Pfff vroeg man ! Wekker om 16.00 moet ff wat admin doen anders 16.30quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Wekker om 9:00 en dan beetje leren beetje stelen
Veel daglicht zie je ook niet zo he?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pfff vroeg man ! Wekker om 16.00 moet ff wat admin doen anders 16.30
quote:
Ik snap hem wel, heb hetzelfde. Veel werken in de avond/nacht na een tijdje ben je gewoon een vampierquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Veel daglicht zie je ook niet zo he?
Lijkt me echt kut al die diensten, mijn buurman zit op de ambulance die heeft ook altijd vage diensten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje na werk pilsen en dan naar bed. Ben rond half 10 thuis en dan ga ik meteen verder slapen.
Morgennacht weer nachtdienst dus dan is mijn ritme toch al verkloot
Open maken? Zelf getapt netquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]altijd een heerlijk moment als je de eerste openmaakt
Hoeveel kratten heb je nodig?quote:
Voor dit weekend minstens 4quote:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck ik zou gaan slapen klote verkoudheid. Klere zooi, waanzinnig klote gewoon.
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beterquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut al die diensten, mijn buurman zit op de ambulance die heeft ook altijd vage diensten.
Zal braddie zo even langs sturen!quote:
Fuck man is hij bij jou wel al geweest, ik zie de twingo maar niet verschijnen hij zou zo bij me zijn met een lading. Feckquote:
Als hij zelf maar niet rijdtquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal braddie zo even langs sturen!
Betaald wel goed uiteraard?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beter
Hij heeft vanmiddag een lading bij mij gedropt, heb het lekker koud staanquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man is hij bij jou wel al geweest, ik zie de twingo maar niet verschijnen hij zou zo bij me zijn met een lading. Feck
Rijdt zijn twingo nog altijd danquote:
In de horeca zelfde probleem, je sociale leven gaat met stappen achteruit, maar alles went idd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh het is best te doen, je sociale leven lijdt er wel een beetje onder maar op een gegeven moment weet je niet meer beter
Dat is altijd de vraag bij Bradsterquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rijdt zijn twingo nog altijd dan
Hier sta ik enkel koud, hij is me vergeten godver.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag een lading bij mij gedropt, heb het lekker koud staan
Maandag toch maar even een functioneringsgesprekje voor de Braadslee! Effetjes laten merken dat wij bepaalde eisen hebben!quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hier sta ik enkel koud, hij is me vergeten godver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |