Haar krullen vond ik ook leuker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, ze moet niet meer kwijt, anders wordt ze size Wendy
Ik vind haar stem ge-wel-dig, maar ik kan haar niet sympathiek vinden.quote:
ja, op rtl 5quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
WTF, nog een seizoen? IDols kwam ook alweer terug toch?
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Niet als je mijn familieleden en collega's kent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.
Maan is haske populair als je het mij vraagt.quote:
Ik denk dat jamai z'n bril niet draagt wanneer hij voor de spiegel staat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai knapt bijna uit zijn pak. Dat heb ik met mijn kersttrui
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.
Ja maar daar mag je alleen aan mee doen als je 28 of jonger bent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maan is haske populair als je het mij vraagt.
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjacht
Niveauttje Mentalisten? Niveatje BN'ers in een bananen pak? Of toch liever Popstars / Idols?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |