en hij komt uit Tilburg.quote:
Gaviria moet eerst nog 2 seizoenen beunen in de sprinttrein om het Etixx systeem te leren.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En Gaviria gaat shinen. Dit wordt een prachtseizoen voor het Colombiaanse wielrennen.
En dan moet hij nog zorgen dat hij Kittel afschudt.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaviria moet eerst nog 2 seizoenen beunen in de sprinttrein om het Etixx systeem te leren.
Hij kreeg het al voor elkaar om Cavendish voor hem aan te laten trekken toen hij nog stagiair was. Fernando gaat de wereld veroveren. En Olympisch goud.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaviria moet eerst nog 2 seizoenen beunen in de sprinttrein om het Etixx systeem te leren.
Rap door gangsters he.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Ik weet helemaal niet wat gangsterrap is eigenlijk.
Ik luister toevallig net naar King of the Hill (Cypress Hill diss)quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe gewoon wat oldschool Cypress Hill.
oldschool LL.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe gewoon wat oldschool Cypress Hill.
Ken je AZ? (niet de voetbalclub)quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik luister toevallig net naar King of the Hill (Cypress Hill diss)
Ik wou dat zijn moeder dat deed, maar lees net dat hij Nijmegen komt. Hij woont alleen in tilburg.quote:
Die speelt momenteel tegen Athletic de Bilbao (niet de voetbalclub).quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ken je AZ? (niet de voetbalclub)
Wij hebben een goede smaak Nap.quote:
Neen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ken je AZ? (niet de voetbalclub)
Nijmegen. Ja dan kan kloppen, dat is Callie z'n hood.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wou dat zijn moeder dat deed, maar lees net dat hij Nijmegen komt. Hij woont alleen in tilburg.
Mindfuck dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de rap die ik tof vind is geen gangsterrap terwijl ik de makers wel gangers vind.
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die speelt momenteel tegen Athletic de Bilbao (niet de voetbalclub).
Ik neem jouw adviezen uiterst serieus, dus ik zet het meteen op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Jarule?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Notorious BIG.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Mase?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No Vaseline.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
The Real Slim Shady natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
wacht wacht, Loon?quote:
Jij hebt hem ooit tussen de billen gehad?quote:
Ja die kon er heel weinig van.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep dat was 'm.![]()
Wat een dwaas was dat zeg...
Zolang je Ether maar niet noemt.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog. Oja en The Warning van Eminem. Behoorlijk persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |