Uh, nee. Hij moet komende week nog de uitzendingen van Top 2000 a gogo doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, Matthijs heeft straks 4 weken vakantie.
Wat een racistische opmerking!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:10 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dood of in de gevangenis of net uit de gevangenis zoals elke afro-amerikaan
Nee dat heb je niet. Dat komt dus omdat je de context niet snapt. Maar inderdaad, on topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:09 schreef luxerobots het volgende: [..] [..] Ik heb duidelijk aangetoond dat de jouw uitspraak kul is. Maar ben nu weer ontopic.
Okquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij moet komende week nog de uitzendingen van Top 2000 a gogo doen.
Dacne Schippers.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Tom een leuk sportitem meegenomen.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Ah daar is Ramses Shaffy.
LIESBEEEETH LIESBEEEEEETH
Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef Breekfast het volgende:
Deze uitzending is echt verschrikkelijk tot nu toe
Of ze gaat zingen, kiest u maarquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Claudia aandragen ? Ben bang dat het met de vluchtelingen problematiek te maken heeft.
Liever gewoon geen Fidanquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Iets meer decolleté mag wel hoor Fidan.
Dat ze 4e staat in de Top2000.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Claudia aandragen ? Ben bang dat het met de vluchtelingen problematiek te maken heeft.
En we noemen het kindje Keegan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een leuk bericht tussendoor. Incestgenot.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nze-liefde-een-vloek
Laten we het niet hopen, dan gaat ze nog denken dat ze er toe doet ook.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Gatverdamme Fidan Ekiz...
Fidan = "Kijk eens Nederland jullie kankeren wel op allochtonen maar wij hebben hier een welbespraakte 'ik maak gebruik van het salonfahige PVDA jaren '70 idealen en taalgebruik' oosterse krullenbol
Persoonlijk haat ik het als de media met die geassimileerde allochtonen lopen te paraderen alsof dit het ultieme voorbeeld is van integratie...
Niks mis met Fidan hoor, die nu aan het woord is veel erger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Fidan = "Kijk eens Nederland jullie kankeren wel op allochtonen maar wij hebben hier een welbespraakte 'ik maak gebruik van het salonfahige PVDA jaren '70 idealen en taalgebruik' oosterse krullenbol
Persoonlijk haat ik het als de media met die geassimileerde allochtonen lopen te paraderen alsof dit het ultieme voorbeeld is van integratie...
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens het Orakel Hans Schiffers wel.quote:
Ach, je kan ook tevreden zijn met sommige prima immigranten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens mij haalde ze cynisme met realisme door de war.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef NoCigar het volgende:
Als ik De Breij zie heb ik altijd moeite om niet cynisch te worden.Gelukkig lukt me dat.
Bovendien heeft ze helemaal geen jaren 70 mening: niks mis met haar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, je kan ook tevreden zijn met sommige prima immigranten.
Frankrijk - Duitsland, genot.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor een finale Duitsland - Rusland.
Iemand in het top2000 topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom insinueerde je het dan? Ik kreeg bijna een heartattack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |