Haha. Serieus?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
Weer nauwelijks applaus voor Santorum, die opnieuw laat merken dat hij het verschil tussen sjiieten en soennieten snapt.
Hij begint er steeds over en doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Ik zeg niet dat het wérkelijk zo is, ik zeg dat hij die indruk probeert te wekken.quote:
Al deze kandidaten proberen de indruk te wekken dat ze weten waar ze het over hebben wanneer het aankomt op het Midden-Oosten. Niet dus. Eendimensionaal geleuter.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hij begint er steeds over en doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Ik zeg niet dat het wérkelijk zo is, ik zeg dat hij die indruk probeert te wekken.
Santorum overtuigt gewoon totaal niet. Ongeacht of het verstandig is wat -ie uitkraamt. Het komt aarzelend en warrig over. Er staat geen vastberaden leider. Huckabee en Pataki hebben veel meer die president-uitstraling.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:37 schreef Intellectueel het volgende:
Een no-fly zone installeren is een NFZ afdwingen Santorum. Wel degelijk oorlog met de Russen.
Ook gewoon niet Santorum's straatje. Graham kan hier veel makkelijk over mee praten bijvoorbeeld. Ik vind Huckabee ook niet erg sterk overkomen, maar dat komt wellicht omdat ik redelijk ingelezen ben in het onderwerp.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
Santorum overtuigt gewoon totaal niet. Ongeacht of het verstandig is wat -ie uitkraamt. Het komt aarzelend en warrig over. Er staat geen vastberaden leider. Huckabee en Pataki hebben veel meer die president-uitstraling.
Voor mijn gevoel is Graham met z'n eentonige geneuzel net zo lang aan het woord geweest als de andere drie kandidaten samen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:43 schreef Morendo het volgende:
Graham is vaak in Irak & Afghanistan geweest en aldus een autoriteit geworden.
Je bedoelt Pataki, denk ikquote:Op woensdag 16 december 2015 01:51 schreef Intellectueel het volgende:
Kasich claimt dat Israel geen gevangenruil doet met terroristen.
Pataki.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:51 schreef Intellectueel het volgende:
Kasich claimt dat Israel geen gevangenruil doet met terroristen.
Als het niet zo'n nare, homofobe, christen-extremist was, zou ik hem echt geschikt en sympathiek kunnen vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:55 schreef Morendo het volgende:
Hoe Huckabee spreekt, met veel pathos, dat kun je toch gewoon leren als politicus?
Hij komt op mij zeer prettig over altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |