Als het over de noordpool gaat, is Graham er vast ook geweest.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:03 schreef Morendo het volgende:
Vluchtelingenkampen in Jordanië en Turkije; Graham is er geweest.
Best merkwaardig dat ze niet eerst de negen kleintjes hebben laten debatteren en dan de grote vier. Of een verdeling als 7-6.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het debat trouwens verrassend lang duren. Ze zijn al ruim anderhalf uur bezig. Deze vier mannen krijgen zo best veel tijd. Gaat wel richting de 25 minuten per persoon gemiddeld.
Dat moeten de 8 grote jongens en het grote meisje nog maar zien te halen.
Ik vind het vooral merkwaardig dat CNN van zelf gestelde criteria afwijkt en dat Paul aan het grote debat mocht meedoen. Ik vind dat gewoon niet kloppen.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Best merkwaardig dat ze niet eerst de negen kleintjes hebben laten debatteren en dan de grote vier. Of een verdeling als 7-6.
oke, dat lag niet aan mij dat ik dacht, ehm, klopt dat welquote:Op woensdag 16 december 2015 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
CNN suggereert dat Ted Cruz de polls in Iowa aanvoert, wat natuurlijk maar een halve waarheid is, gezien de forse opleving van Trump in zowel de nationale als state polls.
Cruz lag voor in Iowa, maar de afgelopen dagen zijn er een paar peilingen verschenen waarin Trump de leiding weer overneemt.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, dat lag niet aan mij dat ik dacht, ehm, klopt dat wel
voor volk en vaderlandquote:Op woensdag 16 december 2015 02:45 schreef Morendo het volgende:
Eerst het volkslied. Are you f-ing kidding me?
Prachtig.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:45 schreef Morendo het volgende:
Elke keer weer.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:45 schreef Morendo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |