Joh, niet druk om maken. Lekker laten gaan. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stelletje onnabisten in KLB zitten te haten op Geerd.idioten.
Nu nog steeds?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLB SC zit dan ook vol met kneuzen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat een idiote. Ik ben klote verkouden, zodra ik beter ben vier ik dat met acht halve liters of meer.quote:
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een idiote. Ik ben klote verkouden, zodra ik beter ben vier ik dat met acht halve liters of meer.
Alleen bokma jenever, rum en twee whiskeys in huis. Fuck.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu gewoon aan de jagdbitter jonguh is goed voor je keel!!
Die troll begint nu wel matig te worden.quote:
Bokma, dat doe ik nooit meer. Op mijn 16e een hoop glazen bokma gehad. Wat een ellende. Kotsen op elke plek waar mogelijk wasquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen bokma jenever, rum en twee whiskeys in huis. Fuck.
Oh nee nooit last van gehad het brand zo lekker in je keel. Ook niet te duur zuip je jezelf prima de klote mee op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bokma, dat doe ik nooit meer. Op mijn 16e een hoop glazen bokma gehad. Wat een ellende. Kotsen op elke plek waar mogelijk wasNooit meer gehad daarna, is al 12 jaar geleden
Da's wel ideaal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh nee nooit last van gehad het brand zo lekker in je keel. Ook niet te duur zuip je jezelf prima de klote mee op.
Nog nooit moeten kotsen van drank, wel bijna geglikkerd van de fiets taloze keren. Vooral de fiets opkomen fack man. Kater wat vaker nu ik ouwer begin te worden maar heb een goeie genetische weerstand tegen alcohol, de hele familie zit zowat vol met harde drinkers.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's wel ideaal.
Ik drink zelden sterke drank. Ben er in mijn jeugd te vaak mee op de snufferd gegaan (letterlijk en figuurlijk). Ik hou het bewust bij bier tegenwoordig.
Genetische weerstandquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog nooit moeten kotsen van drank, wel bijna geglikkerd van de fiets taloze keren. Vooral de fiets opkomen fack man. Kater wat vaker nu ik ouwer begin te worden maar heb een goeie genetische weerstand tegen alcohol, de hele familie zit zowat vol met harde drinkers.
Hier dus ook heel af en toe jagermeister ofzo maar 99% gewoon bier man!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's wel ideaal.
Ik drink zelden sterke drank. Ben er in mijn jeugd te vaak mee op de snufferd gegaan (letterlijk en figuurlijk). Ik hou het bewust bij bier tegenwoordig.
Dat is wel baas.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genetische weerstandSame here
Geen alcoholisten in de familie gehad. Maar ik heb het wel.
Nooit katers. Hooguit brak bij het wakker worden. Uitsmijtertje bakken, ketchup, mayo, plak cheddar, wat sla. Glas jus d'orange, sigaretje en ik ben weer helemaal het heertje
5 Mei, bedank zequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is wel baas.mooi is dat, denk dat het komt doordat ik veel soldaten in mijn voorvaderen heb. Die zopen erop los denk ik. Huursoldaten etc, Maja mooie genetische weerstand niets mis mee. Ik vind het wel maar een gekke gedachten dat ik het te denken heb,mijn hele bestaan en mensen die ik nooit kende.
Ik heb eens een maand niet gezopen, na 3 voelde ik het alquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:43 schreef Geerd het volgende:
Maar ik denk als je half jaar niks drinkt en dan gaat zuipen je met 6 biertjes aardig dronken bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |