Sarcasme pi vergeten.quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grappige is dat jij na veel posts over training bij mij in de DM duikt om nog wat nadere informatie te krijgen. Wat voor plaatje hoort daarbij?
Dus hij stelt dat tabel 3.2 uit Allen & Coggan (2nd) niet klopt?quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb mijn trainer gevraagd om zijn reactie op dat artikel. Hij zegt "Is leuk om je vorm tegen je bestaande plafond te pushen maar je verhoogt het plafond niet."
Voorop gesteld ik stel helemaal niksquote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus hij stelt dat tabel 3.2 uit Allen & Coggan (2nd) niet klopt?
Jazeker, als een godquote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Uhm, Yankee. Kan het zijn dat ik jou zag hardlopen?
Nee. No-P heeft er voor geleerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat no-p de overtreffende trap van patroon is.
Laten we de sfeer leuk houden. Dat heb ik ook gedaan met de persoonlijke aanvallen naar jouw adres toen je hier een tijdje niet actief was.quote:
je mot niks.quote:Op zondag 13 december 2015 19:48 schreef muzas het volgende:
Maar moet ik nou wél of niet in D1 rijden
Carboloading jonge.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Tommeke het volgende:
En niet teveel drinken! Jij en patroon beginnen een beetje de huisalcoholisten van dit topic te worden
Ik kan er alleen niet mee omgaan..quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Tommeke het volgende:
En niet teveel drinken! Jij en patroon beginnen een beetje de huisalcoholisten van dit topic te worden
Ja, want jij gaat lange tochten doen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:48 schreef muzas het volgende:
Maar moet ik nou wél of niet in D1 rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |