SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder !!!Ik zwaai naar dieren.
Goed he !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Je eigen SC volspammen om een nieuwe te openen
Dit is dan ook gewoon een kwaliteits-SC.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat een nieuwe SC mag bestaan, maar blijkbaar zijn ze allang blij dat er in ONZ wat meer wordt gepost
Idd had ik ook niet verwacht wel gaaf !!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat een nieuwe SC mag bestaan, maar blijkbaar zijn ze allang blij dat er in ONZ wat meer wordt gepost
Proost !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zit rosé te drinken, maar ik probeer het wel langzaam te doen!
Beste Mono,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon een kwaliteits-SC.
Een andere SC dan de Geerd-SCquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef HPLC het volgende:
Zuipt je vriendin mee ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Monopoly het volgende:
10 halve liters Pitt in huis. Zo even macaroni maken en daarna zwaar naar de kutkloterij.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een andere SC dan de Geerd-SC___!!!
Die zit met een onverwachts verslag wat maandag moet worden ingeleverd op school. Die tettert een halve fles wijn leeg terwijl ze een nacht gaat doorhalen om alles af te krijgenquote:
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bentquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een andere SC dan de Geerd-SC___!!!
Zoals jijquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bent
Een andere SC dan de Geerd-SCquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet in meerdere SC's tegelijk posten om zo je postaantal op te krikken en doen alsof je populair bent
Nog nooit gedaan eigenlijk nacht doorhalen 48 uur zonder slaap danquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een onverwachts verslag wat maandag moet worden ingeleverd op school. Die tettert een halve fles wijn leeg terwijl ze een nacht gaat doorhalen om alles af te krijgen
Dikke tetten, was het maar waarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik stel me ook gewoon voor dat Roos hele dikke tetten heeft.
Voorstander om Roos en Geerd op date te laten gaan op onze kosten, aangezien ze beiden geluk en warme gevoelens brengen in deze SC
Maakt niet uit, voor mijn gevoel heb je alsnog een dikke D cup.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dikke tetten, was het maar waarBen dik op de verkeerde plaatsen zeg maar.
Heb je wel puntige knieën?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wtf !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Simterklaas het volgende:
Deze gast stond vorig jaar bij Amsterdam CS
[ afbeelding ]
Dikke billen vind ik niet zo erg, hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voor mijn gevoel heb je alsnog een dikke D cup.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dikke billen vind ik niet zo erg, hoor.
Ik moest denken aan Spangas:quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Simterklaas het volgende:
[ afbeelding ]
Emanquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Spangas:
[ afbeelding ]
Wat een lul.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Simterklaas het volgende:
[ afbeelding ]
Zij komt me zo bekend voor, maar waarvan?quote:
The Walking Deadquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Zij komt me zo bekend voor, maar waarvan?
Ohjaaa! Sodeju op die foto ziet ze er geiler uit dan in de seriequote:
Dattie terug gaat naar zn eigen land!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
Jongens, die gutmensch van een deadprez vindt dit maar een zielige SC
Laat hem maar lekker wegblijven danquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
Deadprez de vluchtelingen knuffelaar hoe kun je die nou serieus nemenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
Is dat dan Istanbul of Marokko?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dattie terug gaat naar zn eigen land!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoorde dat ook Guus_Geluk7 dit een kuttopic noemde
Je hebt gelijk, te weinig koffie gehadquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Deadprez de vluchtelingen knuffelaar hoe kun je die nou serieus nemen
Guus gelukquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoorde dat ook Guus_Geluk7 dit een kuttopic noemde
Doe eens rustig, pimelquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Marokko ligt in Istanbul, sukkel
Kusje d'r op, KneusNicolaas?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tenzij je Guusje gaat uithangen en fekking zielig zijn
450quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus man in hoeveel SC's zit jij
Dat is toch ook precies de reden waarom jij hier naartoe bent gekomenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
wow, ik keek net even in de KLB SC en zag dat HPLC hier alleen naartoe is gekomen om te stoken.
Helemaal niet, je liegtquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
wow, ik keek net even in de KLB SC en zag dat HPLC hier alleen naartoe is gekomen om te stoken.
weet niet waar je het over hebt Guusquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies de reden waarom jij hier naartoe bent gekomen
Ik bedoelde dat de kachel hier aan moest, vetklepquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zulke mensen hoeven wij hier niet
jaja, zeg dat maar tegen rechter Geerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de kachel hier aan moest, vetklep
Zeg het liever tegen de linkerquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja, zeg dat maar tegen rechter Geerd
En deze blijft wel gewoon open.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat mijn Fylax SC destijds is gesloten.
Ja. ik wil je niet op ideeën brengen maar als ik jou was zou ik het even in fb meldenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En deze blijft wel gewoon open.
Gvd, 20:45, Nijmegen CSquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je bizar slechte gevoel voor humor dan maar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik de hele fles zelf leeg zuip![]()
![]()
Ja om hun eigen zielige SC goed te pratenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
Precies, dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja om hun eigen zielige SC goed te praten_!
kneusje paus is madquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja om hun eigen zielige SC goed te praten_!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:35 schreef renwan het volgende:
Ben blij al dit weekend voorbij is dan heb ik weer even vrij. Kan ik hier wat meer posten
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Heb komende week meerdere dingen geplanned met vrienden, maar niks kan me op het moment bekoren.
Heb ook totaal geen behoefte om te gamen of iets dergelijks en ben tegelijk jaloers op mensen die wel plezier hebben. Heb dit gevoel wel vaker en ervaar het ook als een rot gevoel. Ik word er haast chagrijnig van.
Ik wil gewoon genieten van het leven in plaats van steeds te bedenken wat voor saai leven ik heb. De dingen waar ik vroeger plezier uit haalde, interesseren mij niet zo meer.
Slaapdienst, morgen en overmorgen nachtdienst. Maar ik slaap altijd ruk bij slaapdiensten dus dan lig ik morgen nog zo'n beetje de hele dag te maffenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
Huh waarom ben je nu niet vrij?
Nah, Geerd houdt niet zo van al die vluchtelingen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan Willoow hier asiel krijgen? Zijn wij ook weer van d'r af namelijk.
Je kan ook nu pils en dan later slapen?quote:
He Pausje waarom negeer je me?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kan ook nu pils en dan later slapen?
Ben nu nog aan het werk, om half 1 ben ik pas klaar. Dan pils, dan slapenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kan ook nu pils en dan later slapen?
Ze wordt pas vluchteling zodra ze zelf ervaart hoe kut deze SC is en gaat proberen weg te komenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nah, Geerd houdt niet zo van al die vluchtelingen.
Ik iets eerder 23.15 dan pils !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben nu nog aan het werk, om half 1 ben ik pas klaar. Dan pils, dan slapen
En ook maar 1 biertje want ik ben pas om half 8 morgenochtend echt klaar
quote:
Iemand laat hier steeds de deur open inderdaad. Erg vervelend. Iedereen loopt zomaar in en uit. KEN TOCH NIET!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze wordt pas vluchteling zodra ze zelf ervaart hoe kut deze SC is en gaat proberen weg te komen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Iemand laat hier steeds de deur open inderdaad. Erg vervelend. Iedereen loopt zomaar in en uit. KEN TOCH NIET!
Is goed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:05 schreef Monopoly het volgende:
Beter posten we gewoon wat tetten.
[ afbeelding ]
Zijn dat de tetten van je toekomstige ex?quote:
Mijne zijn mooierquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zijn dat de tetten van je toekomstige ex?
For now.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Don't tell me what to do! I'M A STRONG INDEPENDENT WOMAN!
De hoek van waaruit deze prachtplaat is geschoten, is dan ook wat ongelukkig.quote:
Als ik het even fototechnisch bekijk, zouden de betreffende borstjes in deze hoek juist groter uit moeten vallen. In werkelijkheid zullen ze dus nog kleiner zijn dan de foto al suggereert.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De hoek van waaruit deze prachtplaat is geschoten, is dan ook wat ongelukkig.
Ghehequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:
Zo hèhè na zoveel Guus hadden we dit wel even nodig
Wel mooie vrouw ditquote:
Vodka van de baas?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef M4rc0 het volgende:
Net lekker gescheten in de baas zijn tijd![]()
Nu aan de wodka
Geen idee, ik vind filmpjes met vrouwen niet zo boeiend. Alleen tietenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel mooie vrouw ditHeeft ze ook filmpjes?
Betaald poepen !!beste wat er is bijnaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef M4rc0 het volgende:
Nu aan de wodka
Bijna in utrecht dan stoppen naar zwollequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit je al aan het pils of nog onderweg naar huis?
Toe maar!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef M4rc0 het volgende:
Nu aan de wodka
Lekker man. DDAR. Fijn mat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bijna in utrecht dan stoppen naar zwolle
Dat dan weer niet, maar duur was het ook niet.quote:
Zwolle 119quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Welk dienstnummer heb je vandaag Geerd? Ik heb jullie rooster app/
Dat zijn prima prijzenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar duur was het ook niet.
6.5 euro voor een liter
Van de lokale pool ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar duur was het ook niet.
6.5 euro voor een liter
Pics van betreffende miep.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja niks mis beetje beetje in de slt chillen omroep miep erin mooi werk
Neu, mn baas moest van de te grote voorraad afquote:
Twee tetten voor jou!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:31 schreef renwan het volgende:
Dankzij de tetten in dit topic kom ik de avond door
Mijn mailarchief gaat terug tot 2001quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam hem tegen in mijn mail. Al die oude zooi aan het uitzoeken. 2011 ofzo.
Nette tette!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Twee tetten voor jou!
[ afbeelding ]
Goeie bilquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:24 schreef Simterklaas het volgende:
Hoe vaak zou Tommyboy zich al hebben afgetrokken op dat mooie plaatje in het vorige deel?
Die vind t wel leuk Tommy de dikkiequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:24 schreef Simterklaas het volgende:
Hoe vaak zou Tommyboy zich al hebben afgetrokken op dat mooie plaatje in het vorige deel?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken en HOER roepen met Steen op de achtergrond. Vanavond is alles goed.
Steen is een held. Bier is zijn beste plaatquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heel veel koffie, 's morgens drink ik fucking veel koffie.
En 's middags drink ik bier, sixpacks of een krat.
En 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen.
En m'n wijf wordt geneukt in d'r reet, door een ander.
Vieze vingertjes!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steen is een held. Bier is zijn beste plaat
Al-Quida, Al-Quida, NASA, Yugoslavia.Schijtjunk in de metro
Tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
De man die nooit knippert met zn ogen
Joh, niet druk om maken. Lekker laten gaan. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stelletje onnabisten in KLB zitten te haten op Geerd.idioten.
Nu nog steeds?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLB SC zit dan ook vol met kneuzen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat een idiote. Ik ben klote verkouden, zodra ik beter ben vier ik dat met acht halve liters of meer.quote:
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een idiote. Ik ben klote verkouden, zodra ik beter ben vier ik dat met acht halve liters of meer.
Alleen bokma jenever, rum en twee whiskeys in huis. Fuck.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!
Die troll begint nu wel matig te worden.quote:
Bokma, dat doe ik nooit meer. Op mijn 16e een hoop glazen bokma gehad. Wat een ellende. Kotsen op elke plek waar mogelijk wasquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen bokma jenever, rum en twee whiskeys in huis. Fuck.
Oh nee nooit last van gehad het brand zo lekker in je keel. Ook niet te duur zuip je jezelf prima de klote mee op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bokma, dat doe ik nooit meer. Op mijn 16e een hoop glazen bokma gehad. Wat een ellende. Kotsen op elke plek waar mogelijk wasNooit meer gehad daarna, is al 12 jaar geleden
Da's wel ideaal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh nee nooit last van gehad het brand zo lekker in je keel. Ook niet te duur zuip je jezelf prima de klote mee op.
Nog nooit moeten kotsen van drank, wel bijna geglikkerd van de fiets taloze keren. Vooral de fiets opkomen fack man. Kater wat vaker nu ik ouwer begin te worden maar heb een goeie genetische weerstand tegen alcohol, de hele familie zit zowat vol met harde drinkers.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's wel ideaal.
Ik drink zelden sterke drank. Ben er in mijn jeugd te vaak mee op de snufferd gegaan (letterlijk en figuurlijk). Ik hou het bewust bij bier tegenwoordig.
Genetische weerstandquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog nooit moeten kotsen van drank, wel bijna geglikkerd van de fiets taloze keren. Vooral de fiets opkomen fack man. Kater wat vaker nu ik ouwer begin te worden maar heb een goeie genetische weerstand tegen alcohol, de hele familie zit zowat vol met harde drinkers.
Hier dus ook heel af en toe jagermeister ofzo maar 99% gewoon bier man!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's wel ideaal.
Ik drink zelden sterke drank. Ben er in mijn jeugd te vaak mee op de snufferd gegaan (letterlijk en figuurlijk). Ik hou het bewust bij bier tegenwoordig.
Dat is wel baas.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genetische weerstandSame here
Geen alcoholisten in de familie gehad. Maar ik heb het wel.
Nooit katers. Hooguit brak bij het wakker worden. Uitsmijtertje bakken, ketchup, mayo, plak cheddar, wat sla. Glas jus d'orange, sigaretje en ik ben weer helemaal het heertje
5 Mei, bedank zequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is wel baas.mooi is dat, denk dat het komt doordat ik veel soldaten in mijn voorvaderen heb. Die zopen erop los denk ik. Huursoldaten etc, Maja mooie genetische weerstand niets mis mee. Ik vind het wel maar een gekke gedachten dat ik het te denken heb,mijn hele bestaan en mensen die ik nooit kende.
Ik heb eens een maand niet gezopen, na 3 voelde ik het alquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:43 schreef Geerd het volgende:
Maar ik denk als je half jaar niks drinkt en dan gaat zuipen je met 6 biertjes aardig dronken bent!
WHehe echt hequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb eens een maand niet gezopen, na 3 voelde ik het al
Mijn overgroot oom, ben nu even oud als hem. Alleen sneuvelde hij aan een Duitse handgranaat. Fuck die had ook gewoon willen Pilsen na de oorlog denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
5 Mei, bedank zeDrink pils en laat ze zien dat hun geest nog immer rondgaat in het Aardse bestaan
Duh wat denk je dan ze kunnen alleen maar haten om hun eigen onkunde te verbergenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godver ik kan maandag pas weer fatsoenlijk bierenquote:
Een minuut stilte voor de innerlijke pijn van onze broeder.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver ik kan maandag pas weer fatsoenlijk bieren
Dat gun je niemand ben zelf stront verkouden kan nog langer aanhouden dan maandag ook nog. Fuck wat haat ik het leven als ik geen alcohol kan wegtikken fuck.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver ik kan maandag pas weer fatsoenlijk bieren
Als je verkouden bent kun je wel zuipen toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat gun je niemand ben zelf stront verkouden kan nog langer aanhouden dan maandag ook nog. Fuck wat haat ik het leven als ik geen alcohol kan wegtikken fuck.
Wel gedaan man maar ik ben de verkoudheid nu stront en stront moe. Dit is niet meer leuk man. En dan ga ik slecht slapen etc. Fuck man ik moet een lading drugs hebben voor wanneer ik niet kan zuipen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je verkouden bent kun je wel zuipen toch?
Limburg toch? Genoeg drugs daar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wel gedaan man maar ik ben de verkoudheid nu stront en stront moe. Dit is niet meer leuk man. En dan ga ik slecht slapen etc. Fuck man ik moet een lading drugs hebben voor wanneer ik niet kan zuipen.
Superdikke joint roken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wel gedaan man maar ik ben de verkoudheid nu stront en stront moe. Dit is niet meer leuk man. En dan ga ik slecht slapen etc. Fuck man ik moet een lading drugs hebben voor wanneer ik niet kan zuipen.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_mijn_vinger.html
Ik mag het niet ivm werk (blijft lang in systeem).quote:
4 op nu!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
Klaar met werk, eindelijk aan het bier
@Geerd: hoeveel moet ik inhalen
Top, heb net de eerste open getrokken!quote:
Fuck wel klote dat het niet mag. En tja man als je ze groene hoertjes noemt bljjf ik er al weg. Vertrouw die hoertjes voor geen meter, geldwolven eerste klas! Wiet zal daarom ook wel klauwen met geld kosten, het scheurt je hart eruit en slaat daarna nog eens met hamer en beitel erin. Als je dan daar gedrogeerd ligt dan kan iedereen je een poets bakken. Fuck nee ik hou het wel bij alcohol met een halve liter fles kunnen ze tenminste niet de spot met je drijven want die ram je zo op hun bakkes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag het niet ivm werk (blijft lang in systeem).
Maar als ik 3 weken zomervakantie heb is de 1e avond altijd standaard vet aan de wiet.
Kaarsjes, wierook, zitzak, lekker veel eten, drinken, documentaires over de ruimte. Veel praten over het leven en dan rustig 3 van die groene hoertjes roken de hele avond. Lekker man. Even geen gedachtes, je werk en het hele drukke doorgaan-leven even opzij zetten. Back to basic.
Voor 1 avond per jaar is dat echt super chill
Geerd baas je geeft me hoopquote:
Gast ga pitten dan man !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
Wekker om half 8 en dan maken dat ik terug naar Den Haag ga
Eerst nog een beetje na werk pilsen en dan naar bed. Ben rond half 10 thuis en dan ga ik meteen verder slapen.quote:
Pfff vroeg man ! Wekker om 16.00 moet ff wat admin doen anders 16.30quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Wekker om 9:00 en dan beetje leren beetje stelen
Veel daglicht zie je ook niet zo he?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pfff vroeg man ! Wekker om 16.00 moet ff wat admin doen anders 16.30
quote:
Ik snap hem wel, heb hetzelfde. Veel werken in de avond/nacht na een tijdje ben je gewoon een vampierquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Veel daglicht zie je ook niet zo he?
Lijkt me echt kut al die diensten, mijn buurman zit op de ambulance die heeft ook altijd vage diensten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje na werk pilsen en dan naar bed. Ben rond half 10 thuis en dan ga ik meteen verder slapen.
Morgennacht weer nachtdienst dus dan is mijn ritme toch al verkloot
Open maken? Zelf getapt netquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]altijd een heerlijk moment als je de eerste openmaakt
Hoeveel kratten heb je nodig?quote:
Voor dit weekend minstens 4quote:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck ik zou gaan slapen klote verkoudheid. Klere zooi, waanzinnig klote gewoon.
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beterquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut al die diensten, mijn buurman zit op de ambulance die heeft ook altijd vage diensten.
Zal braddie zo even langs sturen!quote:
Fuck man is hij bij jou wel al geweest, ik zie de twingo maar niet verschijnen hij zou zo bij me zijn met een lading. Feckquote:
Als hij zelf maar niet rijdtquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal braddie zo even langs sturen!
Betaald wel goed uiteraard?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beter
Hij heeft vanmiddag een lading bij mij gedropt, heb het lekker koud staanquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man is hij bij jou wel al geweest, ik zie de twingo maar niet verschijnen hij zou zo bij me zijn met een lading. Feck
Rijdt zijn twingo nog altijd danquote:
In de horeca zelfde probleem, je sociale leven gaat met stappen achteruit, maar alles went idd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beter
Dat is altijd de vraag bij Bradsterquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rijdt zijn twingo nog altijd dan
Hier sta ik enkel koud, hij is me vergeten godver.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag een lading bij mij gedropt, heb het lekker koud staan
Maandag toch maar even een functioneringsgesprekje voor de Braadslee! Effetjes laten merken dat wij bepaalde eisen hebben!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hier sta ik enkel koud, hij is me vergeten godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |