nou nou nou nou nou noun ouno unou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, misschien kun je de kanker die jouw posts zijn beter in de Geerd-SC houden.
Zal wel aan Remqo vragen of hij hem dicht gooitquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De deur van deze SC stond open.
sowwquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TRquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
Hou de kanker maar lekker hier hoorGebeurdt er nog eens wat.
Blijf jij hier dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
Hou de kanker maar lekker hier hoorGebeurdt er nog eens wat.
spreek voor jezelf guus is mijn homiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem Guus aub mee, dat puberige gedrag van hem altijd worden we een beetje ziek van
is op z'n bril gaan zitten, omdat oud, in de koelkastquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
Waar blijft Frank? Waarom ligt WCH alweer zo vroeg op bed? En waar is mijn bier?
Ga allebei danquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
spreek voor jezelf guus is mijn homie
neem dp ook maar mee, houdt niet van Taylor Swift en dat kunnen we hier niet hendelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
spreek voor jezelf guus is mijn homie
fout, stond nog in voorraadkastquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is op z'n bril gaan zitten, omdat oud, in de koelkast
ja volgens mij heb je die al een keer gepostquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Voor mijn bff dp, al is het een oudere set en heeft die em misschien al gehoord, speciaal FOK! geopend alles
Kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem Guus aub mee, dat puberige gedrag van hem altijd worden we een beetje ziek van
ik blijf gewoon lekker hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem dp ook maar mee, houdt niet van Taylor Swift en dat kunnen we hier niet hendelen
Ik ook.quote:
WAT DOE JE ME AAN PAUSKEquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja om hun eigen zielige SC goed te praten_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |