Foutje van mij, ik dacht dat het om de foto ging. Zal de OP in de wiki verbeteren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stok volgens OP gemaakt door Dagoduck
Niet nodig, was al aangepastquote:Op zaterdag 12 december 2015 08:50 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Foutje van mij, ik dacht dat het om de foto ging. Zal de OP in de wiki verbeteren.
Even gekeken, we laten het eerst zoquote:
Nee, het is de originele codequote:Op zaterdag 12 december 2015 09:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Is die code nu eigenlijk veranderd of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:34 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok is weer uitgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:verkeerde kant van de A1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem wel uit Harfsen gehaald?
Wat boeien die 5 minuten extra nou?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:48 schreef CarltonBanks het volgende:
[..](liever Eefde, scheelt toch weer 15 minuten)
Sterker nog, het straatnaambord staat erboven. Dus dit is een plaatsnaamaanduiding en geen straataanduiding.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:08 schreef ursel het volgende:
Als die in de lijst staat en alleen dit bord is te vinden dan wel. Zijn wel meer straatnaamborden geweest hier
quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:34 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok is weer uitgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:Enig idee waar deze eventueel kan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar deze eventueel kan zijn?
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al gevondenquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Zo moeilijk was die niet
Makkelijker dan dat andere bord, ondanks dat ik gewoon de straatnaam weetquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gevonden
Niet zo moeilijk te achterhalen echterquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:49 schreef Tecumseh het volgende:
Ik was dus duidelijk iets te ver noordelijk aan het zoeken. Mijn bord staat trouwens mooi in een gebied waar de Google auto niet is geweest
Dat mag je zelf doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door wat verder te rijden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan ik hem nou ooit pimpen als ie steeds verder weg komt te liggen?
Door een Fientje te doen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan ik hem nou ooit pimpen als ie steeds verder weg komt te liggen?
Nog niet zo heel lang geleden heb ik gefietst in Enschede... ik wacht wel tot ie weer wat dichterbij komt voor ik een kostbare middag opoffer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door een Fientje te doen.
Lange afstanden rijden in het belang van de stok!
Fien is gewoon niet goed bij haar harses (Mijn mening). De hoeveelheid brandstof die verbrand is om een stok 100km (of meer) verderop neer te leggen of op te halen (meerdere keren) is mijn inziens gekkewerkquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door een Fientje te doen.
Lange afstanden rijden in het belang van de stok!
ach, andere mensen vinden de hoeveelheid geld die ik uitgeef aan mijn muziekverzameling gekkenwerk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Fien is gewoon niet goed bij haar harses (Mijn mening). De hoeveelheid brandstof die verbrand is om een stok 100km (of meer) verderop neer te leggen of op te halen (meerdere keren) is mijn inziens gekkewerk
Ik snap dit soort opmerkingen niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Fien is gewoon niet goed bij haar harses (Mijn mening). De hoeveelheid brandstof die verbrand is om een stok 100km (of meer) verderop neer te leggen of op te halen (meerdere keren) is mijn inziens gekkewerk
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort opmerkingen niet.
Ik ben bereid om die stok op te halen, omdat ik van autorijden houd. Het is niet voor niets dat ik met mijn vorige auto ook bijna 38k per jaar heb gereden, toen kende ik FOK! nog niet, laat staan deze stok. Het is dus niet zo dat ik speciaal ga rijden voor de stok, want als er geen stok is bedenk ik wel andere redenen om te gaan rijden, de kilometers worden hoe dan ook gemaaktDie stok geeft de ritten slechts een extra "doel".
Het autorijden is voor mij een vrijetijdsbesteding/hobby, net als dat TV-kijken, tekenen, paardrijden, zweefvliegen, golfen, wielrennen, trackdays rijden of PC-games spelen dat voor een ander is. Het is allemaal voor de leuk, niets meer, niets minder.
En nu kan je wel zeggen dat ik gek ben, maar dan geldt dat in principe voor de meeste andere hobby's ook: ze kosten vaak geld en leveren weinig tot niets financieel op.
Lees MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie nog even goed door, vooral de alinea over haken. De rest van degenen hier zou het ook niet misstaan om dat topic tot zich door te laten dringen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef PeZu het volgende:
Lekker het milieu naar de godstyfus rijden als hobby, leuk ja
ik heb het ook niet over de fokstok als hobby, maar autorijden als hobby, dat je op weg of iets om de stok haalt prima, leuk om te zien waar de stok komt ook, maar ik geloof dat ik best mag zeggen dat puur rondtoeren een absurde hobby isquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie nog even goed door, vooral de alinea over haken. De rest van degenen hier zou het ook niet misstaan om dat topic tot zich door te laten dringen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:42 schreef Light het volgende:
[..]
Dat mag je zelf doenDe stok is weer uitgezet.
Buiten streetview-gebied, hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
Nope, gewoon te vinden op streetview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de omgeving klopt niet![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond alleen deze waarbij het bord hetzelfde isIk weet het zeker. En dat bord is idd niet de juiste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de omgeving klopt niet
Deze! Dit moet 'm zijn!quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:46 schreef Light het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. En dat bord is idd niet de juiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Deze! Dit moet 'm zijn!
Pinpoint!:
Correct!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je een mening hierover hebt, maar ventileer die lekker in PTA.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over de fokstok als hobby, maar autorijden als hobby, dat je op weg of iets om de stok haalt prima, leuk om te zien waar de stok komt ook, maar ik geloof dat ik best mag zeggen dat puur rondtoeren een absurde hobby is
dat zou dan dus niet mogen volgens je mede mod bartquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk dat je een mening hierover hebt, maar ventileer die lekker in PTA.
Ik ken ook een Lonneke. Die heeft afentoe een bord.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:05 schreef schvvmert het volgende:
Ken wel een Lonneke maar die heeft geen bord.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef m1st1g het volgende:
Mmmmm lonneker is maar 5 km omrijden morgenmiddag.
Er is niks veranderd sinds die oerlelijke stok in het spel is gebracht.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat is nou eigenlijk op DIT moment de "Correcte" slotcode? want ik snap er nu geen bal meer van
Okéquote:Op zondag 13 december 2015 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niks veranderd sinds die oerlelijke stok in het spel is gebracht.
Iets met "geen verplaatsingen tot 2016"quote:Op zondag 13 december 2015 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Oké
iets met "vakantie" en nog wat tripjes door t land hebben staan
kidnappenquote:Op zondag 13 december 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met "geen verplaatsingen tot 2016"
Je bent dus al 'en route'?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef m1st1g het volgende:
Mmmmm lonneker is maar 5 km omrijden morgenmiddag.
is dat nodig om te weten waar je HUIS woont?quote:Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het laatste cijfer van mijn huisnummer?
Wat is de laatste letter van de gemeente waar mijn huis woont?quote:Op zondag 13 december 2015 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is dat nodig om te weten waar je HUIS woont?
Stokje ligt nu naast mij in de auto.quote:
Pinpoint!quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Na een kort maar gezellig ritje met Stokje moest ik toch weer afscheid nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bomen-vorm te zien lijkt het wel heel erg op deze, alleen het elektronische bord zat er nog niet op in streetview 2009![]()
tof weer een verplaatsing van je te zien.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Na een kort maar gezellig ritje met Stokje moest ik toch weer afscheid nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Checkquote:Op maandag 14 december 2015 06:40 schreef Thijz het volgende:
Kan iemand mij ff de code per PM doorsturen? Pik ik 'm vanavond op en gooi ik 'm een stukje zuidelijker weer neer.
Dank, had 'm ook al van Tecumseh.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:30 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Pinpoint!Helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bomen-vorm te zien lijkt het wel heel erg op deze, alleen het elektronische bord zat er nog niet op in streetview 2009![]()
Het leven is hier in het oosten een heel stuk relaxter en ook nog eens goedkoper.quote:Op maandag 14 december 2015 08:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
tof weer een verplaatsing van je te zien.Jammer dat ie zo ver weg zijn tegenwoordig.
Doorgaans krijg je daar in het oosten ook minderquote:Op maandag 14 december 2015 13:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het leven is hier in het oosten een heel stuk relaxter en ook nog eens goedkoper.
Tanken doe ik 2 km over de grens.quote:Op maandag 14 december 2015 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorgaans krijg je daar in het oosten ook minder
Behalve de benzine
Och... was het maar waar dat ik ook zo dichtbij de grens woonde... dichtbij de grens van België... lijkt me echt ideaal wat tanken betreft... nog goedkoper dan Duitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |