SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Al die miskopen van Overmars moeten ergens terechtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Amsterdam wil jaarlijks 5000 woningen bij bouwen, wie wil daar nou wonen?
Rot eens heel gauw op met je balcontrolequote:Op donderdag 10 december 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gregory vindt balcontrole ook belangrijk
Maar dat moest die oefenen thuis want hij kan er nu al niks van héquote:Op donderdag 10 december 2015 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rot eens heel gauw op met je balcontrole
TEAMGEEST
Ik dacht een jaar geleden oprecht dat het niet veel meer naar de klote kon bij Ajaxquote:Op donderdag 10 december 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat moest die oefenen thuis want hij kan er nu al niks van hé
Leeft dat toptalent toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks begint op Boilesen te lijken
Ik zou zondag maar niet kijken dan .quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar geleden oprecht dat het niet veel meer naar de klote kon bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |