Dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:42 schreef Nizno het volgende:
Ze kunnen toch gewoon enigszins kijken welke er in zitten en dan als je een aanwijzing vindt dat je weet of die kleurnummercombi klopt?
heb even twee streepjes in de OP gezet.quote:
het is gewoon schatzoekertje spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Snap er vrij weinig van, heb ook niet echt opgelet
Erg aardig van je.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb even twee streepjes in de OP gezet.
nog niet eerder voorbij zien komen?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Amara heeft een tramp stamp
orlyquote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat was echt een sletje vroegerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Nouja je merkt het niet direct, en daarna zou je dan weer terug moeten gaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar van Anna om voor dezelfde te kiezen als Klaas. Dat moet ze toch door hebben.
Neequote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog niet eerder voorbij zien komen?
Beetje saaie proef tot nu toequote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
het is gewoon schatzoekertje spelen
Je ziet toch meteen welke kant Klaas op ging?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nouja je merkt het niet direct, en daarna zou je dan weer terug moeten gaan.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een kwal klaas, hoop dat ie sterft
''awahhaa wat errugggg'' - Klaasquote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef Revanches het volgende:
[..]Denk steeds dat Klaas van de mannen is
echt he...die Klaas.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef NewHorizon het volgende:
"Ik kom hier voor de vriendschappen" Klaas![]()
ze weet op een groen scherm noord oost zuid en west aan te wijzen, dat vind ze al geweldigquote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
Amara weet alles van windrichtingen want ze is weervrouw
Beter nemen ze Dr.Mickey, dan hebben we meteen een nieuwe Marianquote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als er volgend jaar weer een youtuber meedoet moeten ze Etremerides doen.
Ik begin gelijk met trainen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beter nemen ze Dr.Mickey, dan hebben we meteen een nieuwe Marian
vind?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weet op een groen scherm noord oost zuid en west aan te wijzen, dat vind ze al geweldig
+t iddquote:
Welkom.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
Op aanraden van bepaalde VBL users kijk ik nu ook.
Tot nu toe geen reet aan hoorquote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
Vbl vindt ik meestal een hoop geschreeuw zonder inhoud.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Coco98 het volgende:
vindquote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vbl vindt ik meestal een hoop geschreeuw zonder inhoud.
Amaragod
Als je gewoon dedicated een kompas hanteert dan moet je dit gewoon kunnen.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Revanches het volgende:
Steek die dolk maar gewoon in Dennis zelf
Best gewoon vanaf beginpunt over je kompas kijken en een punt in de verte pakken in jouw gekozen richting. Easy does it, ookquote:Op donderdag 10 december 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je gewoon dedicated een kompas hanteert dan moet je dit gewoon kunnen.
Klaas en Anna doen maar wat heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Best gewoon vanaf beginpunt over je kompas kijken en een punt in de verte pakken in jouw gekozen richting. Easy does it, ook
makkelijker als je onderweg ergens omheen moet.
quote:
Tenzij Klaas de verkeerde donkergeel heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |