Die jongen heeft gewoon dorst.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet hij dat al de hele week?
Ja stel je voor dat ze daar speciaalbier hadden. Nooit meer oorlog.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika hebben ook dorst.
A Tribe Called Quest it is. Low End Theory, Midnight Marauders, People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm. Heerlijke albums.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede tekstenNiet te veel fucking bitches. Goede beats.
Ik vind Wu-Tang Clan en Nas niet zo veel aan. Net als Public Enemy.
Wel vet: Cunninlynguists, Madvillain, Common.
Vrede brengen bij het hoofdkwartier van Boko Haram.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze daar speciaalbier hadden. Nooit meer oorlog.
Hahaha.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Malibu.
TVPquote:Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A Tribe Called Quest it is. Low End Theory, Midnight Marauders, People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm. Heerlijke albums.
Jazz Liberatorz, Talib Kweli,Reflection Eternal , Little Brother, Black Star, Q-tip, Pharoahe Monch, hi-tek, black milk en Pete Rock & Cl. Smoothquote:Op donderdag 10 december 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede tekstenNiet te veel fucking bitches. Goede beats.
Ik vind Wu-Tang Clan en Nas niet zo veel aan. Net als Public Enemy.
Wel vet: Cunninlynguists, Madvillain, Common.
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani en ik kijken uit naar volgende week donderdag.
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.
En hopen dat Keegan zijn vizier op scherp heeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf die dag ga ik 2 weken lang nonstop zuipen.
Dankquote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jazz Liberatorz, Talib Kweli,Reflection Eternal , Little Brother, Black Star, Q-tip, Pharoahe Monch, hi-tek, black milk en Pete Rock & Cl. Smooth
Wilde gok. Het is immers december.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we het over darten hebben?
Er is niks mis met witte wijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Het gayste wat ik wel eens drink is witte wijn.
Hupperts is echt met afstand de aller allerslechtste voetballer uit de eredivisie, eigenlijk is dat Jozefzoon maar die speelt niet meer.quote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 10 december 2015 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er is niks mis met witte wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |