Nee, hij heeft een week bij Jeroen Pauw gezeten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:54 schreef vencodark het volgende:
Peter R bij RTL late night. Is hij weer terug van vakantie?
ja want er was laatst een meisje loosquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:54 schreef vencodark het volgende:
Peter R bij RTL late night. Is hij weer terug van vakantie?
Ik ook, bij Action.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht. I'm fancy
Dan mag ik wel oppassen met gourmetten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1 vuurtje en VLOF! je bent weg.
Bij de Primark hebben ze ook leukequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
* Stickertje gaat morgen naar Action voor een kersttrui
Ze hadden bij ons alleen nog maar rode. Zit wel heul lekker. Euro of 8.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik ook!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Wat heb je eraanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hadden bij ons alleen nog maar rode. Zit wel heul lekker. Euro of 8.
vind ik ook altijd mehquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan Nicolette is toch weinig aan?
Ik heb er eentje met glitterkat met een gewei. Omdat het kanquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht. I'm fancy
Anouk was Anoukquote:
Nooooo... waar gekocht? Die moet ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met glitterkat met een gewei. Omdat het kan
Ik wil eigenlijk een gewei voor op mijn hoofdquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nooooo... waar gekocht? Die moet ik ook![]()
Katten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje meh.quote:
geilquote:
Als je niet naar het baardje kijkt, gewoon do-able.quote:
H&Mquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nooooo... waar gekocht? Die moet ik ook![]()
omg die klinkt echt cool! Waar gekocht?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
gebreide truienquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:01 schreef iBenny het volgende:
Kersttruien... Ik krijg er al jeuk van als ik eraan denk
http://tablet.hm.com/nl/product/36424?article=36424-Aquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg die klinkt echt cool! Waar gekocht?
Ik heb een donkerblauwe met eland met een kerstmuts opquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die rode met eland.![]()
Wilde de blauwe want dat staat mij beter maar die was dus hopeloos op.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe met eland met een kerstmuts op
Die wilde ik dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe met eland met een kerstmuts op
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
Oh verrek Melissa heeft geen harde krul meer.
dank je! Ga 'm ook kopen denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
http://tablet.hm.com/nl/product/36424?article=36424-A
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
deze?
http://www.pawsome.nl/wp-content/uploads/2015/11/hmcat1.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Deze voor dit jaar #kersttruide elf heeft met vuurwerk gestunt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Neequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de elf heeft met vuurwerk gestunt ?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Trui verpest.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Deze voor dit jaar #kersttruiNoh, die is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Not over you - Gavin DeGrawquote:
Ditquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
Waarom laat Sanne hem dat nummer dan niet zingen?
Annie en Sanniequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Anouk en Sanne zijn twee dikke maatjes van elkaar denk ik
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die maakt een selfieals je op het zwarte vlakje drukt hoor je een fotocamera geluid en lichtjes
en dat heeft jennie niet..?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft ook gelijk. Hij heeft één uitdrukking en idd ander liedje zou leuk zijn.
Ik heb er niets van gehoord, ik was namelijk zelf aan het meezingen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wow.
Eigenlijk past dat helemaal niet bij 'm.
Echt doodgedraaid.quote:
Of Annabelle, het wordt niets zonder jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef Cee het volgende:
Volgende week zingt Brace Dominique, mark my words. Doooominique ik ga kapot als ik je met die andere gasten zie.
Hij moet Boyz II Men doen. Lees je mee Brace?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef mootie het volgende:
Kan Brace alleen maar Nederlandse nummers zingen?
Beetje mainstreamquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van Mainstreet beter
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van Mainstreet beter
Nee hij staat te zingenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet Boyz II Men doen. Lees je mee Brace?
The end of the roadquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet Boyz II Men doen. Lees je mee Brace?
Hard to say goodbye to yesterdayquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
The end of the roadZulks een jeugdsentiment
Die is op goed niveau..quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en hoe is het met de chocomel?
Ik kan hem ook heel moeilijk los zien van dat hele gebeuren. Al ben ik dan wel weer voor tweede kansen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Cee het volgende:
In de verte klinkt een stem.
Die'k herken van onze ruzies.
Het klinkt uit de kofferbak.
Oke vrolijke Harryquote:
Ja ik ook. En niet als gimmick zoals bij die Marjet, maar recht uit het hart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Stickertje het volgende:
vind wel leuk dat brace in het nederlands zingt, moeten er meer doen
quote:
Dit achter elkaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh nee, mensen, hij raakt me echt![]()
Danielquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Cee het volgende:
Wie was het beste tot nu toe? Ja sorry, ik heb echt het meeste gemist en wil even op de hoogte worden gebracht. Wie gaat er uit?
Zij is toch wel knapper.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Maar serieus... Ze delen hetzelfde hoofd ofzo?
ik denk daniel & maanquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Daniel of melissa of Ivar gaat eruit
*ril.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Cee het volgende:
Jeeeetje wat een laklaag professioneel-spreken zit er ineens over Romy heen.
Haar krullen vond ik ook leuker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, ze moet niet meer kwijt, anders wordt ze size Wendy
Ik vind haar stem ge-wel-dig, maar ik kan haar niet sympathiek vinden.quote:
ja, op rtl 5quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
WTF, nog een seizoen? IDols kwam ook alweer terug toch?
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Niet als je mijn familieleden en collega's kent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.
Maan is haske populair als je het mij vraagt.quote:
Ik denk dat jamai z'n bril niet draagt wanneer hij voor de spiegel staat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai knapt bijna uit zijn pak. Dat heb ik met mijn kersttrui
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je alleen aan mee doen als je 28 of jonger bent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maan is haske populair als je het mij vraagt.
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjacht
Niveauttje Mentalisten? Niveatje BN'ers in een bananen pak? Of toch liever Popstars / Idols?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.
Ja dat, maar dan niet vol BN'ers. Gewoon echte (gecaste) mensen, die ik op straat ook zou willen uitlachen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niveauttje Mentalisten? Niveatje BN'ers in een bananen pak? Of toch liever Popstars / Idols?
Je kan toch ook mensen die je goed vind in je vrienden kring opgeven voor the voice tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:24 schreef MissJ het volgende:
Die "danger zone" en "safe zone" ook he![]()
Hij wilde zelf, schijnt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Melissa klinkt echt matig.
Godsamme wat hebben ze Daniel weer zitten saboteren, arme jongen.
farty mcflyquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Mogen allemaal gaan behalve Neda. Dus die zal het wel worden
Nou weet ik op wie Daniel lijkt! Marty McFly!
Goffertwitter:borsato twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 22:20:25Hebben jullie het optreden van Brace uit Team Ali net gezien? Hij zong Margherita en wat ben ik trots! Sms BRACE naar 3131! @AliBouali reageer retweet
Nee net toen de eerste namen opgenoemd werden. Maar mijn post was traag.quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee net toen de eerste namen opgenoemd werden. Maar mijn post was traag.
Dan kan er nooit meer iets gezongen worden live.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Je moet geautotunede nummers ook nooit live gaan zingen, Daniel, idioot.
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topicquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vind de meesten vanavond erg goed. Alleen die gast die justin bieber deed moet er uit. Doe rock gast deed 't erg lekker!! de band was ook erg top!
Anouk doet 't ook goed in de show vanavond.
Wel leuke uitzending. Ook wel een paar mindere, maar genoeg goeds en goed gevarieerd ook.
Misschien is het Wendy.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topic
Iemand moet het doen soms hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topic
Ze steken haar zo af vanaf een grote vuurpijlquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
Hoe kan een carrière nu letterlijk als een komeet gaan?
Nee, ik had hier ook liever Ben Saunders gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zij heeft niet eens The Voice gewonnen en dan magzij een optreden.
sluikreclamequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zij heeft niet eens The Voice gewonnen en dan magzij een optreden.
Je hebt het er maar zwaar mee hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Je moet geautotunede nummers ook nooit live gaan zingen, Daniel, idioot.
musical moet gepromoot worden hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MissJ het volgende:
Prachtig nummer hoor, maar het was origineler geweest als ze haar een ander nummer hadden laten zingen.
Zit die niet in de nor dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik had hier ook liever Ben Saunders gezien.
Het gaat me erg aan het hart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee he![]()
Het was echt lachwekkend slecht net als de vorige keerIk schiet steeds in de lach als dat fragment voorbij komt
![]()
Sorry Cee
Een gescheurde broek lijkt mij aannemelijker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Brace nou een korte broek met kniekousen aan??![]()
Awww. Zo'n prachtig nummer is dat hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig geen Run To You, want dan zit ik te janken
Nee,zo een met scheuren op de kniequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Brace nou een korte broek met kniekousen aan??![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Awww. Zo'n prachtig nummer is dat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |