De afwas moest ook gedaan wordenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk, we waren al bezorgd.
Ik noem een Barca of Bayern.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar denk je dat toptalent van de Beek gaat eindigen? Minimaal Manchester City toch wel?
Ja, in het tweede. En dan over een jaar of 5 naar Twente.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar denk je dat toptalent van de Beek gaat eindigen? Minimaal Manchester City toch wel?
Twente bestaat over een jaar of 5 niet meerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, in het tweede. En dan over een jaar of 5 naar Twente.
En nog eenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé, een lange bal die aan komt
Samen met Andersen over een jaar of 2/3 leiding geven aan het middenrif van Barca.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zit wel in een Flo, dus ze zouden dit moeten winnen
Dan moet je mod worden.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word wild van het willen posten in een topic terwijl deze al dicht is.
Ach, hij kwam aan. Valt mij reuze meequote:Op donderdag 10 december 2015 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die laatste was weer vertrouwd slecht
Veltman > Brumaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:07 schreef BadderHaring het volgende:
Typisch wel trouwens dat het UEFA elftal van de week al wordt samengesteld voordat alle Europese wedstrijden gespeeld zijn.
Als je ziet welke toppers er nog allemaal in actie komen vanavond, is dat toch een gemiste kans.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes is heel erg slecht vandaag.
Hij heeft zes dagen nodig om te draaien en te kappen voordat de bal eindelijk prettig voor zijn voet ligt.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin te zien waarom die is weggetrapt bij Kaiserslautern en Gladbach
maar wel lekker goedkoop om te halenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja bij zo'n speler is de kans natuurlijk nogal klein dat het een succes wordt. Typische aankoop van onze Overgodquote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is niet die Elyounoussi.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Elyounnoussi, wat was die man slecht bij Heerenveen.
En hij gaat er ook nog een vrije trap of 2 inschieten dit seizoen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruma, beste CV van Europa.
Zal ook wel niet gescout zijn zoals bijna elke aankoopquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zes dagen nodig om te draaien en te kappen voordat de bal eindelijk prettig voor zijn voet ligt.
Lekker manquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel lekker goedkoop om te halen
Ik zie het jaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet die Elyounoussi.
Twee rapporten stond in het Rapport Ling meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gescout zijn zoals bijna elke aankoop
Dat weet je toch? Ze gingen voor Sisto kijken maar die kwam niet heel lang in actie (?), maar toen zagen ze Younesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gescout zijn zoals bijna elke aankoop
Sana > asielzoekertjequote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja bij zo'n speler is de kans natuurlijk nogal klein dat het een succes wordt. Typische aankoop van onze Overgod
2 blanco rapportenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee rapporten stond in het Rapport Ling meen ik mij te herinneren
Die daarna van -ik geloof- Veltman bedoelde ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hij kwam aan. Valt mij reuze mee
Die was ouderwets kut jaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die daarna van -ik geloof- Veltman bedoelde ik.
Doet Netto goed. Deze speler gaat dadelijk 15x over de kop qua transferwaarde als hij een mooie transfer naar Dortmund, Valencia of Tottenham gaat maken.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is een anderhalf miljoen spelertje. Dus wat dat betreft geen slechte aankoop
Dus als een goede speler niet lang in actie komt is die meteen slecht volgens de herenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Ze gingen voor Sisto kijken maar die kwam niet heel lang in actie (?), maar toen zagen ze Younes
Ajax wilde Sisto volgens mij wel hebben, maar Sisto had bedenktijd nodig.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus als een goede speler niet lang in actie komt is die meteen slecht volgens de heren
Eindhoven is een warm bad.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wilde Sisto volgens mij wel hebben, maar Sisto had bedenktijd nodig.
Dat deed Brands toch beduidend beter bij jongens als Moreno en Pereiro.
Oh ja het is graag of niet . Ze moeten het een eer vinden om bij het grote Ajax te spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda en Heerenveen thuis waren niet slecht, meer nietquote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Die kan het alleen in de Eredivisie
soms dan
In Duitsland spreek Günter Netzer er al schande van dat Dortmund en Bayern hem niet gecontracteerd hebben voordat Ajax wel doortastend optrad door deze kanjer te contracteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is een anderhalf miljoen spelertje. Dus wat dat betreft geen slechte aankoop
Voor 5,23 mag je hem overnemenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Coco98 het volgende:
Hoeveel is zo een Fischer nou waard?
2 koeienquote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Coco98 het volgende:
15/20 miljoen zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Coco98 het volgende:
Marktwaarde:quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Coco98 het volgende:
Zelfs een asielzoeker heeft meer mentale volharding dan Marc als TD.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh ja het is graag of niet . Ze moeten het een eer vinden om bij het grote Ajax te spelen
hohohoho
Dat is wel de stuitende arrogantie van Ajax. Net zoals het pas contractjes aanbieden op je 17e, want je zou vrijwillig ook wel voor Ajax moeten willen spelen. Zeg maar dag tegen een lichting talentenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks nieuws zie ik daarinquote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Gudelj weer eens met een kansloze poging van 30 meter
Godverdomme
Hij raakte vandaag de lat dus hij heeft zijn wapenfeit voor de komende vijf wedstrijden ook weer gehadquote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Gudelj weer eens met een kansloze poging van 30 meter
Godverdomme
Straks met een type Maarten Stekelenburg aan het roer wordt het allemaal nog mooierquote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel de stuitende arrogantie van Ajax. Net zoals het pas contractjes aanbieden op je 17e, want je zou vrijwillig ook wel voor Ajax moeten willen spelen. Zeg maar dag tegen een lichting talenten
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks nieuws zie ik daarin
Gaan allemaal hun eigen gang
Lijkt wel alsof zijn doel is ze nog eens de Arena uit te schieten wanneer het dak dicht is, man man manquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij raakte vandaag de lat dus hij heeft zijn wapenfeit voor de komende vijf wedstrijden ook weer gehad
Ohoh naar de dokter als je je hart voeltquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogen
Ik kan wel de nodige antidepressiva gebruiken jaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohoh naar de dokter als je je hart voelt
Ze moeten weer een ''daar hoorden zij engelen zingen'' makenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogen
Ouderwets weer het bestuur tegen de muurquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten weer een ''daar hoorden zij engelen zingen maken''
Walgelijke tekstquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef VXXLL het volgende:
DIT IS DE CLUB WAAR IK ZO TROTS OP BEN
Dit keer is Netto Danny Blind en Edje Frank Kalesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouderwets weer het bestuur tegen de muur
Bedankt Harryquote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan de hand van een glas op tafel?
Zou topshow zijnquote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit keer is Netto Danny Blind en Edje Frank Kales
Breng je zus evenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickert ik ben bang dat je echt gay bent
Heb ik nietquote:Op donderdag 10 december 2015 20:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Breng je zus even
Dan zal ik het bewijzen
Dan weten we genoeg als je hem niet omhoog krijgt inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2015 20:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Breng je zus even
Dan zal ik het bewijzen
PSV speelde gisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef VXXLL het volgende:
DIT IS DE CLUB WAAR IK ZO TROTS OP BEN
Maarten Stekelenburg weer in een hoofdrol . Arie van Os ook terug . ''Na 3 jaar moeten we Milik verkopen ''quote:
Weer heerlijk de types Mitchell Donald opleidenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg weer in een hoofdrol . Arie van Os ook terug . ''Na 3 jaar moeten we Milik verkopen ''
Gregory vindt balcontrole ook belangrijkquote:Op donderdag 10 december 2015 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weer heerlijk de types Mitchell Donald opleiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Al die miskopen van Overmars moeten ergens terechtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Amsterdam wil jaarlijks 5000 woningen bij bouwen, wie wil daar nou wonen?
Rot eens heel gauw op met je balcontrolequote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gregory vindt balcontrole ook belangrijk
Maar dat moest die oefenen thuis want hij kan er nu al niks van héquote:Op donderdag 10 december 2015 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rot eens heel gauw op met je balcontrole
TEAMGEEST
Ik dacht een jaar geleden oprecht dat het niet veel meer naar de klote kon bij Ajaxquote:Op donderdag 10 december 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat moest die oefenen thuis want hij kan er nu al niks van hé
Leeft dat toptalent toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks begint op Boilesen te lijken
Ik zou zondag maar niet kijken dan .quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar geleden oprecht dat het niet veel meer naar de klote kon bij Ajax
Wat voor koekje?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak even een koekje als niemand het erg vindt.
Vooruit, zolang je maar niet viesdik wordtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het erg. Helaas, gaat niet door dus.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben allang van die gedachte afquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou zondag maar niet kijken dan .
Met de voet.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe kun je die op de lat schieten....
Lekker uitslapengodquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben allang van die gedachte af
Jammer, volgens mij kan Pascalus hier een veto over gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het erg. Helaas, gaat niet door dus.
Waarop baseer je dit?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die punt naar voren is echt funest voor fatsoenlijk voetbal.
Nee vorig jaar met een 6 ging lekkerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die punt naar voren is echt funest voor fatsoenlijk voetbal.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die punt naar voren Frank de Boer is echt funest voor fatsoenlijk voetbal.
TRquote:Op donderdag 10 december 2015 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids, flikker die vent in de gracht straks.
Misschien ligt die ene supporter daar ook nogquote:Op donderdag 10 december 2015 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids, flikker die vent in de gracht straks.
RIPquote:Op donderdag 10 december 2015 20:30 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Misschien ligt die ene supporter daar ook nog
Het is wel Noorwegen hè. Dat is mooi wel één van sterkste competities van heel Scandinavië.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax heeft moeite met de nummer zes van Noorwegen.
Omdat in hoofdzaak de 10 dichtbij de spits staat. Klaassen is een speler die het natuurlijk van diepte moet hebben. Zeker tegen een goed georganiseerd elftal speel je met het voetbal wat nu vooral via de flanken gaat, kansloos. Molde is een sterk blok waardoor de vier man gewoon gevangen staan in dat blok. De kans dat het effectief blijkt, is 0,0.quote:
Tautologie, maar ik heb je door.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens niks aan de hand. We hebben gewoon te maken met een structureel incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat daar regelmatig van positie gewisseld werd en er heel weinig spelers in die selectie zaten die de positie goed in konden vullen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee vorig jaar met een 6 ging lekker
HOI MICHELquote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax maakt nog kans om deze poule af te sluiten als morele winnaar.
Zelfs als ze nog doorgaan, zijn ze geen morele winnaar.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax maakt nog kans om deze poule af te sluiten als morele winnaar.
Stijn heeft toestemming gegeven en hij is de enige die gek genoeg was om Rubin Kazan terug te kijkenquote:
Al een tijdjequote:Op donderdag 10 december 2015 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Fener trouwens ook met tien man.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist wel een spoiler verdomme
Het gaat niet lukken.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
Als Ajax dit niet wint, moeten ze die club opheffen.
nee johquote:Op donderdag 10 december 2015 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Fener trouwens ook met tien man.
Die wordt gespaard voor de topper tegen Atléti.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Inaki op de bank bij Athletic. Nog een reden minder om te kijken.
Dennis is geweldig vermaakquote:Op donderdag 10 december 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Lola Brood
Stefan Rokebrand
Victor Löw
Saskia Belleman
Dennis Abdelkarim Honing
Geen Joachim?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Lola Brood
Stefan Rokebrand
Victor Löw
Saskia Belleman
Dennis Abdelkarim Honing
2-0.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wordt gespaard voor de topper tegen Atléti.
Volgens mij is Victor Löw een verre neef van Joachim.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Lola Brood
Stefan Rokebrand
Victor Löw
Saskia Belleman
Dennis Abdelkarim Honing
Eensquote:Op donderdag 10 december 2015 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dennis is geweldig vermaak
Omdat de Eredivisie tering slecht isquote:Op donderdag 10 december 2015 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een ongekende treurigheid.. hoe is het mogelijk dat dit elftal in de eredivisie bovenaan staat
RTL Late Night:quote:Op donderdag 10 december 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Lola Brood
Stefan Rokebrand
Victor Löw
Saskia Belleman
Dennis Abdelkarim Honing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |