Dan kan er nooit meer iets gezongen worden live.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Je moet geautotunede nummers ook nooit live gaan zingen, Daniel, idioot.
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topicquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vind de meesten vanavond erg goed. Alleen die gast die justin bieber deed moet er uit. Doe rock gast deed 't erg lekker!! de band was ook erg top!
Anouk doet 't ook goed in de show vanavond.
Wel leuke uitzending. Ook wel een paar mindere, maar genoeg goeds en goed gevarieerd ook.
Misschien is het Wendy.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topic
Iemand moet het doen soms hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
wat ben je positief.. dat zie je niet vaak in dit topic
Ze steken haar zo af vanaf een grote vuurpijlquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
Hoe kan een carrière nu letterlijk als een komeet gaan?
Nee, ik had hier ook liever Ben Saunders gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zij heeft niet eens The Voice gewonnen en dan magzij een optreden.
sluikreclamequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zij heeft niet eens The Voice gewonnen en dan magzij een optreden.
Je hebt het er maar zwaar mee hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Je moet geautotunede nummers ook nooit live gaan zingen, Daniel, idioot.
musical moet gepromoot worden hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:37 schreef MissJ het volgende:
Prachtig nummer hoor, maar het was origineler geweest als ze haar een ander nummer hadden laten zingen.
Zit die niet in de nor dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik had hier ook liever Ben Saunders gezien.
Het gaat me erg aan het hart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee he![]()
Het was echt lachwekkend slecht net als de vorige keerIk schiet steeds in de lach als dat fragment voorbij komt
![]()
Sorry Cee
Een gescheurde broek lijkt mij aannemelijker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Brace nou een korte broek met kniekousen aan??![]()
Awww. Zo'n prachtig nummer is dat hequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig geen Run To You, want dan zit ik te janken
Nee,zo een met scheuren op de kniequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Brace nou een korte broek met kniekousen aan??![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Awww. Zo'n prachtig nummer is dat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |