abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158438415
quote:
Gordon: René Froger heeft een drankprobleem

Door: Angela de Jong
21-12-15 - 23:56

Gordon heeft maandagavond in het programma 5 jaar later van Jeroen Pauw keihard uitgehaald naar René Froger. Volgens hem is het drankprobleem van Froger de reden dat hij zeven jaar geleden gestopt is bij de Toppers. ,,Ik heb de meest afschuwelijke dingen meegemaakt, die man heeft zo'n enorm drankprobleem. Alles en iedereen wordt verrot gescholden. Het is angstaanjagend.''

En dat terwijl Gordon (47) zijn ex-mede Topper naar eigen zeggen heel hoog heeft zitten. Twee maanden voor het glitterende trio naar het songfestival ging kwam het tot een enorme uitbarsting en gooide René Froger Gordon uit zijn huis in het Spaanse Marbella. ,,Ik stond middenin de nacht alleen met wat spullen op straat. Helemaal niks had ik op dat moment. Godzijdank kon ik daar onderdak vinden bij een bevriende muzikant. Na die apotheose wilde ik al stoppen maar het werd met de mantel der liefde bedekt.''

Volgens hem hebben Gerard Joling en Jeroen van der Boom er ook last van. ,,Tot op de dag van vandaag. Maar die spelen mooi weer. Maar elke keer als ik ze op televisie zie, dan weet ik precies hoe het is: monsterlijk.'' Dat het nooit eerder naar buiten is gekomen is volgens Gordon niet gek. ,,Ze beschermen elkaar. Ik heb daar schijt aan. I don't care.''

Onhandelbaar
Gordon verweet Jeroen van der Boom ook dat die aan zijn stoelpoten heeft gezaagd. ,,Het is echt een grote kliek bij de Toppers.'' Volgens Gordon heeft Van der Boom net zo lang gemanipuleerd dat hij stopte met de Toppers. ,,Ik heb er lang over nagedacht, want het gaat immers om een bak geld.'' Joling en Van der Boom zijn, aldus Gordon, wel bereid geweest hun kiezen over Froger op elkaar te houden voor een gage van 600.000 euro. ,,Ik kon het echt niet meer.'' Dat de anderen na alle toestanden rond René bleven, is volgens Gordon vooral uit financieel oogpunt. ,,René en de anderen zullen zeggen dat ik uit mijn nek lul en stellen dat juist ik onhandelbaar was. Het tegendeel is waar. Wat ik zeg is de waarheid die eens gezegd moest komen.''

Gordon zegt geen contact meer te hebben met Froger. Ook met Van der Boom zou hij geen goed contact hebben. ,,Jeroen wil absoluut niet dat er nog oude Toppers-beelden worden uitgezonden waarin ik te zien ben. Hoe zielig.'' De zanger-presentator bekende ook nog dat er vijf jaar geleden een vrouw zwanger was van hem, maar dat ze uiteindelijk samen hadden besloten om het kindje toch niet te laten komen.

Jongetje
De presentator en ondernemer is met alle BN'ers wel redelijk klaar, zo vertelt hij Pauw. ,,Voor mij voegt het niets toe. Ik ben meer van de gewone mensen met prachtige verhalen. Daar gaat mijn hart van open en komt het jongetje uit Amsterdam helemaal terug."

René Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom hebben nog niet gereageerd op de aantijgingen. Begrijpelijk, aldus Gordon. ,,Dat zou ik misschien ook niet doen."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-drankprobleem.dhtml
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158438435
Topic bestond al, mod heeft het gemerged met het algemene gordon topic
SHO / [Gordon] openbaringen, valse nichterigheid en geloofwaardigheid #4

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 14:17:56 ]
pi_158438452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:17 schreef CarltonBanks het volgende:
Zie FB :)
pi_158438453
quote:
Mocht een nieuwe voor geopend worden. Zie Feedback.
U MAD?
pi_158438477

'ik ontken alles'
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 december 2015 @ 14:25:36 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158438593

Hij heeft ook wel een drankhoofd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158438605

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 22-12-2015 14:54:14 (Reageer dan niet) ]
Moeten zij weten
pi_158438682
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]

Natas heeft dat ook wel:

pi_158438699

Let eens op die hoofden. Dat is toch puur de visualisatie van alcoholmisbruik.
U MAD?
pi_158438930
René Froger reageert op uitspraken Gordon

Froger reageert vandaag via zijn zakelijk partner Benno de Leeuw: "Waar gewerkt wordt onder grote druk ontstaan als vanzelfsprekend conflicten. Maar het is per persoon verschillend hoe daar vervolgens mee om wordt gegaan."

http://www.telegraaf.nl/p(...)ert_op_Gordon__.html

Natuurlijk, het is vanzelfsprekend dat je je collega's de huid vol scheldt met je bezopen kop of in nuchtere toestand omdat je dan al helemaal niet te pruimen bent met een kater.
Duidelijk dat Froger nog in de ontkenningsfase zit.
pi_158439006
Laat die man toch in zijn eigen huis in de serre onder de zon een drankje drinken, leave Froggy alone ;(
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:53:14 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_158439082
quote:
Dat is teruggedraaid zoals je in het FB topic kunt lezen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_158439385
Een eigen huis, een plek onder de zon
en altijd iemand in de buurt die met me zuipen kon
Toch wou ik dat ik net iets vaker
iets vaker simpelweg bezopen was *O*
pi_158439582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Een eigen huis, een plek onder de zon
en altijd iemand in de buurt die met me zuipen kon
Toch wou ik dat ik net iets vaker
iets vaker simpelweg bezopen was *O*
:')
U MAD?
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:02:04 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158444605
Froggy is nogal groggy
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:32:29 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158445536
Opgegroeid achter de bar.... hij zal niet het eerste kroegkind met een drankprobleem zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158445957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef Leandra het volgende:
Opgegroeid achter de bar.... hij zal niet het eerste kroegkind met een drankprobleem zijn.
Of je ziet de ellende ervan. Echt wat een kul.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:06:13 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446427
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]

Zeg maar gerust een ontzettende, afgeleefde plofkop. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:09:25 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat die man toch in zijn eigen huis in de serre onder de zon een drankje drinken, leave Froggy alone ;(
Ik had liever dat Froggy en dat zogenaamd maatschappelijk betrokken geld-van-een-ander weggevende zeikwijf van hem óns eens alone lieten. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:11:40 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158446609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Of je ziet de ellende ervan. Echt wat een kul.
Dat sluit ik ook nergens uit, maar Froger staat er niet om bekend dat hij van de blauwe knoop is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:27:40 #21
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_158447167
....en Gordon gebruikt al jaren harddrugs,...wat een wijf, om zoiets te openbaren.
Beetje laffe manier van iemand afzeiken. En wat wil ie bereiken?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_158447238
Met zo'n vrouw leven zou ik ook alleennkunnen in constante staat van ladderzat. maargoed Corrie die mensen dingen gaat verwijten, beetje de lamme verwijt de blinde.
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:35:24 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158447414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef danos het volgende:
Met zo'n vrouw leven zou ik ook alleennkunnen in constante staat van ladderzat. maargoed Corrie die mensen dingen gaat verwijten, beetje de lamme verwijt de blinde.
Als het gewoon onnodig moddergooien was, zou je misschien gelijk hebben. Hier gebruikte Gordon het verhaal om aan te geven waarom hij gestopt is met de Toppers, waardoor hij 6 ton per jaar liet lopen. Ik had écht het idee dat hij wel klaar was met het neppe media-wereldje.

Niettemin is-ie zelf zeker geen heilige! :N
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:36:55 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158447448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef joers1 het volgende:
....en Gordon gebruikt al jaren harddrugs,...wat een wijf, om zoiets te openbaren.
Beetje laffe manier van iemand afzeiken. En wat wil ie bereiken?
Ik snap je post niet helemaal, maar Gordon maakte toch geen geheim van zijn eigen drugsgebruik? :?
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:39:00 #25
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_158447519
...mensen die zich serieus druk maken om Gordon, Rene Froger, Joling...of wie dan ook en hun uitspraken ;)

Mijn post was meer cynisch...onbegrip dat er uberhaupt mensen die nog serieus op zulke BN'ers reageren...
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')