Straks met een type Maarten Stekelenburg aan het roer wordt het allemaal nog mooierquote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel de stuitende arrogantie van Ajax. Net zoals het pas contractjes aanbieden op je 17e, want je zou vrijwillig ook wel voor Ajax moeten willen spelen. Zeg maar dag tegen een lichting talenten
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks nieuws zie ik daarin
Gaan allemaal hun eigen gang
Lijkt wel alsof zijn doel is ze nog eens de Arena uit te schieten wanneer het dak dicht is, man man manquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij raakte vandaag de lat dus hij heeft zijn wapenfeit voor de komende vijf wedstrijden ook weer gehad
Ohoh naar de dokter als je je hart voeltquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogen
Ik kan wel de nodige antidepressiva gebruiken jaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohoh naar de dokter als je je hart voelt
Ze moeten weer een ''daar hoorden zij engelen zingen'' makenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het doet pijn, dit Ajax. Niet eens alleen aan mijn ogen
Ouderwets weer het bestuur tegen de muurquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten weer een ''daar hoorden zij engelen zingen maken''
Walgelijke tekstquote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef VXXLL het volgende:
DIT IS DE CLUB WAAR IK ZO TROTS OP BEN
Dit keer is Netto Danny Blind en Edje Frank Kalesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouderwets weer het bestuur tegen de muur
Bedankt Harryquote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan de hand van een glas op tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |