Eentje van 180 graden, zogezegd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht ik geef even een draai aan de vorige TT.
Ach, ik ga net zo goed naar de hel als we onze gristenvrienden mag geloven. Wees blij.quote:
Onze zuiderburen schijnen op het moment flink aan het roeren te zijn in Burundi, las ik laatst ergens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:47 schreef Heilwasser het volgende:
Zo lang de Westerse hulpkaravaan in Afrika blijft toeren en de VN aldaar blijft interveniëren hoeven we niet bang te zijn dat Afrika te succesvol wordt.
Marokko uitgezonderd. Want fosfaat, zonne-energie en Mutant01.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mijn interpretatie van het Christelijke geloof mag het gewoon. Dus ik maak me niet druk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Biseksuelen gaan ook naar de hel, Bob.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier wat leuke hetero's , als we toch zo gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wat leuke hetero's , als we toch zo gaan doen.88, ouwe neonazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Jij leest inderdaad een ander soort topics dan ik. 'Mijn' topics worden vaak gekaapt door mensen die een appeltje te schillen hebben met de islam/moslims/vluchtelingen/asielzoekers.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, Facebook is ook wel echt het afvoerputje van het internet als ik dat zo op mag maken uit de betichten die ik er over hoor en lees. Wat betreft het er bij halen van moslims op FOK! kan ik dat eigenlijk niet beamen. In kom vooral in NWS topics over economie en verkeer/vervoer en daar zie ik nooit dat er lukraak moslim-opmerkingen geplaatst worden.
Blij dat jij er dan ook bent?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ga net zo goed naar de hel als we onze gristenvrienden mag geloven. Wees blij.
Het lijkt me daar ook een stuk gezelliger. Zo'n beetje alle interessante mensen ooit zitten in de hel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ga net zo goed naar de hel als we onze gristenvrienden mag geloven. Wees blij.
Hier wat leuke hetero's , als we toch zo gaan doen.Nou zeg! Straks krijg ik sexadvertenties achter m'n broek aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd weinig te neuken ook, daar in de hemel. Met al die preutsen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het lijkt me daar ook een stuk gezelliger. Zo'n beetje alle interessante mensen ooit zitten in de hel.
Goed punt.quote:
Neuken mag daar sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verdomd weinig te neuken ook, daar in de hemel. Met al die preutsen.
Gaan ze dat land ook zoveel verdelen als ze met de EU flikken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onze zuiderburen schijnen op het moment flink aan het roeren te zijn in Burundi, las ik laatst ergens.
Niet zo pessimistisch.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Gek dat de TT mag blijven staan. Dat wordt weer een ban.
Gewoon een beetje ouderwets neokoloniaal roeren in de voormalig achtertuin.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gaan ze dat land ook zoveel verdelen als ze met de EU flikken?
Het wachten is nu op een gekrenkte Piet die dan weer aan komt zetten met een of ander halfbakken sneer.quote:
Of Kaas komt weer "mimimimimi, homohaat" doen. De flikker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een gekrenkte Piet die dan weer aan komt zetten met een of ander halfbakken sneer.
Mensen achter hun rug om naaien is nu eenmaal zijn natuurlijke instinct.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of Kaas komt weer "mimimimimi, homohaat" doen. De flikker.
Die laatste.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:01 schreef Tem het volgende:
Ik zou hem denk hebben veranderd naar:
Alle homo's gaan op de boot.
of
Journalisten gaan naar de hel.
Ik had er 'Chewbacca is een eindbaas' van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:01 schreef Tem het volgende:
Ik zou hem denk hebben veranderd naar:
Alle homo's gaan op de boot.
of
Journalisten gaan naar de hel.
Vroeger wist men wel raad met dat soort figuren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of Kaas komt weer "mimimimimi, homohaat" doen. De flikker.
Geen idee wie dat is. Is dat uit die kinderfilm?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had er 'Chewbacca is een eindbaas' van gemaakt.
Han gaat dood, gok ik zo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Even kijken of we het einde van die nieuwe Star Wars al kunnen spoilen in de volgende TT.
Je hebt geen idee, maar 'gokt' wel gelijk goed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Is dat uit die kinderfilm?
Luke is de nieuwe Darth Vaderquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Even kijken of we het einde van die nieuwe Star Wars al kunnen spoilen in de volgende TT.
Wij maakten altijd oerwoudgeluiden als onze excuusallochtoon jarig was. Kan tegenwoordig inderdaad gewoon niet meer, fucking politiek correctheid ook altijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Vroeger leerden wij in groep 2 "Hanky Panky, Shanghai" als Chinese happy birthday. Zou tegenwoordig ook wel niet meer mogen?
De negerin van onze vriendengroep wordt nog steeds gewoon 'katoenplukster' genoemd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij maakten altijd oerwoudgeluiden als onze excuusallochtoon jarig was. Kan tegenwoordig inderdaad gewoon niet meer, fucking politiek correctheid ook altijd.
Bij mijn school eentje, en die was vrij duidelijk van de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Mijn complete middelbare school telde slechts drie of vier negers, maar daar zei je niks over want negers zijn wel altijd de stoere boys op het schoolplein.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij maakten altijd oerwoudgeluiden als onze excuusallochtoon jarig was. Kan tegenwoordig inderdaad gewoon niet meer, fucking politiek correctheid ook altijd.
PC masterrace hè.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
Star Wars Battlefront wordt levensecht op pc
Goed excuus om een nieuwe pc te kopen.
De verkeerde kant van de Middellandse Zee?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bij mijn school eentje, en die was vrij duidelijk van de verkeerde kant.
Ik had laatst nog een Gummbah-compilatie gedumpt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een Gummbah-compilatie gedumpt.
Zal hem voor jou even herhalen.Die laatste kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel eens een inwendig onderzoek bij een Surinaamse gedaan ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:21 schreef Tem het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een surinaamse
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een inwendig onderzoek bij een Surinaamse gedaan ja.![]()
Bleek van binnen ook gewoon roze te zijn.
Daarom: uitstekend geschikt voor D66.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen achter hun rug om naaien is nu eenmaal zijn natuurlijke instinct.
Once you go black, Tem does go back.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:21 schreef Tem het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een surinaamse
Brusselse dictaten hihaho.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet jij even wat van je quasi-lollige opmerkingen in de strijd gooien.
Des te knapper dat Koos mag blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Binnenkort weer ontslagrondes bij de Stentor?
2003: 158.987
2010: 121.551
2011: 116.043
2012: 111.596
2013: 104,687
2014: 99.375
Vandaar dat eeuwige kuthumeur van koos
Vrij consequente daling van 5k per jaar. Koos heeft nog lezers tot 2034.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe m'n best om het zonnetje in huis te zijn, net als jij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
De kwaliteit vertrekt vanzelfquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Des te knapper dat Koos mag blijven.
De rest van de tent is dus nog incapabeler dan een immmedronken FOk!-verslaafde.
Een neef van mij heeft een huis, lees: appartement, in Amsterdam maar zit nu minstens 200 dagen per jaar in het vakantiehuis van zijn ouders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:28 schreef GSbrder het volgende:
Ah. Huilies die niet snappen wat er mis is met Airbnb in sociale huurwoningen spelen de "arme bijverdienste" kaart:
Offensief tegen Airbnb in sociale huurwoningen
Koopwoning? Erik had ook met gemak een halve ton kunnen verdienen met Airbnb in de tijd dat hij in het buitenland zat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een neef van mij heeft een huis, lees: appartement, in Amsterdam maar zit nu minstens 200 dagen per jaar in het vakantiehuis van zijn ouders.Puur vanwege dat hij het via Airbnb verhuurt.
Ja, koopwoning.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koopwoning? Erik had ook met gemak een halve ton kunnen verdienen met Airbnb in de tijd dat hij in het buitenland zat.
Jep.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:14 schreef Kowloon het volgende:
Misschien eerst eens wachten tot er wat orde ontstaat alvorens er mee te gaan samenwerken.
Moest wel even speuren naar de context.quote:
Maar geen Klitschko.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook weer allemaal van die typische worstelmannetjes.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
Klavergod![]()
'Klaver beste politicus'
Ik denk minder. Want open haard aan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:04 schreef Kaas- het volgende:
Hoeveel meer % energie zal er in de kerstperiode eigenlijk per dag in huishoudens verbruikt worden ten opzichte van dagen waarop huishoudens niet aan al die gezelligheid doen?
Dit meen je niet, toch? Als we zeggen dat 0,5% van alle Nederlandse huishoudens een open haard heeft, dan lijkt dat me al veeel te ruim genomen. Maar er moeten nu bij iedereen ineens allemaal extra lichtjes in en rond het huis als ik dat zo om me heen bekijk. Plus die kerstboom zelf nog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk minder. Want open haard aan.
Ah, Mr. Polska. Die schreef ik eerder wel een grote literaire carrière toe. Een man die weet wat er toe doet:quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:58 schreef Nautilus. het volgende:
Best een aardige flow, voor Nederlandse simpele nederhiphop.
quote:Laat me lopen door het bos, beren vechten met de hand
Poepen op de bospad, vegen met de plant
Oh, hmm, ik dacht dat een open haard wel redelijk gebruikelijk was bij mensen met een eigen huis.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit meen je niet, toch? Als we zeggen dat 0,5% van alle Nederlandse huishoudens een open haard heeft, dan lijkt dat me al veeel te ruim genomen. [..]
Slechte troll.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, hmm, ik dacht dat een open haard wel redelijk gebruikelijk was bij mensen met een eigen huis.
Wow. Ben je ooit in je leven wel eens in iemands huis geweest?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, hmm, ik dacht dat een open haard wel redelijk gebruikelijk was bij mensen met een eigen huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |