje jarig. Nu maar hopen dat die Harley Davidson poster optijd aankomt!
Juah. Hopen dat broertje het wat vind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:20 schreef theguyver het volgende:
[..]vet
en gefeliciteerd alvast.
ik kreeg van mijn mams een gigantische
starwars wand poster van de C en A
4 meter bij 2,5 hoog ongeveer
hangt natuurlijk in mijn hobby kamer
vast wel toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah. Hopen dat broertje het wat vind.
Ja nouja vorig jaar krijg die een hoofdtelefoon van een duur merk. Ongeveer 300 paar keer mee gooien. Hij zette hem te hard. Elke keer dat ouders hem niet konden bereiken riepen ze hij gooide die koptelefoon tegen zn bureau aan en zeikte tegen mij dak een kapotte hoofdtelefoon gegeven had.quote:
nou jah, als hij de poster heel krijgt en hij maakt m stuk zijn probleem toch!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja nouja vorig jaar krijg die een hoofdtelefoon van een duur merk. Ongeveer 300 paar keer mee gooien. Hij zette hem te hard. Elke keer dat ouders hem niet konden bereiken riepen ze hij gooide die koptelefoon tegen zn bureau aan en zeikte tegen mij dak een kapotte hoofdtelefoon gegeven had.
Hij krijgt een stressboob xDquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou jah, als hij de poster heel krijgt en hij maakt m stuk zijn probleem toch!
of geef hem een nokia 3310 of Vtech zie dat maar eens stuk te krijgen
nee juist nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
hey tjacka al lekker in de kerst stemming?
jij welquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
hey tjacka al lekker in de kerst stemming?
Hoi lavjequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack. Daar ben je weer eens
zekersquote:
Niet in de kerststemming lees ik? Het is ook helemaal geen kerstweer. Miezerig, 13 graden. Van dat troosteloze aganebbisj weerquote:
Lief.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
zekers
lekker met gezinnetje knus bij elkaar kerstboompje aan en veel lichtjes etc ..
gaat helemaal goed komen
vraag je om een PS4 en geef je die aan mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lief.
Ik heb een moeder die al een week aan mij kop zeurt wat ik voor verjaardag en kerst wil hebben.
Ik hoef echt helemaal niks. Dat wilt ze niet horen dus ze blijft maar doorzeuren.
#firstworldproblems
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
vraag je om een PS4 en geef je die aan mij
Jij bent een kerstkindje. Een geschenk voor je oudersquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lief.
Ik heb een moeder die al een week aan mij kop zeurt wat ik voor verjaardag en kerst wil hebben.
Ik hoef echt helemaal niks. Dat wilt ze niet horen dus ze blijft maar doorzeuren.
#firstworldproblems
mislukt kerstkindje héquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een kerstkindje. Een geschenk voor je ouders
Ja, als dit het enige is is het zeker een luxe probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef Tjacka het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat het heerlijk voelt dat ik mij om dit soort dringen druk kan maken.
Echt abnormaal die warmte. Eigenlijk had er een ijspegel aan je neus moeten hangen na een helletocht door de sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Net met de kinderwagen en hond naar visboer gelopen maar ik moet zweten als een otter
Was grapje schatje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als dit het enige is is het zeker een luxe probleem.
En ja hoor, kerstkindje want in de kerstnacht geboren.
En niks mislukt. Wie dat zegt geef ik een pak rammel
Mijn oksels maken ook overuren ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Net met de kinderwagen en hond naar visboer gelopen maar ik moet zweten als een otter
Whut?quote:
Wat is dat een zielig forum zeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Het zijn nieuwe smileys wegens het (sub)forum BET.
Wilde je liever de 23e geboren worden? Mijn broertje bleef vast zitten godver die kregen ze dr niet uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mislukt kerstkindje hé
24 decembergod
Ik zag dat topic en dacht meteen: dat is HET subforum voor Fogel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Het maakt mij echt geen zak uit. Ik vier het voor vrienden toch op een andere datum samen met mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wilde je liever de 23e geboren worden? Mijn broertje bleef vast zitten godver die kregen ze dr niet uit.
Hier ook een broertje dat niks wil.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen zak uit. Ik vier het voor vrienden toch op een andere datum samen met mijn beste vriend.
Hoi Fogelquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whut?
Oh, SHO, daar kom ik dus echt nooitquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag dat topic en dacht meteen: dat is HET subforum voor Fogel.
Wat dat Whut? betreft kijk even hier SHO / Gordon: René Froger heeft een drankprobleem
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Fogel
Heb jij tips voor mij?
TRV / In je eentje op reis gaan (tips?)
Je bent niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Fogel
Heb jij tips voor mij?
TRV / In je eentje op reis gaan (tips?)
Wil je nu alleen of aanspraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Maar hoezo niet?
gewoon naar vliegveld gaan, en daar ter plekke een reis verzinnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Maar hoezo niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |