Er is niks veranderd sinds die oerlelijke stok in het spel is gebracht.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat is nou eigenlijk op DIT moment de "Correcte" slotcode? want ik snap er nu geen bal meer van
Okéquote:Op zondag 13 december 2015 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niks veranderd sinds die oerlelijke stok in het spel is gebracht.
Iets met "geen verplaatsingen tot 2016"quote:Op zondag 13 december 2015 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Oké
iets met "vakantie" en nog wat tripjes door t land hebben staan
kidnappenquote:Op zondag 13 december 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met "geen verplaatsingen tot 2016"
Je bent dus al 'en route'?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef m1st1g het volgende:
Mmmmm lonneker is maar 5 km omrijden morgenmiddag.
is dat nodig om te weten waar je HUIS woont?quote:Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het laatste cijfer van mijn huisnummer?
Wat is de laatste letter van de gemeente waar mijn huis woont?quote:Op zondag 13 december 2015 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is dat nodig om te weten waar je HUIS woont?
Stokje ligt nu naast mij in de auto.quote:
Pinpoint!quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Na een kort maar gezellig ritje met Stokje moest ik toch weer afscheid nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bomen-vorm te zien lijkt het wel heel erg op deze, alleen het elektronische bord zat er nog niet op in streetview 2009![]()
tof weer een verplaatsing van je te zien.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Na een kort maar gezellig ritje met Stokje moest ik toch weer afscheid nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Checkquote:Op maandag 14 december 2015 06:40 schreef Thijz het volgende:
Kan iemand mij ff de code per PM doorsturen? Pik ik 'm vanavond op en gooi ik 'm een stukje zuidelijker weer neer.
Dank, had 'm ook al van Tecumseh.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:30 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Pinpoint!Helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bomen-vorm te zien lijkt het wel heel erg op deze, alleen het elektronische bord zat er nog niet op in streetview 2009![]()
Het leven is hier in het oosten een heel stuk relaxter en ook nog eens goedkoper.quote:Op maandag 14 december 2015 08:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
tof weer een verplaatsing van je te zien.Jammer dat ie zo ver weg zijn tegenwoordig.
Doorgaans krijg je daar in het oosten ook minderquote:Op maandag 14 december 2015 13:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het leven is hier in het oosten een heel stuk relaxter en ook nog eens goedkoper.
Tanken doe ik 2 km over de grens.quote:Op maandag 14 december 2015 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorgaans krijg je daar in het oosten ook minder
Behalve de benzine
Och... was het maar waar dat ik ook zo dichtbij de grens woonde... dichtbij de grens van België... lijkt me echt ideaal wat tanken betreft... nog goedkoper dan Duitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |