Een grondoorlog zul je bedoelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
Graham plaatst voor de twee keer een aanval op de "isolationists" in de partij, waarbij hij doelt op Paul en Cruz. Hij oogst redelijk wat applaus met zijn visie, die kort gezegd neerkomt op een grondige oorlog voeren.
Ik moest even een double take doen toen ik dat lasquote:Op woensdag 16 december 2015 01:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dit moet wel het meest achterlijke uitspraak zijn die ik tijden heb gehoord. Jihadisme is een Islamitisch concept. Zeggen dat elke jihadist een moslim is, is zoiets als claimen dat elke katholiek een christen is.
Helaas niet. Hoorde het gisternacht ook al een CNN anchor zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest even een double take doen toen ik dat lasIk hoop toch dat Elf hem verkeerd heeft geciteerd.
Wat is de aankomende line-up eigenlijk? Heb je een tijdsschema?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Huckabee - wat je ook van hem vindt - is druk bezig om dit debat te winnen.
Trump - Carson - Cruz - Rubio - Christie - Bush - Fiorina - Kasich - Paulquote:Op woensdag 16 december 2015 01:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de aankomende line-up eigenlijk? Heb je een tijdsschema?
Geen Fiorina?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump - Carson - Cruz - Rubio - Christie - Bush
Line up hier: CNN-debat met 9 Republikeinen op podiumquote:Op woensdag 16 december 2015 01:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de aankomende line-up eigenlijk? Heb je een tijdsschema?
Thx. Maar nog een uur van dit geneuzel?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Line up hier: CNN-debat met 9 Republikeinen op podium
Als ik goed kan rekenen, begint het hoofddebat om 02:30 uur.
Nee. Nog een kort blokje, denk ik. Ik schat dat ze uiterlijk om 1:45 uur klaar zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Thx. Maar nog een uur van dit geneuzel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |