Uh, nee. Hij moet komende week nog de uitzendingen van Top 2000 a gogo doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, Matthijs heeft straks 4 weken vakantie.
Wat een racistische opmerking!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:10 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dood of in de gevangenis of net uit de gevangenis zoals elke afro-amerikaan
Nee dat heb je niet. Dat komt dus omdat je de context niet snapt. Maar inderdaad, on topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef luxerobots het volgende: [..] [..] Ik heb duidelijk aangetoond dat de jouw uitspraak kul is. Maar ben nu weer ontopic.
Okquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij moet komende week nog de uitzendingen van Top 2000 a gogo doen.
Dacne Schippers.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Tom een leuk sportitem meegenomen.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Ah daar is Ramses Shaffy.
LIESBEEEETH LIESBEEEEEETH
Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef Breekfast het volgende:
Deze uitzending is echt verschrikkelijk tot nu toe
Of ze gaat zingen, kiest u maarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Claudia aandragen ? Ben bang dat het met de vluchtelingen problematiek te maken heeft.
Liever gewoon geen Fidanquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Iets meer decolleté mag wel hoor Fidan.
Dat ze 4e staat in de Top2000.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Claudia aandragen ? Ben bang dat het met de vluchtelingen problematiek te maken heeft.
En we noemen het kindje Keegan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een leuk bericht tussendoor. Incestgenot.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nze-liefde-een-vloek
Laten we het niet hopen, dan gaat ze nog denken dat ze er toe doet ook.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Gatverdamme Fidan Ekiz...
Fidan = "Kijk eens Nederland jullie kankeren wel op allochtonen maar wij hebben hier een welbespraakte 'ik maak gebruik van het salonfahige PVDA jaren '70 idealen en taalgebruik' oosterse krullenbol
Persoonlijk haat ik het als de media met die geassimileerde allochtonen lopen te paraderen alsof dit het ultieme voorbeeld is van integratie...
Niks mis met Fidan hoor, die nu aan het woord is veel erger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Fidan = "Kijk eens Nederland jullie kankeren wel op allochtonen maar wij hebben hier een welbespraakte 'ik maak gebruik van het salonfahige PVDA jaren '70 idealen en taalgebruik' oosterse krullenbol
Persoonlijk haat ik het als de media met die geassimileerde allochtonen lopen te paraderen alsof dit het ultieme voorbeeld is van integratie...
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens het Orakel Hans Schiffers wel.quote:
Ach, je kan ook tevreden zijn met sommige prima immigranten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens mij haalde ze cynisme met realisme door de war.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef NoCigar het volgende:
Als ik De Breij zie heb ik altijd moeite om niet cynisch te worden.Gelukkig lukt me dat.
Bovendien heeft ze helemaal geen jaren 70 mening: niks mis met haar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, je kan ook tevreden zijn met sommige prima immigranten.
Frankrijk - Duitsland, genot.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor een finale Duitsland - Rusland.
Iemand in het top2000 topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom insinueerde je het dan? Ik kreeg bijna een heartattack.
Het afgelopen jaar als geheel, laatste uitzending van het kalenderjaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Cassius het volgende:
Is dit nou weer een media-uitzending? Of wat is het thema?
Hans Schiffers heeft het beweerd in een interview met de Nieuwe Revu.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom insinueerde je het dan? Ik kreeg bijna een heartattack.
Voor het voetbal zou Spanje - Duitsland de best mogelijke finale zijnquote:
Geroyeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Prem eigenlijk ? Is ie van de lijst afgevoerd van DWDD ?
Stijn en ik zijn het niet met je eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor het voetbal zou Spanje - Duitsland de best mogelijke finale zijn
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef luxerobots het volgende:
Papa Prem, ze hebben de beste grap van Pannekoek al laten zien.
Dat ga ik vlak voor het EK beslissenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welk land juichen we, Davy=
Ik juich voor Polen en Rusland.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ga ik vlak voor het EK beslissen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee ik dacht ff daar naar verwees, my bad!
Maar goed Maxim komt eraan...
Mwah, kan een glimlach niet onderdrukken eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Humor kent geen grenzen in dit programma.
Rusland? Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich voor Polen en Rusland.
En een paar eurootjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al de gasten komen naar de studio voor 2 minuten.
MM voor 3000 euro en de rest zal er ook niet voor niets zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al de gasten komen naar de studio voor 2 minuten.
Wel een slimme manier om met Marokkanen om te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Als je goed luistert naar dat filmpje met die mocro pakjesbezorger, hoor je dat die gasten op de scooter zeggen:
Wat doet die camera hier?
Of die pakjesbezorger speelt een rol en denkt die gasten beginnen weer te lullen over een camera
of hij begreep heel de situatie niet.
Je ziet het aan de lichaamstaal van de voorste scooterrijder die met zijn hand een bepaalde beweging heeft gemaakt waarbij hij vraagt "wat is dit?"
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
2x Goud in Rio op de sprintnummers als eerste blanke vrouw / man sinds de Middeleeuwen
Dat kan alleen als ie geblesseerd is.quote:
quote:
Of dood.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ie geblesseerd is.
Natuurlijk. En volgend jaar nog veel meer.quote:
Dan spat het ACNE van je beeldscherm afquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk. En volgend jaar nog veel meer.
Wat denk je dat al dat testosteron met je lichaam doet?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan spat het ACNE van je beeldscherm af.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergkamp bedankt voor trainerschap bij Swansea City
Hij ziet voor zichzelf een rol weggelegd in de komende jaren bij Ajax, letterlijke quotequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergkamp bedankt voor trainerschap bij Swansea City
Als ie dat goed doet, prima.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij ziet voor zichzelf een rol weggelegd in de komende jaren bij Ajax, letterlijke quote
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dordrecht-Sparta en NAC-Kowet, lekker man
Thies bedrijft slechte satire.twitter:thies_jaarsma twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 19:48:44#heeexc Duel tussen twee van de leukste trainers van de Eredivisie. reageer retweet
*zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk is de Snor en de Fohn beter in vorm. Maxim heeft uitzending tenminste nog gered.
Thies nemen wij niet meer serieusquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Thies bedrijft slechte satire.twitter:thies_jaarsma twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 19:48:44#heeexc Duel tussen twee van de leukste trainers van de Eredivisie. reageer retweet
genantquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Thies bedrijft slechte satire.twitter:thies_jaarsma twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 19:48:44#heeexc Duel tussen twee van de leukste trainers van de Eredivisie. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggentwitter:thies_jaarsma twitterde op donderdag 10-12-2015 om 21:32:53#athaz 0-1 Van Overeem. Prima goal. Je hebt er geen kut aan, maar mooie goal. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggentwitter:thies_jaarsma twitterde op donderdag 10-12-2015 om 21:32:53#athaz 0-1 Van Overeem. Prima goal. Je hebt er geen kut aan, maar mooie goal. reageer retweet
welke user zou dit zijn?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]Hij heeft er wel kijk op moet ik zeggentwitter:thies_jaarsma twitterde op donderdag 10-12-2015 om 21:32:53#athaz 0-1 Van Overeem. Prima goal. Je hebt er geen kut aan, maar mooie goal. reageer retweet
Thiesgod, en nu naar Foxietwitter:thies_jaarsma twitterde op donderdag 10-12-2015 om 16:22:23Eerste kennismaking. Dat ze dan vertelt: ik heb een rugzakje... Zwaar leven, moeilijke jeugd... Godsamme, rot op. Doe normaal. #justsaying reageer retweet
quote:MH17 onderzoekscollectief Bellingcat: Huib Modderkolk
Wie haalde vlucht MH17 neer? Onderzoekscollectief Bellingcat stelt het antwoord gevonden te hebben. Niet door de regio te bezoeken, niet door uitgebreide getuigenissen af te nemen, maar door gewoon thuis vanachter hun computer monnikenwerk te verrichten. Door data van Google-Earth, Instagram-, Twitter- en Facebookaccounts nauwgezet te analyseren lukte het Bellingcat naar eigen zeggen om een groep van 20 Russische soldaten te identificeren, waarvan er één op de lanceerknop van de BUK-installatie gedrukt moet hebben. Aan tafel onderzoeksjournalist Huib Modderkolk.
Oudejaarsconference Herman Finkers
Meer dan drie miljoen kijkers! De oudejaarsconference van Herman Finkers is de best bekeken editie in dertien jaar. Zijn gortdroge, absurde humor met Twentse tongval maakte de oudejaarstraditie tot een ongekend succes. We bespreken het kleinkunsthoogstandje met de grootmeester zelf: Herman Finkers
Nieuw seizoen Mindf*ck: Victor Mids
Victor Mids baart opzien met zijn vernieuwende illusies. Geen gegoochel op de bühne in klassieke stijl, maar ondoorgrondelijke trucs waar je met je neus bovenop staat. Mids is afgestudeerd arts, naar eigen zeggen is dat de basis voor zijn acts. Vanavond begint het tweede seizoen van zijn tv-serie Mindf*ck, waarin hij onder meer geblinddoekt autorijdt met Frans Bauer en onze Matthijs in raadsels achterlaat. Is hij nu goochelaar of wetenschapper? Aan tafel: Victor Mids.
Mindf*ck is vanavond te zien om 21:20 op NPO 3
Muziekminuutje: Amsterdam Sinfonietta & Wende
Het Amsterdam Sinfonietta is een ensemble dat bestaat uit 22 strijkers: 6 eerste violen, 6 tweede violen, vier altviolen, vier celli en twee contrabassen. Ze spelen echter niet enkel klassiek, ook hedendaagse muziek behoort tot het oeuvre. Jaarlijks werken ze intensief samen met een eigentijdse muzikant. Eerder waren dat De Dijk, Ludovico Einaudi en Patrick Watson, dit jaar is de beurt aan Wende Snijder
Tafelheer: Paul de Leeuw
Paul de Leeuw is de side-kick van Matthijs
Eindelijk.quote:bijzondeheden: HD 1080i
Reden om even te kijken.quote:
Zijn show was meer dan uitstekend, ben wel benieuwd wat hij nu te zeggen heeftquote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Reden om even te kijken.
Het unieke talent zit er weer.
Paul de Leeuw is dit seizoen ook weer van stal gehaald, z'n kijkcijfers moeten omhoog aangezien z'n TV shows de laatste jaren floppen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:08 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is deze heerlijke inteeltshow er weer.
Kan niet wachten op hun onthullingen over de maanlanding.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denk dat El_Matador wel bij Bellingcat zit.
Mag het ook uit medelijden?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is een kleine 18 jaar mijn overbuurjongen geweest. Voel je vrij om mij aan te raken uit een ondragelijke jaloezie.
Was het een lieve jongen of was het een arrogante vlerk?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is een kleine 18 jaar mijn overbuurjongen geweest. Voel je vrij om mij aan te raken uit een ondragelijke jaloezie.
Heeft hij zichzelf toen weggetoverd?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan zal ik het bij deze slechts houden bij welgemeende steunbetuigingen, ik kan me voorstellen dat je het er nog moeilijk mee hebtquote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet daar ben ik heel eerlijk in
Hij heeft wel 2 vrij aantrekkelijke zussenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het een lieve jongen of was het een arrogante vlerk?
Heej konijnquote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Teveel gehoerd en gesnoerd met de kerst.quote:
Finkers komt nog, dat scheeltquote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej konijnIk kijk zo ook mee. Zit nog heel even bij Masterchef.
Ik vond het wel prima showquote:Op maandag 4 januari 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Dus ik ben benieuwd.
Hoeren met snoeren?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Teveel gehoerd en gesnoerd met de kerst.
Wel prima, niet meer als vanouds.quote:
Ik had geen geduld om het te kijkenquote:
Dus het is een lul?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel 2 vrij aantrekkelijke zussen
Ik heb slechts de "ontmasker" filmpjes gezien dus ik neem dit niet te serieusquote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had geen geduld om het te kijkenBeetje muziek gekeken volgens mij.
Mindfuck ook nooit gezien trouwens.
Zonder die filmpjes al niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb slechts de "ontmasker" filmpjes gezien dus ik neem dit niet te serieus
Het zijn toch gewoon goocheltrucs? Dat vind ik wel leuk. Deze is wel iets te langdradig trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Och. Het is ook niet iets om serieus te nemen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben daar net te wantrouwend voor denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn toch gewoon goocheltrucs? Dat vind ik wel leuk. Deze is wel iets te langdradig trouwens.
Hoezo dat het nep is? Goochelen is toch altijd nep dat is het punt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt dat kutprogramma keer op keer gepromoot terwijl iedereen weet dat het nep is?
Omdat Matthijs dit zelf heel spannend vind.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt dat kutprogramma keer op keer gepromoot terwijl iedereen weet dat het nep is?
http://www.dumpert.nl/med(...)or_mids_mindfck.htmlquote:Op maandag 4 januari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat het nep is? Goochelen is toch altijd nep dat is het punt.
Ah op die manier. Even heel snel doorheen gebrowsed. Het is dus goochelen maar nepgoochelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)or_mids_mindfck.html
Amerikaanse makelij hequote:Op maandag 4 januari 2016 19:31 schreef tralalala het volgende:
Kennen jullie "Goochelaars ontmaskerd" nog?![]()
God, wat een lekkere wijven zaten in dat programma.
Die wijven boeide me niet maar het programma vond ik wel tof ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:31 schreef tralalala het volgende:
Dat was lang geleden.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:31 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |