Sarcasme pi vergeten.quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grappige is dat jij na veel posts over training bij mij in de DM duikt om nog wat nadere informatie te krijgen. Wat voor plaatje hoort daarbij?
Dus hij stelt dat tabel 3.2 uit Allen & Coggan (2nd) niet klopt?quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb mijn trainer gevraagd om zijn reactie op dat artikel. Hij zegt "Is leuk om je vorm tegen je bestaande plafond te pushen maar je verhoogt het plafond niet."
Voorop gesteld ik stel helemaal niksquote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dus hij stelt dat tabel 3.2 uit Allen & Coggan (2nd) niet klopt?
Jazeker, als een godquote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Uhm, Yankee. Kan het zijn dat ik jou zag hardlopen?
Nee. No-P heeft er voor geleerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat no-p de overtreffende trap van patroon is.
Laten we de sfeer leuk houden. Dat heb ik ook gedaan met de persoonlijke aanvallen naar jouw adres toen je hier een tijdje niet actief was.quote:
je mot niks.quote:Op zondag 13 december 2015 19:48 schreef muzas het volgende:
Maar moet ik nou wél of niet in D1 rijden
Carboloading jonge.quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Tommeke het volgende:
En niet teveel drinken! Jij en patroon beginnen een beetje de huisalcoholisten van dit topic te worden
Ik kan er alleen niet mee omgaan..quote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef Tommeke het volgende:
En niet teveel drinken! Jij en patroon beginnen een beetje de huisalcoholisten van dit topic te worden
Ja, want jij gaat lange tochten doen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:48 schreef muzas het volgende:
Maar moet ik nou wél of niet in D1 rijden
Uhuh, ik zag zoveel koopjes. Maar kon toch de verleiding weerstaan omdat ik niet iets nodig heb. Bhelave handschoenen dan, die heb ik wel gekochtquote:Op zondag 13 december 2015 20:23 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou verder eigenlijk niet weten wat ik nodig zou hebben of zou willen hebben.
Wel een fijn gevoel eigenlijk, tevreden zijn met wat ik heb
Voor op je China's?quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Uhuh, ik zag zoveel koopjes. Maar kon toch de verleiding weerstaan omdat ik niet iets nodig heb. Bhelave handschoenen dan, die heb ik wel gekocht
Was wel heel erg in de verleiding om een COSMIC stickersetje mee te pakken, maar toch maar laten liggen
Hard rijden doe ik niet, alleen ver.quote:Op zondag 13 december 2015 09:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk; Ik zou graag ook zo hard en zo ver kunnen rijden. Wat dat betreft vind ik het wel knap.
http://www.kerstaanbieding.nl/quote:Op zondag 13 december 2015 20:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor op je China's?
Waar vind ik die kerstaanbiedingen?
Hopmans, CC53-11 en Mantel hebben vaak wel de mooiste aanbiedingen. Sommigen staan niet eens op de site, dus ik ga altijd wel ff kijken, maar net dit jaar ben ik niet in het land rondom kerst, dus ik weet niet of ik wel een gaatje vind om er langs te gaan...quote:Op zondag 13 december 2015 20:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar vind ik die kerstaanbiedingen?
Ja hoor, das toch nog steeds decemberquote:Op maandag 14 december 2015 09:15 schreef Patroon het volgende:
Gaan oudjaarsdag naar Arnhem. Is die kerstmarkt er dan ook nog?
volgens mij wel jaquote:Op maandag 14 december 2015 09:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die werkt met luchtweerstand ofzo toch?
Idd koopje
Trapondersteuning uitzetten.quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net mijn vermogen gemeten en de waarde was negatief. Wat nu?
Hoef je dat niet op te geven in box 3.quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon dat belastingvoordeel pakken. En anders een dosje EPO vragen voor Kerst.quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb door jouw post net weer een half uur van de baas z'n dure tijd zitten verkwisten op die site van I bikequote:
Toch lijkt mij een powermeter die op je wiel, pedaal of trapas zit nauwkeuriger. Maar ik heb me niet echt ingelezen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb door jouw post net weer een half uur van de baas z'n dure tijd zitten verkwisten op die site van I bike![]()
Ziet er allemaal wel interessant uit, en de nauwkeurigheid lijkt (behalve dus op slecht wegdek) heel redelijk te kloppen met de bekende merken powermeters ?
Ik zou dan wel voor die powerpod gaan, en m koppelen aan mn garmin.
Toch maar eens verder in verdiepen, leuk kerstkadootje!
Wat ik een beetje vreemd vind is dat zij zeggen: meet beide benen, maar ze meten helemaal niet de krachtoutput maar berekenen die adhv snelheid, wind, acceleratie en hoogtemeters.quote:Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch lijkt mij een powermeter die op je wiel, pedaal of trapas zit nauwkeuriger. Maar ik heb me niet echt ingelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |