Volgens mij werd hij afgeknald toen ik amper twee was dus ik hoop het niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt hem ooit tussen de billen gehad?
Die is wel van jouw idool Nasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zolang je Ether maar niet noemt.
Heb jij nog hiphoptips voor me? Vind het lastig toffe dingen te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Takeover of all people was nog beter.
Ghostbusters.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog. Oja en The Warning van Eminem. Behoorlijk persoonlijk.
Ik dacht door je UI even dat je johannes_vermeer wasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Takeover of all people was nog beter.
Pax heb je genoten van De Trots Van Het Noorden?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht door je UI even dat je johannes_vermeer was
Ik zal het archief even openslaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij nog hiphoptips voor me? Vind het lastig toffe dingen te vinden.
Het was een vreselijk saaie wedstrijd helaasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax heb je genoten van De Trots Van Het Noorden?
Ja ik ook, maar toen las ik zijn posts. Haha.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht door je UI even dat je johannes_vermeer was
Ojah jullie hebben geen verwarming.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen las ik zijn posts. Haha.
Jawel.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ojah jullie hebben geen verwarming.
Er zat niveau in wat bij Johannes niet te bekennen is?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen las ik zijn posts. Haha.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zat niveau in wat bij Johannes niet te bekennen is?
Wat zoek je eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij nog hiphoptips voor me? Vind het lastig toffe dingen te vinden.
Nu heb je de grap verpest door 'm uit te leggen 0/10quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zat niveau in wat bij Johannes niet te bekennen is?
Bedankt.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden.
Ik ben bezig met een track genaamd ''Indekken''.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij zou Cavaliers ook wel een aardig diss-trackje kunnen schrijven
Inderdaad, en of ie meer de jazz hiphop op wil of die old skool dingenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zoek je eigenlijk?
Bijvoorbeeld A Tribe Called Quest is voor iedereen geschikt.
Goede tekstenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zoek je eigenlijk?
Bijvoorbeeld A Tribe Called Quest is voor iedereen geschikt.
Die jongen heeft gewoon dorst.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet hij dat al de hele week?
Ja stel je voor dat ze daar speciaalbier hadden. Nooit meer oorlog.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika hebben ook dorst.
A Tribe Called Quest it is. Low End Theory, Midnight Marauders, People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm. Heerlijke albums.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede tekstenNiet te veel fucking bitches. Goede beats.
Ik vind Wu-Tang Clan en Nas niet zo veel aan. Net als Public Enemy.
Wel vet: Cunninlynguists, Madvillain, Common.
Vrede brengen bij het hoofdkwartier van Boko Haram.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze daar speciaalbier hadden. Nooit meer oorlog.
Hahaha.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Malibu.
TVPquote:Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A Tribe Called Quest it is. Low End Theory, Midnight Marauders, People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm. Heerlijke albums.
Jazz Liberatorz, Talib Kweli,Reflection Eternal , Little Brother, Black Star, Q-tip, Pharoahe Monch, hi-tek, black milk en Pete Rock & Cl. Smoothquote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede tekstenNiet te veel fucking bitches. Goede beats.
Ik vind Wu-Tang Clan en Nas niet zo veel aan. Net als Public Enemy.
Wel vet: Cunninlynguists, Madvillain, Common.
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani en ik kijken uit naar volgende week donderdag.
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.
En hopen dat Keegan zijn vizier op scherp heeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.
Dankquote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jazz Liberatorz, Talib Kweli,Reflection Eternal , Little Brother, Black Star, Q-tip, Pharoahe Monch, hi-tek, black milk en Pete Rock & Cl. Smooth
Wilde gok. Het is immers december.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we het over darten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |