Dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:42 schreef Nizno het volgende:
Ze kunnen toch gewoon enigszins kijken welke er in zitten en dan als je een aanwijzing vindt dat je weet of die kleurnummercombi klopt?
heb even twee streepjes in de OP gezet.quote:
het is gewoon schatzoekertje spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Snap er vrij weinig van, heb ook niet echt opgelet
Erg aardig van je.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb even twee streepjes in de OP gezet.
nog niet eerder voorbij zien komen?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Amara heeft een tramp stamp
orlyquote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat was echt een sletje vroegerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Nouja je merkt het niet direct, en daarna zou je dan weer terug moeten gaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar van Anna om voor dezelfde te kiezen als Klaas. Dat moet ze toch door hebben.
Neequote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet eerder voorbij zien komen?
Beetje saaie proef tot nu toequote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
het is gewoon schatzoekertje spelen
Je ziet toch meteen welke kant Klaas op ging?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nouja je merkt het niet direct, en daarna zou je dan weer terug moeten gaan.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een kwal klaas, hoop dat ie sterft
''awahhaa wat errugggg'' - Klaasquote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef Revanches het volgende:
[..]Denk steeds dat Klaas van de mannen is
echt he...die Klaas.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef NewHorizon het volgende:
"Ik kom hier voor de vriendschappen" Klaas![]()
ze weet op een groen scherm noord oost zuid en west aan te wijzen, dat vind ze al geweldigquote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
Amara weet alles van windrichtingen want ze is weervrouw
Beter nemen ze Dr.Mickey, dan hebben we meteen een nieuwe Marianquote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als er volgend jaar weer een youtuber meedoet moeten ze Etremerides doen.
Ik begin gelijk met trainen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beter nemen ze Dr.Mickey, dan hebben we meteen een nieuwe Marian
vind?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weet op een groen scherm noord oost zuid en west aan te wijzen, dat vind ze al geweldig
+t iddquote:
Welkom.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
Op aanraden van bepaalde VBL users kijk ik nu ook.
Tot nu toe geen reet aan hoorquote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
Vbl vindt ik meestal een hoop geschreeuw zonder inhoud.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
vindquote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vbl vindt ik meestal een hoop geschreeuw zonder inhoud.
Amaragod
Als je gewoon dedicated een kompas hanteert dan moet je dit gewoon kunnen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Revanches het volgende:
Steek die dolk maar gewoon in Dennis zelf
Best gewoon vanaf beginpunt over je kompas kijken en een punt in de verte pakken in jouw gekozen richting. Easy does it, ookquote:Op donderdag 10 december 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je gewoon dedicated een kompas hanteert dan moet je dit gewoon kunnen.
Klaas en Anna doen maar wat heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Best gewoon vanaf beginpunt over je kompas kijken en een punt in de verte pakken in jouw gekozen richting. Easy does it, ook
makkelijker als je onderweg ergens omheen moet.
quote:
Tenzij Klaas de verkeerde donkergeel heeft.quote:
ow nee, hij gokt dan hij de kleur goed had. Oke...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
klaas is terug voor de vraag of het licht of donkergeel was?
Zuid of Zuid-West. Niet heel groot verschil..quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij Klaas de verkeerde donkergeel heeft.
Nee vanaf de marker.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef l0lletje het volgende:
moest vanaf de tafel het aantal stappen in een bepaalde richting nemen toch?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Negentiendertig het volgende:
Kiest Anna nou wel de goede kleur?
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als klaas verliest geniet ik echt
Klaas en Anna kozen allebei de verkeerde kleur.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Coco98 het volgende:
Anna dacht Oranje, terwijl het Rood is.
Ja die had gewoon tegen klaas moeten evenwichtbalkenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Danny had hier veel beter in geweest
Kim had dit ook wel gered.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
En Sander ook, en Kees.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim had dit ook wel gered.
Die had alleen wel een lang rietje mee moeten nemen anders was ie verzopen in dat pierebad moerasjequote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Precies wat ik zeg joh.. 8 stappen t.o.v. 25 stappen maakt het gebied 3 x zo klein..quote:
En Jaapquote:
Bovendien dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg joh.. 8 stappen t.o.v. 25 stappen maakt het gebied 3 x zo klein..
Hij valt straks jankend en spartelend op de grondquote:
quote:
iddquote:Op donderdag 10 december 2015 21:09 schreef luxerobots het volgende:
Ik had liever Amara eruit en Klaas door.
Onderhand welquote:Op donderdag 10 december 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Klaas weten dat hij de kleur verkeerd bekeek?
Hij koost 1 kleur donkerder dan bedoeld, waardoor hij ZO ipv W zag, en vertaalde dat vervolgens ook nog naar zuid.quote:
Dan wint Anna.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
Finale gaat lang duren als ze vuur moeten maken, dat kon alleen klaas
Minstens 3 afleveringenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
ja oke dan zagen wij het hier op de bank toch niet verkeerd... Ik dacht al dat hij de W moest hebben maar konden het niet naar Z vertalen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij koost 1 kleur donkerder dan bedoeld, waardoor hij ZO ipv W zag, en vertaalde dat vervolgens ook nog naar zuid.
Dit is geen WIDMquote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlak voor het einde tot volgende week!
En dan weer zo een saaie gala aflevering.
Helaas wel, tegen het punt dat 3 mensen om de beurt kansloos brandende pijlen aan het schieten zijn is het afgelopenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dit is geen WIDM
Of doen ze dat hier ook al.
Jaquote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dit is geen WIDM
was idd vorige keer wel zo.... lekker met een cliffhangerquote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dus nu komt een deel van de finale, en volgende week live kijken hoe het afloopt?
Ja vorige jaar een halve uitzending lang gepraat over Koosje die bij de eerste proef al moest opgeven en meer van dat soort ongein.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:12 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dit is geen WIDM
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat ene kind heeft zo'n kuthoofd in die film
nee dan gourmetten...quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
ow help dan kunnen we ons volgende week idd nog lekker ergeren
Ben je eerste ronde exit zit je de rest van de avond te kijken.quote:
gewoon zo een keertje tussendoor, als je zelf het vlees snijdt en niet zo'n goor pakket koopt, is het best lekker.quote:
mensen die kerst overdrijvenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als mensen die met kerst naar de chinees gaan. Compleet treurig.
Ik ga bij mijn ouders langs met kerst die gaan gourmetten.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gourmetten als kerstmaaltijdHef jezelf op.
Geboortedag van JC man.quote:
Je mag best een mooie kerstmaaltijd op tafel zetten als je iedereen uitnodigt. Desnoods deel je de lasten van het koken.quote:
Gewoon je eigen kipfilet in stukjes snijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon zo een keertje tussendoor, als je zelf het vlees snijdt en niet zo'n goor pakket koopt, is het best lekker.
Wij gourmetten meestal op 2e kerstdag.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn ouders langs met kerst die gaan gourmetten.
Johan is in april jarig.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geboortedag van JC man.
Maar inderdaad, beetje gezellig doen met familie en dat is het wel.
Funnyquote:Op donderdag 10 december 2015 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja die boom is zo des bijbels.
En Johnny Cash in februariquote:
Inderdaad, vrij bijzonder.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef Nizno het volgende:
zeggen dat je het niet aan zag komen terwijl je er nog over na zat te denken in je paranoide bui
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
Leuke verrassing als Anna uit een taart zou komen
In z'n eentje ja?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
En stiekem mag klaas nu nog in zn eentje een proef doen en die moet tegen de winaar duelleren op de evenwichtsbalk
ja... omdat het kanquote:
zwemmen waarheen?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... omdat het kan
Moet hij zwemmen... en als hij het niet haalt dan mag hij tegen 1 van de afvallers
Anna en Oscar wel toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Deze drie hebben ook echt geen band met elkaar ofzo
op zn rug?quote:
Ik wil evi terugquote:
yep water en zonnebrand zijn voldoende aanwezigquote:Op donderdag 10 december 2015 21:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met water? Krijgen zij gewoon drinkwater van de regie oid? Want ik zie ze nou nooit ergens drinkbaar water verzamelen ofzo
Ja ze krijgen water.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met water? Krijgen zij gewoon drinkwater van de regie oid? Want ik zie ze nou nooit ergens drinkbaar water verzamelen ofzo
Maak je alvast een nieuw OPplaatje?quote:
Eigenlijk wel een beetje jammer, maar wel hartstikke logisch uiteraardquote:Op donderdag 10 december 2015 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep water en zonnebrand zijn voldoende aanwezig
Ja, maar dat zwemmen had ze een trauma door opgelopen.. dus wie weet breekt ze welquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, maar dat zwemmen had ze een trauma door opgelopen.. dus wie weet breekt ze wel
De gemiddelde zesjarige autist ookquote:Op donderdag 10 december 2015 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Robinson Crusoe was ook de hele dag torens aan het bouwen van blokjes.
Ja komt eraanquote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maak je alvast een nieuw OPplaatje?
Maar dat trauma was alleen in combinatie met wedstrijden, oh wacht...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, maar dat zwemmen had ze een trauma door opgelopen.. dus wie weet breekt ze wel
Ja, dat was echt enorm fout..quote:Op donderdag 10 december 2015 21:30 schreef F1gamer het volgende:
Oscar was zijn baard aan het restylen
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
De proef is geweest om 31 dagen lang je eten in te houden terwijl je Amara de hele dag ziet
[..]
De proef is geweest om 31 dagen lang je eten in te houden terwijl je Amara de hele dag ziet
[..]
[..]
VW ookquote:Op donderdag 10 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oscar sjoemelt een onderdeel weg.
Volkswagen is er niets bijquote:Op donderdag 10 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oscar sjoemelt een onderdeel weg.
moest lachenquote:
Anna ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |