Ik neem jouw adviezen uiterst serieus, dus ik zet het meteen op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Jarule?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Notorious BIG.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Mase?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No Vaseline.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
The Real Slim Shady natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
wacht wacht, Loon?quote:
Jij hebt hem ooit tussen de billen gehad?quote:
Ja die kon er heel weinig van.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep dat was 'm.![]()
Wat een dwaas was dat zeg...
Zolang je Ether maar niet noemt.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog. Oja en The Warning van Eminem. Behoorlijk persoonlijk.
Volgens mij werd hij afgeknald toen ik amper twee was dus ik hoop het niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt hem ooit tussen de billen gehad?
Die is wel van jouw idool Nasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zolang je Ether maar niet noemt.
Heb jij nog hiphoptips voor me? Vind het lastig toffe dingen te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Takeover of all people was nog beter.
Ghostbusters.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog. Oja en The Warning van Eminem. Behoorlijk persoonlijk.
Ik dacht door je UI even dat je johannes_vermeer wasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Takeover of all people was nog beter.
Pax heb je genoten van De Trots Van Het Noorden?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht door je UI even dat je johannes_vermeer was
Ik zal het archief even openslaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij nog hiphoptips voor me? Vind het lastig toffe dingen te vinden.
Het was een vreselijk saaie wedstrijd helaasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax heb je genoten van De Trots Van Het Noorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |