Nijmegen. Ja dan kan kloppen, dat is Callie z'n hood.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wou dat zijn moeder dat deed, maar lees net dat hij Nijmegen komt. Hij woont alleen in tilburg.
Mindfuck dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de rap die ik tof vind is geen gangsterrap terwijl ik de makers wel gangers vind.
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die speelt momenteel tegen Athletic de Bilbao (niet de voetbalclub).
Ik neem jouw adviezen uiterst serieus, dus ik zet het meteen op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Give it a try. Doe or Die is een uitstekend album. AZ had een van de beste versies ooit op Nas' - Life's a Bitch.
Jarule?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Notorious BIG.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene kleine flikkertje naast P Diddy ook alweer? Diddy kon niet rappen, maar dat gnoompje dat erbij stond al helemaal niet...
Mase?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No Vaseline.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
The Real Slim Shady natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden jullie de beste diss-track?
Ik ga voor 'Real Muthafuckin' Gs'.
wacht wacht, Loon?quote:
Jij hebt hem ooit tussen de billen gehad?quote:
Ja die kon er heel weinig van.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep dat was 'm.![]()
Wat een dwaas was dat zeg...
Zolang je Ether maar niet noemt.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook hoog. Oja en The Warning van Eminem. Behoorlijk persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |