Foutje van mij, ik dacht dat het om de foto ging. Zal de OP in de wiki verbeteren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stok volgens OP gemaakt door Dagoduck
Niet nodig, was al aangepastquote:Op zaterdag 12 december 2015 08:50 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Foutje van mij, ik dacht dat het om de foto ging. Zal de OP in de wiki verbeteren.
Even gekeken, we laten het eerst zoquote:
Nee, het is de originele codequote:Op zaterdag 12 december 2015 09:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Is die code nu eigenlijk veranderd of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:34 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok is weer uitgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:verkeerde kant van de A1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem wel uit Harfsen gehaald?
Wat boeien die 5 minuten extra nou?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:48 schreef CarltonBanks het volgende:
[..](liever Eefde, scheelt toch weer 15 minuten)
Sterker nog, het straatnaambord staat erboven. Dus dit is een plaatsnaamaanduiding en geen straataanduiding.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:08 schreef ursel het volgende:
Als die in de lijst staat en alleen dit bord is te vinden dan wel. Zijn wel meer straatnaamborden geweest hier
quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:34 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok is weer uitgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat de stok op deze locatie kwam te liggen ben ik op zoek geweest naar een andere locatie die in mijn gemeente op de lijst staat, ik kwam hiervan slechts 1 bord tegen:Enig idee waar deze eventueel kan zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een geldig bord? Als deze geaccepteerd word wil ik die best een andere keer gebruiken als plaats, anders graag de vermelding van de fokstok site verwijderen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar deze eventueel kan zijn?
[ afbeelding ]
Ik had hem ook al gevondenquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Zo moeilijk was die niet
Makkelijker dan dat andere bord, ondanks dat ik gewoon de straatnaam weetquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gevonden
Niet zo moeilijk te achterhalen echterquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:49 schreef Tecumseh het volgende:
Ik was dus duidelijk iets te ver noordelijk aan het zoeken. Mijn bord staat trouwens mooi in een gebied waar de Google auto niet is geweest
Dat mag je zelf doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |